1 Laatst bewerkt door NielsTn (23-01-19 17:12:30)

Onderwerp: TKA wetsuit triathlon Zone3 Vision ***VERKOCHT***

Aangeboden ivm stoppen met triathlon:
Wetsuit, long-sleeves,
merk: Zone3
Model: Vision (heren-model)
Maat : ML (Medium-Large)

Staat: netjes verzorgd, paar keer gebruikt in een evenement (Terheijden), en wat trainingen buiten.

Vraagprijs: EUR 90

Gear: Specialized Epic Expert 29er (SRAM Eagle X0), BMC TimeMachine01 Road model 3, Garmin FR910XT and some runningshoes & swimming trousers tongue

2

Re: TKA wetsuit triathlon Zone3 Vision ***VERKOCHT***

NielsTn schreef:

Aangeboden ivm stoppen met triathlon:
Wetsuit, long-sleeves,
merk: Zone3
Model: Vision (heren-model)
Maat : volgt nog

Staat: netjes verzorgd, paar keer gebruikt in een evenement (Terheijden), en wat trainingen buiten.

Vraagprijs: EUR 90

Hoe lang/breed ben je zelf? Houd me aanbevolen, omdat m'n wederhelft juist net gaat beginnen met triathlons.

3

Re: TKA wetsuit triathlon Zone3 Vision ***VERKOCHT***

Mijn huidige maat is niet meer van hoe ik toen was wink

Maar qua lengte: ik ben 182cm lang, en woog als ik mij zo herinner toen rond de 90kg.

Gear: Specialized Epic Expert 29er (SRAM Eagle X0), BMC TimeMachine01 Road model 3, Garmin FR910XT and some runningshoes & swimming trousers tongue

4

Re: TKA wetsuit triathlon Zone3 Vision ***VERKOCHT***

NielsTn schreef:

Aangeboden ivm stoppen met triathlon:
Wetsuit, long-sleeves,
merk: Zone3
Model: Vision (heren-model)
Maat : ML (Medium-Large)

Staat: netjes verzorgd, paar keer gebruikt in een evenement (Terheijden), en wat trainingen buiten.

Vraagprijs: EUR 90

Ik ben dan wel niet de eerste reageerder maar heb wel serieuze belangstelling om jouw wetsuit over te nemen: ik ben 184 cm lang dus dat zou moeten lukken met maat ML en weeg 80K. Hoor graag van je!
Groet, Gerard

5

Re: TKA wetsuit triathlon Zone3 Vision ***VERKOCHT***

Ik had niet gezien dat de maat inmiddels was toegevoegd. Medium-Large is perfect.

Mocht je er met gp4kika niet uitkomen, dan hoor ik het graag. Stuur ik m'n vriend langs om te passen! wink

6

Re: TKA wetsuit triathlon Zone3 Vision ***VERKOCHT***

Heb zowel LindaRotterdam als gp4kika een bericht gestuurd.

Gear: Specialized Epic Expert 29er (SRAM Eagle X0), BMC TimeMachine01 Road model 3, Garmin FR910XT and some runningshoes & swimming trousers tongue

7

Re: TKA wetsuit triathlon Zone3 Vision ***VERKOCHT***

Zojuist verkocht aan gp4kika.
@gp4kika: heel veel succes met de voorbereidingen naar Vichy! Ik ga je zeker volgen!

Gear: Specialized Epic Expert 29er (SRAM Eagle X0), BMC TimeMachine01 Road model 3, Garmin FR910XT and some runningshoes & swimming trousers tongue