1 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (28-06-18 20:43:23)

Onderwerp: Brutal Extreme Triathlon

Hoewel er een Full en Double Brutal zijn, begin ik dit jaar eerst eens met de halve afstand.
Ben wel erg benieuwd naar ervaringen! En zit vol met vragen.
Heb na het kijken van wat filmpjes m'n tijden maar verder bijgesteld, maar ben nog niet veel wijzer big_smile

De info-pack is offline, en ik vraag me bijvoorbeeld af wat ik nu verplicht aan spullen mee moet hebben.
Ook in de rugzak; zo'n thermal foil blanket, hebben ze die daar beschikbaar of waar koop je zoiets?

Qua schoeisel: crossschoenen of gaat het op normale hardloopschoen ook prima?

En wat betreft de fiets: TT of is het toch vooral klimmen?

2

Re: Brutal Extreme Triathlon

Er is zelfs een 5-dubbele. Volgens mij heeft een Nederlander die vorig jaar gedaan.
Maar verder kan ik je zelf helaas niet helpen. Er staan wel wat blogs met wedstrijdverslagen her en der, hier bijv:
http://mijnsportavontuur.nl/double-brutal-en/

3 Laatst bewerkt door Hedcandy (28-06-18 18:31:14)

Montanaman dat was de triple en volgens mij is dat de max afstand hoor! Niet overdrijven haha
Ik heb hem toen gevolgd, wat machtig mooi om mee te maken ook al was het via de blogs en filmpjes van zn crew. Bizar knap. Het was een atleet van Hellas trouwens, hier is zijn website: www.koenvanmeeuwen.nl er zijn vast tips te vinden daar.

Zo'n reddingsdeken koop je bij Bever, het kan zijn dat de etos ze wellicht ook heeft. Is sowieso handig om te hebben, ik heb ze met MTB-en altijd bij me omdat je dan kans hebt dat je lang op hulpdiensten moet wachten en je zo je slachtoffer warm kunt houden.

Wel gaaf dat je hem gaat doen, benieuwd naar je ervaringen...

4

De triple is er inderdaad ook om het jaar. Veel over gelezen, maar dat is wel echt een andere sport hoor wink

Dekentje is inderdaad handig om te hebben, ook op de gewone fiets als je eens lang moet wachten. Goede tip!

5

Ja, triple ja. Inderdaad bizar, heb hem toen ook gevolgd.