1 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (04-08-18 15:41:30)

Onderwerp: Challenge Roth 2019

Wat gek, dat er enkel een paar posts over deze race geplaatst zijn. Tijd voor een topic!

Ik ga er dan volgend jaar toch helemaal voor, een hele triathlon. Dat wilde ik ooit nog wel eens doen en waarom nu niet, in blakende vorm en gezondheid wink Een halve gaat nog steeds niet in een toptijd, maar wel steeds makkelijker af. Vooral het fietsen, waar ik altijd het meest tegenop zag, vliegt voorbij. En ik vind het gewoon heel leuk om ergens voor te trainen en te zien waar m'n grenzen liggen.

Dus toen het me vrij makkelijk lukte om te mogen inschrijven, heb ik dat na overleg met het thuisfront maar snel gedaan.

Ik wil er pas in 2019 gericht voor gaan trainen, maar alle voorpret is meegenomen!

Wie doet er nog meer mee?!

2

Re: Challenge Roth 2019

Wat gaaf Linda, als ik ooit nog eens een hele ga doen hoop ik dat ik ook een slot kan bemachtigen voor deze wedstrijd.

Alvast veel succes met de voorpret ervan!

3

Gaaf! Mooie uitdaging, succes ermee! Vraagje gewoon uit nieuwsgierigheid: ga je nog individuele trainingsbegeleiding zoeken (of had je die al?) of heb je zelf een idee hoe je je je trainingen gaat op/uitbouwen?

4

ik doe ook mee.

na Hamburg dit jaar een mooi doel voor 2019

5

LindaRotterdam schreef:

Wat gek, dat er enkel een paar posts over deze race geplaatst zijn. Tijd voor een topic!

Ik ga er dan volgend jaar toch helemaal voor, een hele triathlon. Dat wilde ik ooit nog wel eens doen en waarom nu niet, in blakende vorm en gezondheid wink Een halve gaat nog steeds niet in een toptijd, maar wel steeds makkelijker af. Vooral het fietsen, waar ik altijd het meest tegenop zag, vliegt voorbij. En ik vind het gewoon heel leuk om ergens voor te trainen en te zien waar m'n grenzen liggen.

Dus toen het me vrij makkelijk lukte om te mogen inschrijven, heb ik dat na overleg met het thuisfront maar snel gedaan.

Ik wil er pas in 2019 gericht voor gaan trainen, maar alle voorpret is meegenomen!

Wie doet er nog meer mee?!

Hahaha deze is wel heel grappig en herkenbaar. Ik deed mee aan de vooraanmelding om te kijken hoe het werkte. plan was om pas in 2020 mee te doen.. Maar toen ik erdoor kwam heb ik me gelijk maar echt ingeschreven :-)

Wel met cancellation insurance overigens, zodat ik eventueel kan doorschuiven naar 2020 als het niet lukt om volgend jaar fit genoeg te zijn voor een snelle race...

6

Vanzella schreef:

Hahaha deze is wel heel grappig en herkenbaar. Ik deed mee aan de vooraanmelding om te kijken hoe het werkte. plan was om pas in 2020 mee te doen.. Maar toen ik erdoor kwam heb ik me gelijk maar echt ingeschreven :-)

Wel met cancellation insurance overigens, zodat ik eventueel kan doorschuiven naar 2020 als het niet lukt om volgend jaar fit genoeg te zijn voor een snelle race...

Haha, ja precies zo. Ook inclusief cancellation policy, je weet nooit wat er tussen komt en dan is het wel heel veel geld.

7

Wat kost Roth?

Kan ik me vast mentaal voorbereiden op die schok als ik ooit....

8

Ja, ik vroeg me net nog af hoe het kwam dat ik vorige maand zoveel geld uitgegeven had...
Was incl. cancellation en extra ticket pasta party zo'n 570 euro kwijt.

9

Das idd een best bedrag!

10

Hedcandy schreef:

Das idd een best bedrag!

Das waar, ze blijven strategisch net onder de IM inschrijfgelden, maar niet veel smile

11

Als je een goed en goedkopere volledige wil doen is de Frysman een aanrader :-)