26

Re: Nieuw en op zoek

Hedcandy schreef:

alleen zie ik dat die 'shorty's' ook van neopreen zijn dus ik neem aan dat die ook niet mogen als er een 'wetsuitverbod' is vanwege de (te hoge) watertemperatuur... (?)


Dat klopt.
Dare2tri heeft dacht ik wel een swimskin achtig ding want dan wel mag. Zou je even naar kunnen kijken op hun website!

Dank Hedcandy, ik ga daar 'ns even rondneuzen...

27

Re: Nieuw en op zoek

Ja, shortys mogen dan ook niet smile

Ik zie mijn shorty (nu nog) als een goedkoop alternatief voor een heel, echt volledig pak. Wellicht dat ik daar dit jaar wel voor ga (2e hands waarschijnlijk, in elk geval "goedkoop").

Een tri-suit is wel aan te raden, dan kan je gelijk het water uit en de fiets op zo ongeveer. Kost ook niet zo veel /hoeft niet zoveel te kosten.

Ik kom zelf uit Huissen dus ik ken de omgeving smile

28 Laatst bewerkt door Louise (13-01-19 19:15:26)

Re: Nieuw en op zoek

Voor die ene triathlon (waarbij ook nog een kans is dat je gewoon in wetsuit mag) zou ik eerlijk gezegd geen swimsuit kopen, als je toch niet meedoet voor het podium (en het geld ervoor ook naar KiKa kan). In een goed trisuit kun je ook prima zwemmen en anders gewoon in zwembroek en je snel omkleden. Daarvoor staat in Vichy een mooie tent!

Als je in Nederland regelmatig wat langer in open water wil trainen, is een heel wetsuit wel een aanrader. Een beetje afhankelijk van hoe de zomer hier is en  hoe goed je zelf tegen kou kan, is dat qua temperatuur gewoon wel fijn.

Louise

29

Re: Nieuw en op zoek

Hallo Allemaal

Wie weet een adresje voor me
waar ik hoge 26 inch wielen kan kopen
bijvoorbeeld zipp 808
Tegenwoordig is alles 28 inch
dus kan niks vinden in 26 inch

Alvast bedankt

Mvg Alexander

30

Re: Nieuw en op zoek

26inc zit je in de MTB wielen die je ook minder ziet aangezien 27.5 en 29 daar de standaard geworden is. Hoge 26ers ga je dan ook niet of heel moeilijk vinden vrees ik.