2,451

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tri-John schreef:
ferrarimanddw schreef:

Dit weekend ff de casette van het wiel halen

Dat doe je verkeerd...... je moet van de gelegenheid gebruik maken. wink

Nieuwe cassette op de fiets en de “oude” op je Tacx.

Tja, je moet toch wat. wink bij mij thuis was dit het perfecte excuus. 
(Paar maanden geleden een flux aangeschaft, werkt perfect!)

Als ik een nieuwe op de fiets ga zetten, moet ik toch eerst de oude van het wiel af halen? wink

2,452

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

erikves schreef:

Ben benieuwd naar je bevindingen.. Vorige week helaas opgelicht toen ik een tacx flux wilde aanschaffen. Binnenkort koop ik een nieuwe, hoop dat dat beter gaat

Ik las het ja, vervelend!

Ik zal binnenkort mijn eerste ervaringen posten.

2,453

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De powermeter van IQ2 gebacked, ze zeggen nu met leveringen te beginnen vanaf 29 november. Heb een paar besteld, maakt me niet zoveel uit of ze in december, januari of februari komen, ik zal voorlopig toch nauwelijks buiten fietsen. Maar ik ben wel benieuwd. Zal wel posten hier als ze er zijn en ik er wat ervaring mee heb.

2,454

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

MontanaMan schreef:

De powermeter van IQ2 gebacked, ze zeggen nu met leveringen te beginnen vanaf 29 november. Heb een paar besteld, maakt me niet zoveel uit of ze in december, januari of februari komen, ik zal voorlopig toch nauwelijks buiten fietsen. Maar ik ben wel benieuwd. Zal wel posten hier als ze er zijn en ik er wat ervaring mee heb.

Goed bericht dat ze binnenkort verwachten te gaan leveren. Ben zelf ook een early backer en erg benieuwd ernaar!

2,455

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De Polar Vantage V besteld .
We hadden gisteren in de sportschool een introductie van de nieuwe modellen door
iemand van Polar .
Wat een techniek zit er in zo,n klokkie  ....

2,456

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een looplamp(je) bij de Decathlon. Oplaadbaar via USB inclusief rood achterlicht.

Werkt fijn, bundel gaat uiteraard heen-en-weer omdat hij om de borst zit. Je loopt minder in een 'kegel' in vergelijking met een hoofdlamp.

So far so good.

2,457

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een hele berg spullen..

Wahoo Desk en Headwind voor bij de Kickr en Climb, Decals voor Zipp 404 en het laatste waar ik wel heel benieuwd naar ben:
3T skibends die ik andersom ga monteren, plus van die schuine shims om de elleboogcups ook onder een hoek te zetten. Hopelijk daarmee meer in deze positie te komen;
http://primocycles.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/6.jpg

2,458

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

De Polar Vantage V besteld .
We hadden gisteren in de sportschool een introductie van de nieuwe modellen door
iemand van Polar .
Wat een techniek zit er in zo,n klokkie  ....

Ik heb vandaag ook maar de knoop doorgehakt. Ben heel benieuwd!
Ga twee weken naar Florida, dus krijg hem pas daarna, dat vind ik wel erg jammer...

2,459

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ferrarimanddw schreef:

Ik heb vandaag ook maar de knoop doorgehakt. Ben heel benieuwd!
Ga twee weken naar Florida, dus krijg hem pas daarna, dat vind ik wel erg jammer...

Had je hem beter niet in Florida kunnen kopen? Bij mij scheelde dat 150 euro (garmin 935)

Je moet sneller dan de klos zijn.

2,460

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

mcguyver schreef:
ferrarimanddw schreef:

Ik heb vandaag ook maar de knoop doorgehakt. Ben heel benieuwd!
Ga twee weken naar Florida, dus krijg hem pas daarna, dat vind ik wel erg jammer...

Had je hem beter niet in Florida kunnen kopen? Bij mij scheelde dat 150 euro (garmin 935)

Misschien wel, maar hou ook van service en er makkelijk mee terecht kunnen als er iets is.

2,461

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ferrarimanddw schreef:
erikves schreef:

Ben benieuwd naar je bevindingen.. Vorige week helaas opgelicht toen ik een tacx flux wilde aanschaffen. Binnenkort koop ik een nieuwe, hoop dat dat beter gaat

Ik las het ja, vervelend!

Ik zal binnenkort mijn eerste ervaringen posten.

Eerste ervaringen zijn goed, hij werkt soepel, makkelijk te installeren en voor mijn gevoel betrouwbaar.

Hij maakt ook niet zoveel herrie, dat is ook wel fijn.

Nu moet ik nog eens de tijd nemen om de software uit te vogelen. Ik moest hem tot nu toe bijvoorbeeld beide keren opnieuw calibreren

2,462

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Thanks! Ik druk vanavond op de bestel knop. Wat YouTube filmpjes bekeken en ziet er goed uit, degelijk, simpel te installeren en rijden maar.

2,463

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag heb ik mijn Sidi T4 air (triathlon) fietsschoenen binnengekregen samen met shimano ultegra spd-sl pedalen.

