1

Onderwerp: Korsou

Hallo allemaal. Mijn naam is Harry en heb de triathlonsport na heeeeel lange tijd weer opgepakt en wel vanaf Curacao.
Ik ben 41 jaar en heb van 1987 t/m 1992 fanatiek de sport beoefend met als hoogtepunt de triathlon van Almere in 10.18.32 uur. In 1996 en 1997 heb ik voor de fun nog meegedaan met de triathlon van Ammerstol. Destijds mijn woonplaats en de oude rotten onder ons weten het misschien nog wel..... De start op de rivier de Lek vanaf een zandschuit was altijd een waar spektakel.
Daarna nog een jaar gevoetbald, getennist en in 2005 de fiets weer uit de wilg getrokken om lekker met vrienden te gaan fietsen. Recreatief, maar wel met heel veel plezier.
Toch kwam daar in 2008 een einde aan, omdat wij verhuisden naar Curacao. Na lid te zijn geworden van TEC (Team Endurance Curacao) en af en toe wat meegetraind te hebben, heb ik me vandaag ingeschreven voor een triathlon. De IronMan Miami (1/2 afstand) die op 30 oktober 2010 gehouden wordt, wordt mijn terugkeer in de triathlonsport en wellicht volgen er meer...

TRI now, work later !!!

2

Re: Korsou

Het forum wordt steed internationaler smile Welkom en veel succes alvast!

3

Re: Korsou

Is Korsou dezelfde persoon die op een ander forum (dat niet meer bestaat) bekend staat/stond als De Valk? Succes met je voorbereidingen op Miami. Ben zelf dit jaar begonnen met een paarte 1/8 en een kwart. In de voorbereiding wellicht een trainingskamp in LKK rond hemelvaartdag?

4

Re: Korsou

Ja, Leendert de H.. That's me. Ik zag je al bij diverse uitslagen vermeld staan. Ik dacht Bodegraven. Klopt dat?
De Valk is gevlogen. Met Hemelvaart kan ik helaas geen trainingskamp beleggen in Lekkerkerk, maar in juni staat er (onder voorbehoud) een trainingsweekend in de Vogezen op het programma. Samen met wat mannen van het inmiddels opgeheven wielerclubje Frans Vetiel.
Succes met de voorbereidingen voor volgend jaar.

Harry

TRI now, work later !!!

5

Re: Korsou

Heb je de Lucretia-tour al gereden :-) ?

A+
Arthur

6

Re: Korsou

Hahah... Nee, niet gedaan. De leuke plekken op het eiland kun je ook zonder de Lucretia-tour aandoen. Nou moet ik ook zeggen dat Wendy van Dijk zeer slecht een Antilliaanse neerzet. Er is hier even ophef gemaakt over haar Surinaamse accent i.p.v.  Curacaosch, maar voor de rest hoor of zie ik er weinig van.

Harry

TRI now, work later !!!

7

Re: Korsou

Korsou schreef:

Ja, Leendert de H.. That's me. Ik zag je al bij diverse uitslagen vermeld staan. Ik dacht Bodegraven. Klopt dat?
De Valk is gevlogen. Met Hemelvaart kan ik helaas geen trainingskamp beleggen in Lekkerkerk, maar in juni staat er (onder voorbehoud) een trainingsweekend in de Vogezen op het programma. Samen met wat mannen van het inmiddels opgeheven wielerclubje Frans Vetiel.
Succes met de voorbereidingen voor volgend jaar.

Harry

Lekkerkerk, daar zit ik in de weekends regelmatig in de buurt. M'n vriendin woont in KadL, haar ouders in LKK. Vorige week zondag nog meegedaan aan de Loetcross, en weer ontdekt dat elastische veters daar niet de juiste keuze voor zijn. Schoen uit zowat kniediepe modder kunnen trekken. Na afloop m'n schoenen afgespeold in een sloot, zodat m'n blik niet al te vies zou worden aan de binnenkant, en bij thuiskomst in KadL mee onder de douche genomen. daarna waren ze weer redelijk herkenbaar tongue
Ik deed daar trouwens niet eens de spannendste actie, er was iemand die van een brugje gleed. Plons en kopje onder :Y

8

Re: Korsou

Tja ...Paul851. Dat zijn heeeel bekende acties tijdens de Loetcross. Maar 't blijft een leuke cross.

Misschien kun je in de toekomst een traininkje samen met Leendert doen in het Krimpenerwaardse. Nooit verkeerd, een trainingsmaatje.

TRI now, work later !!!