276

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Ja, klopt, de Zeilvis Aanval, en heel tevreden, ja!

Louise

277

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Gisterochtend was de watertemperatuur 12.5 graden. Mooi gezicht met het ijs op de steiger.

https://preview.ibb.co/cgneFq/IMG-20181028-100426-608.jpg

278

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Mooie foto timmer!

Buiten zwemmen ben ik een paar weken geleden mee gestopt, mij te koud

279

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Wauw, mooie foto, en stoer ook!
(Bij mij zit het er ook op, hoor.)

Louise

280

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Bedankt voor de complimenten.

Kan ik niemand enthousiast krijgen om een plonsje mee te doen?

281

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Mooie plaat ja!

Ik ben over 2 weken in Valencia, hoop toch echt dat ik daar nog even in de zee kan zwemmen... maar hier in Ned, mij te koud.

282

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Afgelopen zondag in Zeewolde eind van de middag. Mooi effect met de invallende duisternis. Water was 9.9 graden.

https://preview.ibb.co/kahMxq/IMG-20181111-211618-122.jpg

283

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Timmer schreef:

Afgelopen zondag in Zeewolde eind van de middag. Mooi effect met de invallende duisternis. Water was 9.9 graden.

https://preview.ibb.co/kahMxq/IMG-20181111-211618-122.jpg

Bikkel!

284

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Mooie foto!
En ja, wat dapper...

285

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Brrr

286

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Wauw, superstoer! Hoe houd je je handen en voeten warm?

287

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Dat vroeg ik me ook af, kreeg al koude tenen toen ik er naar keek! Bikkel!

288

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Mn handen vallen mee qua kou maar na afloop duurt het wel even voordat mijn voeten weer op normale temperatuur zijn. Tot nu toe weegt de lol zwaarder dan dit ongemak.

289

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Timmer schreef:

Mn handen vallen mee qua kou maar na afloop duurt het wel even voordat mijn voeten weer op normale temperatuur zijn. Tot nu toe weegt de lol zwaarder dan dit ongemak.

Zo te zien ben je nog steeds aan het trillen

290

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Timmer schreef:

Mn handen vallen mee qua kou maar na afloop duurt het wel even voordat mijn voeten weer op normale temperatuur zijn. Tot nu toe weegt de lol zwaarder dan dit ongemak.

Hoe lang lig je dan in het water? 20' een dikke km? Ik moet er zelf niet aan denken. Vanaf 15 graden begin ik er aan te denken, maar liever een graadje warmer voor mij.

-- M

291

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Zijn er al mensen in het buitenwater te vinden? Ik ben vorige week vrijdag weer begonnen.

https://www.mupload.nl/img/3rax8bv.jpg

292

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Ik denk dat er beslist al buiten wordt gezwommen, maar ik heb er mij nog niet aan gewaagd. En eerlijk gezegd ben ik van plan om hiermee nog een tijdje te wachten. Vorige week een nieuwe wetsuit gekocht en wil deze natuurlijk zo snel mogelijk uitproberen, maar nu vind ik het echt nog te koud. Laat ons hopen op stralende lentedagen zodat het water wat kan opwarmen.

293

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Stoer hoor! Ik heb net van de week voor het eerst eens gekeken naar de temperatuur, 9 graden, dus nog geen haar op mijn hoofd...

294

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Ik ga vandaag maar in het zwembad even met pak zwemmen voor het even te voelen. Volgende week zaterdag kan ik dan eens intrainen om zondag de wedstrijd te doen. Als ik er geraak tenminste want er is hier nogal wat te doen op de luchthavens.

295

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Wat een gave foto.

296

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Vandaag 500m in het IJsselmeer gezwommen! Graadje of 9... Koud maar te doen, dankzij het lekkere zonnetje smile

triathlon is 3x leuker!

297

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

HansH schreef:

Vandaag 500m in het IJsselmeer gezwommen! Graadje of 9... Koud maar te doen, dankzij het lekkere zonnetje smile

Ik gisteren ook voor het eerst, in het Engelermeer. Ik denk dat het water tussen de 10 en 12 graden was, afhankelijk van de diepte. Het deed mij echt wel pijn aan de plekken waar geen wetsuit zat (handen, voeten, nek en gezicht) maar na 10 minuten wennen was het eigenlijk wel lekker!

De overgang vervolgens naar 5km hardlopen in 20 graden was wel pittig.

298

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Helden...

Vorige week even met bloten voeten bij ons in het zwemwater gestaan. Besloten om voorlopig me er voorlopig nog maar even niet aan te wagen.. Brr..

299

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

marcell schreef:

Helden...

Helden, idioten.... Potatoes, potatoes... smile

300

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

Mijn eerste openwater wedstrijd zit er intussen op. Water was naar het schijnt 14 graden maar het voelde voor mij eigenlijk vrij aangenaam aan maar het was wel een woelige zee.