1

Onderwerp: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Het duurt nog even maar toch.....allemaal dankzij jullie! (Transition 16 2018)

https://cvws.icloud-content.com/S/AbbqlQNfAMdrdC_V1fKullqAHO5x/IMG_0578.jpg?o=ArktKE8VH_bspM_9WzNA_4zHLQgWbEwhypS57O9opPx5&v=1&z=https%3A%2F%2Fp30-content.icloud.com%3A443&x=1&a=Bu-7pJaxzqbjYXJHXBUisFBnnpj_A7zIRAEAAAMIyEQ&e=1532774132&r=e88bdb90-7dce-494d-90fb-e455fbc5b460-2&s=NuCgvVUvDaeKNki6J60xjVobEeI

2

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Hoera! (Bijna) gefeliciteerd Wijnand en dank voor je inzet al die tijd!

3

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Wat leuk zeg! Hieperdepiep hoera!!
Vooral jij Wijnand, gefeliciteerd ermee.

4

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Hieperdepiep!
Leuk dat Transition er aandacht aan besteedt, en het compliment is niet anders dan terecht, Wijnand! Wanneer is het jubileum echt?

Louise

5

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Gefeliciteerd !!!
Al klets ik hier nog niet zo lang mee.

6

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Dank jullie! Ik doe het graag!

De officiële datum weet ik eerlijk gezegd niet precies. Er is een keer iets mis gegaan met een update waardoor de datums niet meer helemaal kloppen. Ik vind 1 september een mooie datum, dus misschien die aanhouden? Kan zijn dat we dan iets te vroeg zijn maar dat moet dan maar!

7

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Ikzelf ben hier nog maar 9.5jaar actief zie ik net.

8

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Zeker een felicitatie waard. En inderdaad een terecht artikel.

9

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Wijnand schreef:

Ik vind 1 september een mooie datum, dus misschien die aanhouden?

Doen we dan digitale taart? Heffen we het digitale glas?

@ronnyke - 9,5 jaar, wauw, dat is over een half jaar ook wel een felicitatie waard!

Louise

10

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Wouw cool! Dankjewel Wijnand voor al je werk.

11

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Louise ik denk dat er wel mensen tussen zitten die er iets langer opzitten intussen en ook nog steeds actief meelezen en posten. Maar ik heb natuurlijk ook al veel namen zien gaan en komen.

12

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Volgens mij zijn het er niet veel, hoor, die al zo lang actief zijn. Ik kwam een paar weken geleden met de zoekfunctie in een oud topic terecht, en daarin was jij ook al de enige die nog actief is. Ik kende nog wel een paar namen, maar daar heb ik al een tijdje niks meer van gehoord.

Maar ik ben wel benieuwd. Als er nog langer-actieven zijn, mogen die zich van mij hier bekend maken!

Louise

13

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Maca of Maarten zit er toch ook al wat jaartjes op dacht ik? Maar goed uiteindelijk ga ik wel eens ergens de oudste worden ;-) ook voor mij staat de tijd niet stil.

14

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

ronnyke schreef:

Maca of Maarten zit er toch ook al wat jaartjes op dacht ik? Maar goed uiteindelijk ga ik wel eens ergens de oudste worden ;-) ook voor mij staat de tijd niet stil.

Valt wel mee eigenlijk, januari 2012, nog ruim 3 jaar wachten voor ik je inhaal wink

15

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Als ik zo door de gebruikerslijst gesorteerd op registratiedatum kijk, kom ik HansH en Vanzella tegen als oudste nog actieve gebruikers. Of ik moet iemand over het hoofd hebben gezien...

16

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

hahahah shiiiiit.. Ik ben echt oud aan het worden smile Dank je Sandra om me daar op te wijzen ;-)

Had het topic even gemist door de vakantie..

Wijnand, bedankt! Het blijft leuk!

17

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Gefeliciteerd!

18

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Even hier maar, ik kon zo 1,2,e geen geschikt topic vinden...

Wijnand, een vraag aan jou!
Nu zijn de instellingen zo, dat je niet binnen 60sec nog een post kan plaatsen.
Ik snap de achterliggende gedachte wel (tegen robot-spam van buitenaf), maar het is best irritant...
Zou het kunnen worden veranderd in: geen 2 berichten in hetzelfde topic binnen 60 sec?
Dan kan ik wel gewoon sneller reageren in een ander topic. Nu word ik regelmatig in de wacht gezet smile

19

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Hedcandy schreef:

Even hier maar, ik kon zo 1,2,e geen geschikt topic vinden...

Wijnand, een vraag aan jou!
Nu zijn de instellingen zo, dat je niet binnen 60sec nog een post kan plaatsen.
Ik snap de achterliggende gedachte wel (tegen robot-spam van buitenaf), maar het is best irritant...
Zou het kunnen worden veranderd in: geen 2 berichten in hetzelfde topic binnen 60 sec?
Dan kan ik wel gewoon sneller reageren in een ander topic. Nu word ik regelmatig in de wacht gezet smile

Hoi Hedcandy, hoe zou ik een verzoek van zo'n trouw lid van dit forum kunnen weigeren?! smile
Ik heb een instelling aangepast, als het goed is heb je nu geen last meer van de 60 sec. Mocht blijken dat dit veel spam veroorzaakt dan zal ik bekijken hoe een en ander op te lossen, wellicht moet de 60 seconden dan weer van kracht worden maar goed, dat zien we dan wel!

20

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Jeeej...thanx!!

21 Laatst bewerkt door HansH (06-09-18 20:42:11)

Re: We zijn (bijna) 12,5 jaar oud!

Sandra86 schreef:

Als ik zo door de gebruikerslijst gesorteerd op registratiedatum kijk, kom ik HansH en Vanzella tegen als oudste nog actieve gebruikers. Of ik moet iemand over het hoofd hebben gezien...

Dat is wel heel erg - zo oud... smile Dank je wel Sandra.... Meteen even nagekeken: geregistreerd in 2007, dat was mijn eerste triathlon... Na veel  marathons en hardloopblessures leek met het wel wat: dan mocht ik een nieuwe fiets kopen! Pas daarna realiseerde ik me dat ik ook best een flink eind moest kunnen zwemmen smile Gelukkig gaat dat zwemmen nu een stukje beter...

triathlon is 3x leuker!