26

Re: Show your bike!

Prachtig materiaal! Wordt duidelijk niet op bezuinigd.....

Omdat ik bij een paar posts de foto's zichtbaar heb moeten maken:  HIERRR vind je (onder Koppelingen en plaatjes) hoe je een foto 'toevoegt' in je post.

27 Laatst bewerkt door JanR (12-12-09 18:51:49)

Re: Show your bike!

@le Coq: haha jah, er wordt hier in Twente flink met euro's gesmeten om elkaar af te troeven en gisteren bereikte mij het bericht dat ‘opa D’ een P3(c?) heeft gekocht. smile Dus ben ik ook weer druk aan het sparen.. weet alleen nog niet waarvoor… dicht voorwiel misschien? ..maargoed er wordt ook gewoon hard getraind hoor..

28

Re: Show your bike!

twente? meer twentenaren hier dan?

oh ja, tipje van de sluier voor komend jaar :
- felRoze(!) Planet X Stealth met witte kabels
- HED3 wielen (roze/witte decals) (CR420 trrainingswielen met witte bandjes)
- DA7800 afmontage met een 7700 TT blad
- Cockpit: Profile design T2 Wing, T2+ Cobra aerobars, carbon stem, carbon remhendel
- Bontrager speedb0ttels
- verwacht gewicht 7,7kg excl pedalen en hydratie

http://www.planet-x-warehouse.co.uk/wp-content/uploads/2008/04/500pink.jpg
het frame

http://www.pocket-lint.com/images/dynamic/NEWS-5218-fbfa8dab4239ed24dc8bcc1c14e59896.jpg
een totaalplaatje (die van mij wordt anders)

ja..gewaagd ja wink

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

29

Re: Show your bike!

Zo!!!!! Mooi roze is niet lelijk!!! big_smile

Maareh Scighera: Daar ga je wel mee opvallen in het Parc Fermee!

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

30

Re: Show your bike!

Mijn nieuwe wielen zijn binnen! Zoals te zien nog zonder tubes / cassette. Heb nog niet besloten met welke tubes ik wil gaan rijden (suggesties?).


http://img341.imageshack.us/img341/8666/img4633j.jpg


http://img109.imageshack.us/img109/6193/img4636o.jpg

31

Re: Show your bike!

@akky
Uhu, makkelijk te vinden na het zwemmen, en je weet zeker dat niet iemand per ongeluk jouw fiets uit het rek meeneemt wink
Kan niet wachten totdat deze binnen is, kan ik weer gaan bouwen. Vind dit mooie dan natural carbon (zo standaard). Nu een beetje spelen met kleuren en details (binnenkort op zoek naar kabels en wielstikkers) smile

@Mister Arby
Mooie wielen! zat er zelf ook even aan te denken om deze set te nemen, maar had al een goed set wielen smile
Vittoria Corsa CX Evo bevalt me erg goed, ook qua lekrijden valt het mee (heb de CX achter al 2x lekgereden, de EVO voor nog steeds heel)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

32

Re: Show your bike!

@ Scighera,


Dankje! Het schijnt dat de Corsa cx Evo's niet meer geleverd worden met uitneembaar ventiel. En die heb ik eigenlijk wel nodig.. Heb momenteel 2 verschillende ventielverlengers. De ene is een buisje wat je over het ventiel draait, het ventiel kan dan niet dicht. En heb nog tussenstukjes liggen voor het ventiel. Deze gebruik ik liever omdat ik dan het ventiel dicht kan draaien. Al bleek bij het testen dat 101mm wel heel hoog is en ik waarschijnlijk nog een andere verlenger moet aanschaffen.

ps. ben benieuwd naar jou project! Gewaagt kleurtje, maar zeker niet lelijk. Alleen zou ik wel rustig aan doen met de stickers op je wielen en fiets. Omdat het frame al heel opvallend is kun je beter de rest wat rustiger houden. Hed3 zijn ook heel mooi zonder stickers wink En 7,7kg? ben benieuwd! Dat haald mijn fiets niet..

33

Re: Show your bike!

hmm, eens bij Continental kijken misschien? ook veel goede verhalen over gehoord smile

Ik ga ook niet overdrijven en wacht eerst tot het frame binnen is voordat ik ga bepalen hoeveel en wat er aan bestikkering op de wielen komt smile
Gewicht is na berekening aan de hand van losse onderdelen (+kabels) en naar boven afgerond, kijken hoeveel de fiets dan in het echt weegt. Met lichtere CR420 wielen (1425gram zonder banden) zit ie iets onder de 7.5kg smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

34

Re: Show your bike!

Scighera schreef:

@akky
Uhu, makkelijk te vinden na het zwemmen, en je weet zeker dat niet iemand per ongeluk jouw fiets uit het rek meeneemt wink

In België is zo'n rose planet-X net zo uniek als een P3C of een Transistion...

@JR: misschien een vriendin die harder fietst dan de zijne?

35

Re: Show your bike!

uhu, maar in Nederland dus nog nergens gezien wink

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

36

Re: Show your bike!

Heb dat roze geweld in Frankrijk is gezien ,vet bling bling .
Mij iets te roze ,maar wel gedurfd .
Als ik wat jonger was geweest mmm.,., twijfel twijfel.
Rapido .

triathlon is 3 x beter

37 Laatst bewerkt door Scighera (13-12-09 17:42:36)

Re: Show your bike!

he, je bent zo jong als jij jezelf voelt Rapido, dus gewoon doen wink

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

38

Re: Show your bike!

le Coq schreef:

@JR: misschien een vriendin die harder fietst dan de zijne?

big_smile enig idee wat dat kost!

