26

Re: Westcoast Challenge 2016

Leuk verslag! Ik heb ok meegedaan (halve) Wij hebben elkaar kort bij de finish nog even gesproken. Mijn maatje is lid van dezelfde wielerverenging als jij.

Wij hebben dit jaar voor het eerst meegedaan met de halve. Ik vond het een super leuk evenement. Goede organisatie en lekker kleinschalig. Omstandigheden vond ik pittig. Het heeft ook niet geholpen dat wij niet hebben getraind op het strand. Zowel lopend als fietsend was dit nieuw. Ik vond het fietsen soms nog zwaarder dan het lopen door het soms mulle zand. Na Schoorl hebben wij dan ook alleen nog maar in de duinen over de paden gefietst. De wisselpunten wel goed doorgenomen dus dat ging goed.

Mijn voorbereiding was niet optimaal maar in 9 weken tijd van 30min hardlopen naar 30km hardlopen op een dag is goed gegaan. 

Iedereen die een halve marathon kan lopen kan ook aan de halve Westcoast Challenge meedoen. Voor de hele moet je marathon fit zijn.

En idd alle respect voor de solo lopers en dan in het bijzonder voor Irene Kinnegim. Zij liep sneller dan de meeste duo's!


Hier een kort filmpje van onze tocht:

https://www.youtube.com/watch?v=1wKFbUZqtb4

27

Re: Westcoast Challenge 2016

Mooi verslag allebei, gefeliciteerd! Lijkt me echt een gaaf evenement!