1

Onderwerp: Inschrijven Ironman Klagenfurt

Beste, ik ben nu enkele jaren bezig met triathlon graag zou ik volgend jaar de ironman in klagenfurt doen , heeft er iemand mss ervaring met het inschrijven voor deze wedstrijd ik ben namelijk niet aangesloten bij een club ofzo is het haalbaar om ook zo gewoon als amateur in te schrijven ?

2 Laatst bewerkt door Louise (30-06-18 11:13:48)

Re: Inschrijven Ironman Klagenfurt

Uh, ja, waarom niet? Heb je al eens op de Ironman-website gekeken?

PS - ik zat zelf even te kijken en zag dat-ie morgen is. Dan is er kans dat maandag de inschrijving voor volgend jaar al opent. Geen idee hoe snel je erbij moet zijn, maar in elk geval is vroeg inschrijven goedkoper.

Louise

3

Re: Inschrijven Ironman Klagenfurt

Ik zit nu in Klagenfurt smile. Hij is binnen 2 dagen uitverkocht, en de inschrijving start inderdaad maandag. Online misschien iets later. Ik heb vorig jaar de combi St polten en Klagenfurt gekocht, om zeker te zijn van een plek... Gisteren het parcours verkend, ziet er super uit. Morgen mag ik starten!

triathlon is 3x leuker!

4

Re: Inschrijven Ironman Klagenfurt

Dit is idd eentje die enorm snel volzet is, dus maandag goed in de gaten houden. Staat op de planning ooit eens, maar komt volgend jaar slecht uit.

Je hoeft helemaal niet bij een club te zijn, maar dan betaal je een daglicentie. Die prijs varieert per land, maar dat kan je op de website normaal wel vinden, of gewoon tijdens het registreren.

Succes HansH! Hopelijk is het daar zo leuk als de verslagen en foto's doen uitschijnen.

5

Re: Inschrijven Ironman Klagenfurt

tomdefietsbom schreef:

Je hoeft helemaal niet bij een club te zijn, maar dan betaal je een daglicentie.

Ja, of je kan individueel lid worden van de NTB, dan heb je ook een licentie.

Succes en veel plezier, Hans, is het daar ook zulk mooi weer cq. heet?

Louise

6

Re: Inschrijven Ironman Klagenfurt

Klopt dat maandag om 14 u de inschrijvingen starten maar zoals ik kan lezen zou de general  registration pas 9 juli gaan , en dan is mijn vraag is er dan nog wel plaats ?

7

Re: Inschrijven Ironman Klagenfurt

Wekkom, leuk voorstel stukje wink

8

Re: Inschrijven Ironman Klagenfurt

Louise schreef:

Succes en veel plezier, Hans, is het daar ook zulk mooi weer cq. heet?

Louise

Dank je wel,laat Louise, gaat zeker lukken! (Het plezier smile). Vandaag 30°, geen wind. Morgen iets koeler gelukkig. Omdat het de afgelopen dagen regende, is het wel een wetsuit Swim smile

triathlon is 3x leuker!

9

Re: Inschrijven Ironman Klagenfurt

tom_valk schreef:

Klopt dat maandag om 14 u de inschrijvingen starten maar zoals ik kan lezen zou de general  registration pas 9 juli gaan , en dan is mijn vraag is er dan nog wel plaats ?

Mijn ervaring is dat er online dan nog plaats is, maar je moet wel om 10 uur (of hoe laat hij ook open gaat?) achter je computer zitten.... AWA, deelnemers vorig jaar en combinatie tickets worden tussen 2 juli en 9 juli verkocht. Dat zijn er echt geen 3000. Maar dit is een van de snelst verkopende IM races ter wereld, werd tijdens de briefing gisteren nog gezegd....

triathlon is 3x leuker!

10

Re: Inschrijven Ironman Klagenfurt

Dank u hansh en ik wens je super veel succes morgen in klagenfurt zelf ga ik morgen ook wat zweten 1/3 caveman triathlon ook 30 graden

11

Re: Inschrijven Ironman Klagenfurt

tom_valk schreef:

Dank u hansh en ik wens je super veel succes morgen in klagenfurt zelf ga ik morgen ook wat zweten 1/3 caveman triathlon ook 30 graden

Dankjewel Tom en jij ook heel veel succes en vooral plezier!

triathlon is 3x leuker!