2,501 Laatst bewerkt door mcguyver (10-11-18 22:52:56)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Pfffff. Kansloos. Misschien ill of death toch maar lezen? Ze laten geen kans onbenut om dit boek bij je aan te prijzen...

Je moet sneller dan de klos zijn.

2,502

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zou het een foutje vd drukker zijn ofzo?
Echt wel heel bijzar in elk geval.
Ben benieuwd of je wel een goede krijgt als je hem elders besteld!

2,503

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Waarschijnlijk foute ISBN code bij Bol, dan blijft het natuurlijk fout gaan. Magazijn kijkt niet naar titel, maar naar ISBN nummer.

2,504

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

Waarschijnlijk foute ISBN code bij Bol, dan blijft het natuurlijk fout gaan. Magazijn kijkt niet naar titel, maar naar ISBN nummer.

Dat vraag ik me af, want de omslag klopt wel. Lijkt me echt dat het bij de drukker/inbinder mis is gegaan. De isbn staat ook op de omslag.

2,505

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik bestel mijn boeken eigenlijk altijd via Amazon.de die heeft vaak een betere prijs dan Bol.

2,506

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet voor mezelf maar voor mijn vriendin (Amerikaans, leest geen Nederlands smile ) een Garmin 735XT als kerst cadeau. Zag hem bij wiggle inclusief tri band in de aanbieding voor £215 (pond ja, Engeland he), goedkoper (maar nog steeds duur, maar het is een goeie meid smile ) dan het horloge alleen bij wiggle en elders. Ze had aangegeven dat zo'n horloge voor haar waarschijnlijk een goede stok achter de deur/motivator zou zijn om volgend jaar een halve triathlon te doen.

2,507

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

MontanaMan schreef:

Niet voor mezelf maar voor mijn vriendin (Amerikaans, leest geen Nederlands smile ) een Garmin 735XT als kerst cadeau. Zag hem bij wiggle inclusief tri band in de aanbieding voor £215 (pond ja, Engeland he), goedkoper (maar nog steeds duur, maar het is een goeie meid smile ) dan het horloge alleen bij wiggle en elders. Ze had aangegeven dat zo'n horloge voor haar waarschijnlijk een goede stok achter de deur/motivator zou zijn om volgend jaar een halve triathlon te doen.


Ik zie hem bij Wiggle alleen met de HRM run of kijk ik er overheen?

2,508

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Foutje van mij, idd HRM band, niet HRM tri. Heb zelf de tri band, maar gebruik hem nooit met zwemmen. Wel in wedstrijden, voorheen met 'gewone' banden een paar keer issues mee gehad tijdens wedstrijden als ik ze met zwemmen droeg, maar mij anderen gaat dat bijna altijd wel goed.

2,509 Laatst bewerkt door FRNK80 (14-11-18 19:44:10)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Er heeft afgelopen week een fout op de Wiggle site gestaan waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt ;-)
De Garmin 735xt incl tri banden was flink afgeprijsd waardoor ik €100,- minder heb betaald dan de goedkoopste nu te vinden op het internet.
De dag nadat ik hem besteld had was de "aanbieding" al van de site af en kon hij niet meer besteld worden, dus denk dat ze er redelijk snel achter zijn gekomen.

2,510

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

gefeliciteerd! ik hoop dat ie heel blijft<!>

laatst iets bij Wiggle besteld waar ik een RMA voor nodig had en dat werd één groot drama.
Hele slechte support, is voor mij daarom de laatste keer geweest

dan maar iets meer betalen aan een coolblue of futurumshop, die helpen je tenminste ook bij problemen

grtz
D.




FRNK80 schreef:

Er heeft afgelopen week een fout op de Wiggle site gestaan waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt ;-)
De Garmin 735xt incl tri banden was flink afgeprijsd waardoor ik €100,- minder heb betaald dan de goedkoopste nu te vinden op het internet.
De dag nadat ik hem besteld had was de "aanbieding" al van de site af en kon hij niet meer besteld worden, dus denk dat ze er redelijk snel achter zijn gekomen.