Gelijk geprobeerd, had nog nooit met klik pedalen gefietst, maar wat een verschil zeg.... sprintjes gaan veel sneller en het is makkelijker om je snelheid vast te houden.

Het was de bedoeling dat ik alleen maar een abonnement van zwift zou bestellen maar heb nu toch maar de knoop door gehakt.
Het enigste wat ik een beetje jammer vind is de kleur van de schoenen, dat is vooral wit en laat ik dat nou nergens hebben op mijn fiets of Trisuit.
Marja, triatlonschoenen in zwart en/of rood ben ik nog niet tegen gekomen. Tenminste niet binnen budget.

2,464

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Van de week maar een fellere lamp gekocht voor tijdens het hardlopen. Dat houdt hopelijk de auto's wat beter op afstand in het donker op onze afgelegen landweggetjes. En kan ik zelf ook wat beter zien waar ik loop.

2,465

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

marcell schreef:

Van de week maar een fellere lamp gekocht voor tijdens het hardlopen. Dat houdt hopelijk de auto's wat beter op afstand in het donker op onze afgelegen landweggetjes. En kan ik zelf ook wat beter zien waar ik loop.

Een hoofdlamp neem ik aan? Ik heb een paar jaar geleden geïnvesteerd in een goede Petzl. Heel vaak gebruik ik hem niet, maar wel ideaal voor die plekken waar geen straatverlichting is.

2,466

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Een hoofdlamp neem ik aan? Ik heb een paar jaar geleden geïnvesteerd in een goede Petzl. Heel vaak gebruik ik hem niet, maar wel ideaal voor die plekken waar geen straatverlichting is.

Nee, een lamp voor op de borst. Van de Decathlon, zie hieronder. Goede ervaringen van gehoord, en prijstechnisch ook interessant vond ik.

www.decathlon.nl/p/lamp-voor-hardlopers-run-light-250/

2,467

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb de Triathlon Bible en Iron Fit triathlon training for women gekocht. Kan ik ook mijn engels-lezen wat bijspijkeren :-)

2,468

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben wel benieuwd hoe je dat Iron Fit-boek vindt, Laris, dus als je daar nog een keer iets over wil laten weten als je het gelezen hebt - graag. Vooral dan over het vrouw-specifieke ervan.

Louise

2,469

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

Ik ben wel benieuwd hoe je dat Iron Fit-boek vindt, Laris, dus als je daar nog een keer iets over wil laten weten als je het gelezen hebt - graag. Vooral dan over het vrouw-specifieke ervan.

Louise

Zal ik doen! Ben zelf ook benieuwd naar het vrouw-specifieke.

2,470

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

Ik ben wel benieuwd hoe je dat Iron Fit-boek vindt, Laris, dus als je daar nog een keer iets over wil laten weten als je het gelezen hebt - graag. Vooral dan over het vrouw-specifieke ervan.

Louise

Ik heb het boek. Leest makkelijk weg (vorig jaar op vakantie gelezen), maar ik kan me niet echt tips herinneren waar ik wat aan gehad heb. Gebruik het af en toe als naslagwerk, er staan diverse trainingsschema’s in voor 3 niveau’s voor alle afstanden. Verder veel drills voor zwemmen en oefeningen kracht/core voor blessurepreventie. Ik had wel een exemplaar waarbij de tekst wat wazig gedrukt was, niet overal even scherp. Ik ben benieuwd of dat bij jouw boek ook zo is.

2,471

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Erica schreef:
Louise schreef:

Ik ben wel benieuwd hoe je dat Iron Fit-boek vindt, Laris, dus als je daar nog een keer iets over wil laten weten als je het gelezen hebt - graag. Vooral dan over het vrouw-specifieke ervan.

Louise

Ik heb het boek. Leest makkelijk weg (vorig jaar op vakantie gelezen), maar ik kan me niet echt tips herinneren waar ik wat aan gehad heb. Gebruik het af en toe als naslagwerk, er staan diverse trainingsschema’s in voor 3 niveau’s voor alle afstanden. Verder veel drills voor zwemmen en oefeningen kracht/core voor blessurepreventie. Ik had wel een exemplaar waarbij de tekst wat wazig gedrukt was, niet overal even scherp. Ik ben benieuwd of dat bij jouw boek ook zo is.

Het kan nog veel gekker kom ik net achter! Er zit een compleet ander boek ingebonden achter de kaft, namelijk Speaking ill of the dead. Net waar ik op zit te wachten....Gauw maar even contact met bol.com opgenomen!

2,472

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dat is ook maf!!

2,473

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Dat is ook maf!!

Wauw, apart zeg.

2,474

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Erica schreef:
Hedcandy schreef:

Dat is ook maf!!

Wauw, apart zeg.

Nog gekker dan wazige tekst. Ik krijg een nieuwe van bol.com. Helaas wel lange levertijd :-(

2,475

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Eindelijk een "echt" triathlon horloge besteld, de Garmin Forerunner 735XT tri bundel ter vervanging van mijn huidige Garmin Forerunner235.