1 Laatst bewerkt door matthijs987 (29-03-07 19:15:19)

Onderwerp: Map my run

Ik weet niet of dit al eens voorbij was gekomen. Heb het niet kunnen vinden doormiddel van zoeken...

Aangezien triathleten gek op getalletjes zijn wink en niet iedereen een gps (bij zich) heeft....

Op de website www.mapmyrun.com kun je het parcour van je hardlopen (of andere sporten) opmeten in Km  (of mi) Het programma werkt net zoals google earth maar je moet alleen puntjes zetten op de weg die je gelopen hebt. Bij bochten wat meer puntjes anders snijd je de bochten af. En het programma telt automatisch de afstanden tussen de punten op.  Aan de rechterkant kunt je je plaats van je training intypen. Hier gaat het programma dan naar toe zodat je niet eindeloos hoeft te zoeken.

Je hebt ook www.mapmyride.com  (voor het fietsen dus) alleen zelf vind ik dit programma iets minder goed werken.


Gr. Matthijs

2

Re: Map my run

Ik heb mijn meest gebruikte looproutes er in gezet. Een beetje grof want de afwijking qua afstand tussen tellertje op de fiets en volgens Google maps is tussen de 5% en 10%. Desalniettemin heb ik er veel lol van/mee.

http://beta.mapmyrun.com/user_profile?u … rjen.voogt

3

Re: Map my run

Ik heb mijn trainingsroutes er ook in vermeldt. Ik loop wel met een Polar s625x met afstandmeter, maar wil graag ook controleren.
duathleet.mapmyrun.com

Leuk om eens te bekijken waar anderen lopen. Of als er voor jouw bekende route's vermeld zijn.

4

Re: Map my run

hmm, interessant, ik gebruik meestal map24.nl , zal eens kijken of mapmyrun mij bevalt smile thanks!

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

5

Re: Map my run

Sinds een paar dagen gebruik ik bbtracker. Dit is een applicatie voor mobile telefoons met gps (vooral blackberry en nokia). Het werkt heel simpel. Je zet de tracker aan, stopt je mobile telefoon in je zak en je doet je training. BBtracker houdt de tijd en de afstand bij. Thuis hang je de telefoon aan de computer en je kunt je rondje openen in google maps. Perfecte meting van je rondje en mooi op kaart weergegeven. Natuurlijk ook niet belangrijk, de applicatie kun je gratis downloaden van www.bbtracker.org (de telefoon die je er voor nodig hebt is dan weer niet gratis :-).

6

Re: Map my run

Yep, Runnersworld heeft hetzelfde proggie :

http://www.runnersworldroutes.nl/

A+
Arthur