2,511

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Bij probleem met iets van Garmin zou ik rechtstreeks Garmin contacten wink

2,512

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Garmin heeft toevallig zelf een hele goede service is mijn ervaring. (Ook bepaalde Duitse webshops hebben een slechte aftersales namelijk)

2,513

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De Vantage V is vorige week binnen gekomen big_smile
Volgens mij moet hij zich nog wel ‘zetten’, want sommige waardes lijken nog niet helemaal te kloppen, maar voor een data- en cijfertjesgek als ik, is het een fantastisch ding!
En hij is nog mooi ook wink

2,514

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ferrarimanddw schreef:

De Vantage V is vorige week binnen gekomen big_smile
Volgens mij moet hij zich nog wel ‘zetten’, want sommige waardes lijken nog niet helemaal te kloppen, maar voor een data- en cijfertjesgek als ik, is het een fantastisch ding!
En hij is nog mooi ook wink

Misschien eindelijk eens echte concurentie voor Garmin... Ze zijn naar mijn mening in elk geval mooier dan de meeste Garmins.

2,515

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tacx Flux 2900 gekocht.. Durf ik mijn TT tenminste in de tacx te zetten smile

2,516

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nice !

Ik hoop nog op wat mooie black friday deals voor wat betreft polar en tacx, dus ik wacht nog even.

2,517

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Tacx staat ook nog op mijn verlanglijstje .

Wellicht kun je een seintje geven als er een interesante deal ergens is David ?

2,518

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

Een Tacx staat ook nog op mijn verlanglijstje .

Wellicht kun je een seintje geven als er een interesante deal ergens is David ?

Welke heb je op t oog? Prijzen zijn nu al aan het dalen. Er zijn nieuwe modellen van de flux en neo uit, de "oude" zijn meteen fors goedkoper geworden.

Tacx neo t2800 voor €999 bij coolblue
Tacx flux t2900 voor €549 bij mantel

Ik hou ze tm vrijdag zeker in de gaten!

2,519

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Super ..Thanks ..David .

Ben er nog niet helemaal uit ... maar dit heeft ook met de inhoud van mijn portemonnee te
doen op het moment ha ha ..
( Deze maand ; nieuw sporthorloge , winterbanden + velgen , drie kronen )

De flux ziet er iig al goed uit ...de Neo is me te veel geld op het moment .

2,520

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

Super ..Thanks ..David .

Ben er nog niet helemaal uit ... maar dit heeft ook met de inhoud van mijn portemonnee te
doen op het moment ha ha ..
( Deze maand ; nieuw sporthorloge , winterbanden + velgen , drie kronen )

De flux ziet er iig al goed uit ...de Neo is me te veel geld op het moment .

Ik heb vorige maand de Flux gekocht en ben er erg tevreden over. Ik heb geen idee of de waardes die hij opgeeft, kloppen, maar zolang een eventuele afwijking hetzelfde is, maakt dat voor het trainen niet uit.
Ik pakte hem uit en een kwartiertje later zat ik op de fiets. Ik vind hem niet echt veel herrie maken en hij verbind snel en goed met de app. Met de app kun je makkelijk de weerstand veranderen, daar reageert hij snel op.
Ik vond de app niet echt handig tot nu toe, maar heb me er ook nog niet echt in verdiept. Zo moet ik nu nog elke keer opnieuw kalibreren, maar dat is een half minuutje werk.

2,521

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Thanks voor het delen van jou ervaring Ferrarima .

2,522

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:
@Jeanette schreef:

Een Tacx staat ook nog op mijn verlanglijstje .

Wellicht kun je een seintje geven als er een interesante deal ergens is David ?

Welke heb je op t oog? Prijzen zijn nu al aan het dalen. Er zijn nieuwe modellen van de flux en neo uit, de "oude" zijn meteen fors goedkoper geworden.

Tacx neo t2800 voor €999 bij coolblue
Tacx flux t2900 voor €549 bij mantel

Ik hou ze tm vrijdag zeker in de gaten!

T2800 nu 949 bij Mantel..

2,523

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

T2800 nu 949 bij Mantel..

939 bij Futurumshop :-)

2,524

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Cool ...benieuwd wat er morgen nog qua deals gaat gebeuren ....

2,525

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

tacx neo nu 895 bij bol.com
taxc flux nog steeds 549 bij mantel

wellicht dat t maandag nog goedkoper wordt, maar zijn al best prima deals.