26

Re: Trainen in Cambodja voor Almere 2010

Heren....ik zou het op prijs stellen wanneer zulke discussies niet in andermans topic worden "uitgevochten"

A+
Arthur

27

Re: Trainen in Cambodja voor Almere 2010

Van een discussie is niet echt sprake meer Arthur.
Fritsie hier kan niet echt goed met de identiteitsvrijheid van het www omgaan; hij snuffelt wat onjuiste info bij elkaar, en probeert dan onder invloed van negatieve gevoelens en frustraties een verhaal te typen.
Met het product van 'onjuiste info x frustratie x intelligentie' probeert hij dan iemand onderuit te halen die in alle openheid en ondubbelzinnig het www gebruikt om over 'zijn ding' te schrijven.

Dat je het niet met iemand eens bent, of iemand af wilt zeiken is prima. Maar doe het dan wel met naam en toenaam, en niet op deze manier. Lekker anoniem je gal spuwen doe je maar op partyflock.nl of geenstijl.nl.

Nu maar hopen dat deze bijdrage van mij niet weg wordt gemodereerd. Iemand een goeie google-tip geven mag blijkbaar niet meer op het triathlon-forum...

Groeten Henk-Jan,
(die volledige verantwoordelijkheid neemt voor alles wat hij op dit medium spamt. Incluis de flauwe grappen of faute opmerkingen)

Ik las, bedacht, las nog een keer, checkte m'n bronnen, bedacht me nog een keer,
en postte toen pas...
Mocht het resultaat de admin toch niet bekoren, dan hoop ik dat dit product van consciëntieuze overdenking niet IN STILTE wordt gemodereerd.

28

Re: Trainen in Cambodja voor Almere 2010

Hoi

Ja dat soort "gefoeter" gebeurt helaas ook "bij ons" op het frankrijkforum. ben het wel gewend, maar had het niet hier verwacht. Jammer van het topic, want Berry heeft op zich wel een apart verhaal te melden en kan ook duidelijk de juiste tips gebruiken.

Overigens de complimenten voor jullie filmpjes over de vereniging, ik vond ze erg leuk en zeer fraai gemaakt en gemonteerd. Er gaat ook niets boven Groningen :-)

A+
Arthur

29

Re: Trainen in Cambodja voor Almere 2010

petitmas schreef:

Er gaat ook niets boven Groningen :-)

Jah sorry laatste offtopic bericht;


Behalve Friesland natuurlijk wink

30

Re: Trainen in Cambodja voor Almere 2010

Word ik nu in 'mijn' topic ook nog beledigd? Zal allemaal best, dat Groningen en Friesland zo leuk is, maar om er te komen moet je toch echt door/langs Meppel. En er is nix mooiers en beter in Nederland om te fietsen dan in Drenthe (met 'th' natuurlijk.)

Maar goed, iemand nog commentaar op de tips van de ultra runner? In gedachte houdend dat ik al Chi-running doe, wat al vele malen beter werkt voor mij dan 'traditioneel' rennen.
Hoe werkt zoiets psychologisch? Elke keer maar kleine blokken om te rennen trekt me aan de ene kant wel aan, aan de andere kant zijn het op een marathon wel vreselijk veel blokken. Ik zie gewoon zo op tegen de afsluitende marathon, dat ik denk dat het psychologische effect ook zwaar meetelt. Ervaringen daarover van non-runners? (Misschien moet ik daar een aparte topic over beginnen misschien)

Could be worse, could be raining

31

Re: Trainen in Cambodja voor Almere 2010

Hey Berry, wat als ik nou eens langs kom, en we trainen samen voor Almere, lijkt me niet verkeerd, Cambodja...

32

Re: Trainen in Cambodja voor Almere 2010

Je bent van harte welkom; gastenkamer is vrij meestal. Het fietsen hier is sensationeel. Wel een stel stevige banden er op leggen.

Could be worse, could be raining

33 Laatst bewerkt door petitmas (21-10-09 10:09:30)

Re: Trainen in Cambodja voor Almere 2010

En een metaaldetector meenemen :-)
Doe je bij Siem Reap even "een rondje om het meer" en dan zwem je daar ook even. Wel daarna jezelf weer "schoonplamuren"

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MYU3N8TS.jpg

Maar je kan je duurloopje ook op het strand doen :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S6U8YXAL.jpg

Sterkte daar
Arthur

weltrusten voor straks

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RR4DQS6T.jpg

34

Re: Trainen in Cambodja voor Almere 2010

Serieus mooie optie! Morgen vertrek ik eerst voor ruim 2 maanden zeilen, er moet een boot van Vlissingen naar Turkije, wat een straf! Wie weet daarna...

35

Re: Trainen in Cambodja voor Almere 2010

Diederik schreef:

Serieus mooie optie! Morgen vertrek ik eerst voor ruim 2 maanden zeilen, er moet een boot van Vlissingen naar Turkije, wat een straf! Wie weet daarna...

Jij bent niet voor normale zaken weggelegd he wink 2 maand zeilen dat is dus 2 maanden niet fietsen en lopen.. maar je kan dan wel veel aan het zwemmen werken tongue