1

Onderwerp: Lekker Crossen in Renkum

Na mijn 1e triathlon evenement(1/8 Zeewolde) in juni, had ik mij nu ingeschreven voor de 1/4 cross in Renkum. Door het weer was dat ook echt crossen!! Door de plassen, dikke plensbui tijdens het lopen, kortom heerlijke omstandigheden! Dik tevreden hoe het is gegaan, 2h50min was mijn max, maar kon tot het einde vol blijven gaan. Dus conditie was goed, daardoor ook erg kunnen genieten. Mooi parcours, maar voor het publiek(mede door het weer) wat minder goed te volgen.

Zwemmen ging in vergelijking met Zeewolde nu véél beter! Veel geoefend in de zomervakantie en veel profijt van mijn pas aangeschafte wetsuit. Alleen last van beslagen brilletje, daardoor op het laatste stuk beetje mijn oriëntatie en richting kwijt.

Fietsen ging op de mtb van mijn vader op zich prima, gewoon lekker knallen! Inmiddels mijn eigen TT fiets(geen nieuwe) aangeschaft, al paar keer op geoefend, dus volgend seizoen daar lekker mee verder op de 1/4 of OD. Kijk er nu al naar uit!

Bij het lopen heel even wat buikpijn, maar liep ik er al snel uit gelukkig en in de gierende regen nog de nodige in kunnen halen! 20e en een heerlijk gevoel rijker!

Dit was mijn laatste evenement in mijn 1e seizoen! Hoop nog jaren verder te kunnen groeien in deze uitdagende en leuke sport!

2

Re: Lekker Crossen in Renkum

Leuk, gelijk een cross!
Hoor goede verhalen over Renkum. Helaas valt het samen met mn jaarlijkse weekendje weg...

3

Re: Lekker Crossen in Renkum

Klinkt goed!
Ik zag hem te laat voorbij komen, maar ik ga m'n best doen om er volgend jaar ook bij te zijn.