39

Re: Show your bike!

enig idee wat dat kost! ...
Wat ik al uitgeven heb aan dat spul ,kan je een Mercedes c klasse voor rijden !!!!!!!!!!
Na altijd Colnago en Pinarello bereden te hebben rijd ik nu Cervelo en Zipp 404/808 bevalt prima .
Het Italiaanse spul wordt nu gebruikt tijdens de training ,en al het overtolige matiriaal
wat ik verzameld had is verkocht .
Heb geen digitale kamera [geen geld voor L O L ] dus geen plaatje .
Rapido

triathlon is 3 x beter

40

Re: Show your bike!

Scighera schreef:

hmm, eens bij Continental kijken misschien? ook veel goede verhalen over gehoord smile

Ik ga ook niet overdrijven en wacht eerst tot het frame binnen is voordat ik ga bepalen hoeveel en wat er aan bestikkering op de wielen komt smile
Gewicht is na berekening aan de hand van losse onderdelen (+kabels) en naar boven afgerond, kijken hoeveel de fiets dan in het echt weegt. Met lichtere CR420 wielen (1425gram zonder banden) zit ie iets onder de 7.5kg smile

Hoe ga je bepalen hoever je gaat met bestickering? Fotosoepen? Succesmet de opbouw smile

41

Re: Show your bike!

@ Rapido
hmm, colnago, erg mooie ontwerpen qua spuitwerk smile  Maar inderdaad, gaat een hoop geld in om wink daarom maak ik het niet te gek en koop alleen in de uitverkoop en veel via via of 2ehands smile scheelt weer smile

enne, C klasse, doe mij maar een G klasse wink

@ Paul
weet al wat het wordt;  wiite 2009 decals voor HED.3, eventueel de 3 in roze smile
http://snellewielen.nl/write/assets/products/sa_119/default/SA_119_Normal.jpg

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

42

Re: Show your bike!

ik heb die nieuwe eastons besteld EC90TT en naar het schijnt gaan die naar verloop van tijd ook met gekleurde stikers te verkrijgen zijn en das toch een wielset van slechts 1450gr

43

Re: Show your bike!

@mister_arby, heb je je wielen ook gewogen?
Zo ja, wat is het gewicht? (dus zonder banden/cassette/snelspanner)

44

Re: Show your bike!

wezep schreef:

@mister_arby, heb je je wielen ook gewogen?
Zo ja, wat is het gewicht? (dus zonder banden/cassette/snelspanner)

Nee, had geen geschikte weegschaal ervoor.

Op de website was het aangegeven gewicht:
WEIGHT:
Front - 772g
Rear - 1073g

Volgens mij klopt dat aardig. Als je graag wil kan ik nog proberen om de wielen ergens te wegen voordat ik de tubes erop leg.

45

Re: Show your bike!

mister_arby schreef:
wezep schreef:

@mister_arby, heb je je wielen ook gewogen?
Zo ja, wat is het gewicht? (dus zonder banden/cassette/snelspanner)

Nee, had geen geschikte weegschaal ervoor.

Op de website was het aangegeven gewicht:
WEIGHT:
Front - 772g
Rear - 1073g

Volgens mij klopt dat aardig. Als je graag wil kan ik nog proberen om de wielen ergens te wegen voordat ik de tubes erop leg.

Qua gewicht netjes.
De vraag is of de fabrikantopgave klopt.
Zou je ze willen wegen?
Een simpele keukenweegschaal is hiervoor al voldoende.

46

Re: Show your bike!

ik vind dat redelijk zwaar voor een setje tube wielen moet ik zeggen. Maar de looks zijn er zeker en voor die prijs heb je een mooie set aero wielen!!

47

Re: Show your bike!

@ wezep zal zien wat ik kan doen!


@ draak,


Fabrieksopgaven van vergelijkbaar full carbon tube setje.

Zipp 808 voorwiel
691g

Zipp 1080 achtwiel
906g

Wel iets lichter, maar vooral veel duurder. Dus ben er ook zeer tevreden mee.

48

Re: Show your bike!

Gewicht is niet echt een bepalende faktor in ons vlakke land ,iets zwaardere wielen geven meer snelheid op
het vlakke ,en blijven langer langer door rollen .
Normale lichte stijve lage velgen voor het klimmen .
Zelf een kilo of wat afvallen is ook nog  hele goedkope  optie .....
Suc^6 met investeren !het is toch crises ?  ho ho niet allemaal
over me heen rollen en BLA bla BLA  en jij dan met de c klasse ........
Rapido

triathlon is 3 x beter

49

Re: Show your bike!

Ik dacht even dat jij je fiets ging posten rapido? smile
Nou?

C

50

Re: Show your bike!

Rapido schreef:

Gewicht is niet echt een bepalende faktor in ons vlakke land ,iets zwaardere wielen geven meer snelheid op
het vlakke ,en blijven langer langer door rollen .
Normale lichte stijve lage velgen voor het klimmen .
Zelf een kilo of wat afvallen is ook nog  hele goedkope  optie .....
Suc^6 met investeren !het is toch crises ?  ho ho niet allemaal
over me heen rollen en BLA bla BLA  en jij dan met de c klasse ........
Rapido

Dus... als ik het goed begrijp kan ik beter mijn Zipps wegdoen en gaan rijden met betonnen wielen. Als ik die eenmaal aan het rollen heb, rol ik door tot in Groningen. Je lijkt wel een wielrenner zeg. Ga je ook nog beginnen over het vliegwieleffect?

Langzaam snel! (of snel langzaam?)