1 Laatst bewerkt door robbinaerts (25-11-18 16:51:22)

Onderwerp: Sport smartwatch

Ik ben een tijdje geleden begonnen met banenzwemmen. Ik zou graag mijn prestaties willen meten zodat ik ook vooruitgang kan bij houden.

Hier wil ik een sporthorloge voor kopen in de vorm van een smartwatch. Er zijn echter zoveel  verschillende. Is er iemand met goede ervaringen?

Ik heb gelezen dat Swolf handig is, omdat je dan het aantal slagen per baantje kan zien.

Alvast bedankt.

Owja prijs <€200,-

2

Re: Sport smartwatch

De meeste triatlon gerichte toestellen van Garmin hebben een vrij goede zwem functie en anders poolmate https://www.swimovate.com/

3

Re: Sport smartwatch

Voor rond de € 200 kun je ook aan de Suunto Spartan Trainer denken, als je goed zoekt vind je die wel rond die prijs. Ik heb hem een tijdje gehad en vond 'm uitstekend qua prijs-kwaiteitverhouding en baantjes tellen deed-ie feilloos. Ik gebruik zelf Swolf niet, maar dat gaf-ie wel. Helaas was-ie niet compatibel met m'n vermogensmeter, anders had ik 'm nu nog gebruikt.

Louise

4

Re: Sport smartwatch

Garmin vivoactive 3 , deze is met een mooie aanbieding wel voor €200 verkrijgbaar.

5

Re: Sport smartwatch

Heb de garmin 735XT voor iets meer dan 200 gezien. Dan heb je wel een top triathlon horloge die alles kan en het een uur of 10 vol kan houden tijdens een wedstrijd.