1

Onderwerp: zwemtrainer ?

triathlonclub is hier wel bestaande maar heeft geen zwemtrainer... daar schieten we dus niets mee op
en de zwemclub heeft geen intresse in triathleten, dus ook al geen oplossing

Maar blijkbaar staan enkele zwemclub trainers wel open om clandistien wat bijscholing te geven...

Wat zouden jullie een redelijk uurtarief vinden? Want de 3 beschikbare hanteren wel heel uiteenlopende prijzen...

2

Re: zwemtrainer ?

Raar verhaal. Een zwemclub die geen triatleet wil?

Voor de privelessen is het vooral belangrijk wat jij eraan uit wil geven. En wie is de beste?

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

3

Re: zwemtrainer ?

prive lessen vindt ik persoonlijk wat overdreven. Als er geen vereniging in de buurt is dan moet je misschien iets verder om je heen kijken.
Zelf heb ik jaren lang getraind bij zwemvereniging. Al zijn de trainingen niet altijd goed afgestemd op triathlon train je sommige vlakken wel goed. De rest individueel of ergens anders.

Als een zwemtrainer schema's voor je zou maken en dan 1x in de zoveel tijd techniek verbeterd zou misschien oplossing zijn. Uiteindelijk ligt het idd maar net aan wat je er zelf voor over hebt.

4

Re: zwemtrainer ?

En over welk regio hebben we het hier?

5

Re: zwemtrainer ?

Zwemverenigingen in de buurt zijn zeer selectief.
-14 jaar mag iedereen op de wachtlijst.
+14-18 moet je competitie doen
+18 moet je minimumtijden halen in competitie

Maar ik heb wel een leuke trainster gevonden.
Ze is gestopt bij de zwemclub wegens gezinssituatie, maar wil wel 1x/week techniektraining geven en een schema opstellen voor een 4-tal zwemmers.
Vanaf maart kunnen we starten :-)

6

Re: zwemtrainer ?

Freddy schreef:

Zwemverenigingen in de buurt zijn zeer selectief.
-14 jaar mag iedereen op de wachtlijst.
+14-18 moet je competitie doen
+18 moet je minimumtijden halen in competitie

Maar ik heb wel een leuke trainster gevonden.
Ze is gestopt bij de zwemclub wegens gezinssituatie, maar wil wel 1x/week techniektraining geven en een schema opstellen voor een 4-tal zwemmers.
Vanaf maart kunnen we starten :-)

Ideaal lijkt me! Alleen maart duurt nog wel even...

7

Re: zwemtrainer ?

le Coq schreef:

En over welk regio hebben we het hier?

met andere woorden, Freddy waar woon je ongeveer? Ik zit erover te denken om bij le Coq een keer een zwemanalyse te doen, zo gauw de financiën het toelaten. Iets met "financiële crisis"en "een tijdje geen ploegen gedraaid" sad