2,551

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Jörgen schreef:

Enig idee hoe het bandje los is geraakt?

Ik denk door extensief buigen van mijn pols. Ik fietste met mijn kerstpakket los op mijn bagagedrager en dat is soms niet handig met stoplichten etc. Ik heb er nu maar een tie wrap omheen gedaan.

Je moet sneller dan de klos zijn.

2,552

Remco schreef:

Heb sinds bijna 2 jaar een Fenix 5. Ben er zelf ook erg tevreden over. Het originele siliconen bandje van Garmin begaf het ongeveer na een jaar. Nieuw bandje van Garmin kost €50, dus via chinese webshop voor €4 per stuk een zwik namaak bandjes gekocht. Ben nu na een jaar nog steeds met de eerste bezig en nog nooit losgeschoten. Gebruik dit bandje voor dagelihks gebruik en lipen en fietsen. Voor zwembad gebruik ik het extra bandje van Garmin (knal geel) dat er bij zat toen ik hem kocht. Dat geel is toch lelijk dus niet erg als het een beetje uitbijt door het chloor. Het is belangrijk dat het klikmechanisme van het bandje goed vast zit aan het klokje, na wisselen bandje altijd goed controleren.

bedankt voor de info!

Je moet sneller dan de klos zijn.

2,553

Vandaag mijn eerste zwemwetsuit gekocht. Lekker zweten tijdens het passen van de verschillende merken en modellen smile

2,554

Hoka One One Clifton 5. So far so good (derde kerstdagloop qua wedstrijd en wat trainingen) smile

en

New Balance 880. Nog niet op gelopen, wordt de afwisselingsschoen met de Hoka's. Dan kijk ik in april wel welke het wordt voor Enschede.

Vorige paren zijn nu wel aardig af dus het mocht wel weer een keertje.

2,555

Het laatste onderdeel voor mijn tweede tijdritfiets vandaag gekocht!

Zipp Super-9 Clincher big_smile

2,556

Slash ATV snowboard.

Niet voor een triathlon maar wel heel erg bij mee!

Soms lijkt het alsof ik alleen maar dure hobby's heb.

Gelukkig wel allemaal hobby's waar veel voor moet worden bewogen.