1

Onderwerp: Ik ga het doen

Na lang twijfel of ik voor de hele marathon of de kwart triathlon zou gaan is mijn keuze op het laatste gevallen.
Fysiek ga ik een hele marathon waarschijnlijk niet redden en de afwissing in de triathlon spreekt me  meer aan.
Ik ben een hardloper, afgelopen jaar paar keer een halve gelopen. Geen supersnelle, maar met 1.56 uur acceptabele loper.
Wielrenfiets is gekocht en moet ik na een jaar op een goede hybride fiets wat tochten gemaakt te hebben mezelf helemaal aanleren.
Ook zwemmen moet flink geoefend worden. Zwem nu rustig in schoolslag 3 á 4 x per week 1 km en ga vanaf half september op borstcrawl training.
Hoe meer ik lees en zie, hoe spannender ik het vind.
Maar....ik heb er zin in en ik ga het doen!!!

2

Re: Ik ga het doen

Nathalie schreef:

Na lang twijfel of ik voor de hele marathon of de kwart triathlon zou gaan is mijn keuze op het laatste gevallen.
Fysiek ga ik een hele marathon waarschijnlijk niet redden en de afwissing in de triathlon spreekt me  meer aan.
Ik ben een hardloper, afgelopen jaar paar keer een halve gelopen. Geen supersnelle, maar met 1.56 uur acceptabele loper.
Wielrenfiets is gekocht en moet ik na een jaar op een goede hybride fiets wat tochten gemaakt te hebben mezelf helemaal aanleren.
Ook zwemmen moet flink geoefend worden. Zwem nu rustig in schoolslag 3 á 4 x per week 1 km en ga vanaf half september op borstcrawl training.
Hoe meer ik lees en zie, hoe spannender ik het vind.
Maar....ik heb er zin in en ik ga het doen!!!

Welkom en een voor mij zeer herkenbare opbouw! Kan niet misgaan.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3

Re: Ik ga het doen

Welkom! Heb je al een wedstrijd op het oog?

4

Re: Ik ga het doen

Veel succes.

5

Re: Ik ga het doen

ja de 1/4 groene woud triathlon in Oirschot, juni 2019

6

Re: Ik ga het doen

Welkom, mooi plan! Tussen nu en juni kan je nog stevige stappen zetten, lijkt me.

7

Re: Ik ga het doen

Nathalie schreef:

ja de 1/4 groene woud triathlon in Oirschot, juni 2019

Dat was ook mijn eerste, een hele mooie die goed opgezet is door een hele hoop enthousiaste vrijwilligers.

Succes!

8

Re: Ik ga het doen

Welkom hier en veel succes!

9

Re: Ik ga het doen

Mooi vooruitzicht!
Heel veel succes big_smile

10

Re: Ik ga het doen

Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen!

11

Re: Ik ga het doen

Heel veel succes en plezier

In manibus vestris victoria est

12

Re: Ik ga het doen

Veel plezier met trainen!

13

Re: Ik ga het doen

Nathalie schreef:

ja de 1/4 groene woud triathlon in Oirschot, juni 2019

Veel succes! Ik heb dit jaar meegedaan met de estafette in Oirschot. Leuke race! Mocht je toevallig in de buurt van oirschot wonen en een keertje samen willen trainen dan laat het maar weten!

14

Re: Ik ga het doen

Boukje schreef:
Nathalie schreef:

ja de 1/4 groene woud triathlon in Oirschot, juni 2019

Veel succes! Ik heb dit jaar meegedaan met de estafette in Oirschot. Leuke race! Mocht je toevallig in de buurt van oirschot wonen en een keertje samen willen trainen dan laat het maar weten!

Leuk! Woon in Best, dus dat moet lukken.
Heb gisteren m'n fiets opgehaald en ga vanaf 18/9 in Boxtel op borstcrawltraining.