1

Onderwerp: Hallo

Sinds een poosje meegelezen hier en mij nu toch maar aangemeld. 4 jaar geleden werd in mijn dorp (Luttenberg, Ov) een triathlon georganiseerd en sindsdien heb ik de smaak te pakken. Vorig jaar voor het eerst meerdere gedaan hier in de omgeving, dit jaar weer. Ik houd het nog op 1/8 en 1/4 qua afstand want combinatie met gezin en baan incl. reizen vind ik nog best lastig. In september staan Vroomshoop en Zwolle nog op de planning. Maar ik ben ´pas´ bijna 42 dus kan nog jaren mee :-)

2

Re: Hallo

Leuk Laris! Welke afstand spreekt je op dit moment het meeste aan? Succes alvast in september big_smile

3

Re: Hallo

Doubtless schreef:

Leuk Laris! Welke afstand spreekt je op dit moment het meeste aan? Succes alvast in september big_smile

Op dit moment de kwart. Daar kan ik redelijkerwijs voor trainen icm werk/gezin. En ik ben een echte diesel, dus de achtste ligt mij wat minder. Halve lijkt me gaaf om naar toe te werken. Wie weet in 2020.

4

Re: Hallo

Welkom Lars! Leuk dat je je hebt aangemeld en even voorstelt!

De kwart is zeker een mooie afstand om mee te beginnen. Ik merk zelf ook dat me dat beter ligt dan 1/8, ook iets meer van een diesel aan het worden geloof ik.

Trainen voor een halve kost inderdaad wat planning en prioritering, zeker in combinatie met een privé leven (heb zelf nu een 9 maanden oud zoontje, naast 'gewoon' een fulltime baan). Dit jaar ga ik er zelf wel voor, in september in Almere doe ik mijn eerste halve. Ideaal om die uren te trainen is het (volgens mij) nooit. ;-)

Heel veel succes met trainen, en genieten van de wedstrijden. En je hebt inderdaad nog genoeg jaren in de triathlonsport om alles te kunnen doen wat je wilt!