1

Onderwerp: blogger(s) gezocht

het platform op Wp staat sinds een tijd nu goed. Heb wat artikelen geplaatst/ insta gekoppeld en wat ideen voor wat video's op YT. Ook wat adwords budget er tegenaan. logootje laten maken

Om de content afwisselend te houden ben ik op zoek naar 1 of 2 triatleten die het leuk vinden om over hun training, wedstrijden en eventueel de invloed op hun leven te schrijven.

je krijgt een inlog en kan ook foto's plaatsen etc. / teksten moeten wel in het engels. eens in de 4-6 weken iets plaatsen is voldoende. vakeer mag ook natuurlijk

www.tri-to-improve.com

hoor graag!

2

Re: blogger(s) gezocht

Vraagje: waarom in het Engels?

Je moet sneller dan de klos zijn.

3

Re: blogger(s) gezocht

ik denk dat er veel meer mensen zijn aan te spreken dan alleen in het nederlands.

Overigens heb ik er niet bij gezet dat ik het ook kan vertalen in het engels als iemand leiver in het nederlands schrijft!

cheers

4

Re: blogger(s) gezocht

Leuk initiatief!
Ik heb je website bekeken & die ziet er goed uit.

Wel zou ik nog eens overwegen of je wel in het Engels wil schrijven. Ik zie her en der wat fouten en zie veel kort geformuleerde zinnen, waardoor ik me afvraag of je Engels goed genoeg is voor dergelijke doeleinden.

Succes met de zoektocht in ieder geval!

5

Re: blogger(s) gezocht

Ik heb ook mn vraagtekens bij het engels.
Aangezien jij en ik geen native speakers zijn, doet vertalen vaak te kort aan de finesses die je in je eigen taal wel kunt leggen.
Om over vertalen van grappen en spreekwoorden nog maar te zwijgen...

6 Laatst bewerkt door seelb (24-09-18 14:36:53)

Re: blogger(s) gezocht

klopt zeker! maar de afweging van engels vs bereik  valt voor mij in het voordeel van engels uit.

Ik heb aantal ideen voor youtube filmpjes en interviews. die wil ik wel in het nederlands ga doen.

7

Re: blogger(s) gezocht

had ik al eerder moeten melden maar we zijn over op het nederlands!
www.tri-to-improve.com

8 Laatst bewerkt door Maca944 (09-01-19 15:03:37)

Re: blogger(s) gezocht

seelb schreef:

had ik al eerder moeten melden maar we zijn over op het nederlands!
www.tri-to-improve.com

www.probeer-om-te-verbeteren.nl?

OT: ik ga lezen.

9 Laatst bewerkt door seelb (09-01-19 15:56:17)

Re: blogger(s) gezocht

hey Maarten ;-) we zwommen naast elkaar gisteravond...

leuke blog ook, ik zal er naar linken.

Feyenoord!!!!

10

Re: blogger(s) gezocht

It's a small world wink En dank, tijd voor nieuwe verhalen.

En jouw laatste epistel is exact waarom ik lid ben geworden bij IZGS, in de kerstvakantie heb ik geprobeerd baantjes te zwemmen in het Boerhaavebad tijdens reguliere uren en dat is niet te doen. Inderdaad schoolslagzwemmers, te druk en weinig 'lane discipline'. Het enige positieve was dat ik één van de snelsten was, terwijl ik bij IZGS tot de langzameren behoor.

Wat zijn jouw plannen voor 2019 eigenlijk?

(en altijd mooi om Feyenoorders tegen te komen wink )

11

Re: blogger(s) gezocht

seelb schreef:

had ik al eerder moeten melden maar we zijn over op het nederlands!
www.tri-to-improve.com

Beter, heb je site in mijn favorieten nu.

Je moet sneller dan de klos zijn.

12

Re: blogger(s) gezocht

Maca944 schreef:

It's a small world wink En dank, tijd voor nieuwe verhalen.

En jouw laatste epistel is exact waarom ik lid ben geworden bij IZGS, in de kerstvakantie heb ik geprobeerd baantjes te zwemmen in het Boerhaavebad tijdens reguliere uren en dat is niet te doen. Inderdaad schoolslagzwemmers, te druk en weinig 'lane discipline'. Het enige positieve was dat ik één van de snelsten was, terwijl ik bij IZGS tot de langzameren behoor.

Wat zijn jouw plannen voor 2019 eigenlijk?

(en altijd mooi om Feyenoorders tegen te komen wink )

plannen voor 2019 zijn:
- kwart breukelen
- halve nieuwkoop
- kwart alphen
- halve cascais

zie je dinsdag weer .. ;-)

13

Re: blogger(s) gezocht

mcguyver schreef:
seelb schreef:

had ik al eerder moeten melden maar we zijn over op het nederlands!
www.tri-to-improve.com

Beter, heb je site in mijn favorieten nu.


top!

14

Re: blogger(s) gezocht

Maca944 schreef:

It's a small world wink En dank, tijd voor nieuwe verhalen.

En jouw laatste epistel is exact waarom ik lid ben geworden bij IZGS, in de kerstvakantie heb ik geprobeerd baantjes te zwemmen in het Boerhaavebad tijdens reguliere uren en dat is niet te doen. Inderdaad schoolslagzwemmers, te druk en weinig 'lane discipline'. Het enige positieve was dat ik één van de snelsten was, terwijl ik bij IZGS tot de langzameren behoor.

Wat zijn jouw plannen voor 2019 eigenlijk?

(en altijd mooi om Feyenoorders tegen te komen wink )


En dat laatste kan ik sinds kort beamen hahahahahaha.................maar ik zou willen dat ik jouw loopbenen had -)
SEELB ....... als je nog schrijvers nodig hebt...........

15

Re: blogger(s) gezocht

Arthur ; het zou een eer zijn! dm me je mail adres dan zorg ik voor acces.

tot snel

16

Re: blogger(s) gezocht

Hi Bas,

Ik was benieuwd naar de voortgang en verdere plannen voor je site? Het viel me op dat er recentelijk een stuk minder actief wordt (of dat lijkt) gepost en gedeeld vanaf www.tri-to-improve.com.

Heeft mij wel getriggerd om mijn laatste post te schrijven om toch wat nieuwe content te hebben voor je;
www.tri-to-improve.com/2019/01/31/triathlon-training-als-nieuwe-vader/

Benieuwd wat je doelen zijn voor dit jaar!