1

Onderwerp: Veenendaal

Ik doe weer eens een populaire NL race, dus dacht even polsen of er nog andere forummers meedoen..

Ik doe de 1/8e, tweede serie. 

Ik heb geen idee of mijn lijf een uur lang jezelf opjutten om harder te gaan verdraagt smile

Heb eigenlijk alleen maar geprobeerd een beetje fit te worden voor de Halve van Gerardmer volgende week nadat de wederopbouw na mijn meniscus operatie gepaard ging met meer hiccups dan gepland..

Dus snelheidstrainingen zijn er zo goed als niet geweest. Wel weer zin in. Ik vind het altijd een leuke race in elk geval.

Plus, ik zag dat de NK OD series direct na mij starten, dus kan ik mooi blijven kijken.

2

Re: Veenendaal

Yes, ik doe mee!
Ben helaas geblesseerd, dus moet na het fietsen stoppen. Verwacht van de overige 2 tijden ook niets (schouders is namelijk ook niet best), dus puur een leuke afsluiter voor dit jaar!

Hoe laat is de 2e run? Ik start rond 13.00!

3

Re: Veenendaal

En, hoe is het gegaan?

Wij hebben een kei leuke dag gehad! Heel wisselvallig weer helaas, was best koud op de fiets. Ondanks de omstandigheden wel lekker geracet!

500 meter zwemmen:
17e van de 23
Met 12:21

20km fietsen:
19e van de 23
Met 43:01

Samen: 55:22

Prima resultaten (binnen mijn age groep) voor een rookie big_smile wink

4

Re: Veenendaal

Netjes Doubtless! Jammer dat je niet meer kon lopen, ik vind het altijd een leuk looprondje daar!

Het was weer een mooie snelle race inderdaad smile Beetje nat alleen op de fiets....

Ik had de 30e zwemtijd 8.40 147e fietstijd 37.40 en 14e looptijd 18.05 overall. Totaal 1.07.30 en 40e overall. of 6e in de mannen 40+ categorie.

Fietstijd is iets slechter dan normaal, omdat ik halverwege de tweede ronde een sissend geluid uit mijn voorband hoorde.. Kon net terugkomen bij de doorkomst. Fiets parkeren, schoenen uit, chip af. Lopen naar de wisselzone. Uiteraard was mijn startnummer 1301, het allerhoogste nummer van de laatste recreanten serie, dus ik stond in de meest afgelegen uithoek van het parc fermee.
Mijn vaders fiets gezocht (die was al klaar smile), wiel eruit, mijn wiel terug, teruglopen naar mijn fiets waar inmiddels een duister kijkende mevrouw van de NTB stond (ze was wel zo sportief om me niet te diskwalificeren smile dus ik klaag niet) Wiel erin, schoenen aan, chip om en op naar het laatste rondje.

Zwemmen ging top, lopen ook goed, dus ik heb in zin in Gerardmer zaterdag smile

5

Re: Veenendaal

Top dat je je laatste rondje nog af hebt kunnen maken! Knappe tijden hoor, proficiat!

6

Re: Veenendaal

Vanzella schreef:

Mijn vaders fiets gezocht (die was al klaar smile), wiel eruit, mijn wiel terug, teruglopen naar mijn fiets waar inmiddels een duister kijkende mevrouw van de NTB stond (ze was wel zo sportief om me niet te diskwalificeren smile dus ik klaag niet) Wiel erin, schoenen aan, chip om en op naar het laatste rondje.

Geweldig, slim opgelost, hoor!

Louise