1

Onderwerp: Even voorstellen

Ik ben Gerrit, 46 jaar en woon in Arnhem.
Sinds Jan 2009 ben ik lid van Triathlon vereniging Arnhem.
Ik ben al mijn hele leven met allerlei sporten bezig, en nu maar eens aan de volgende uitdaging begonnen.
Afgelopen jaar heb ik een aantal 1/8 triathlon's gedaan ( met pijn en moeite, alle begin is moeilijk).
En ik ben nu bezig met de voorbereiding naar mijn eerste 1/4.
Waar dit in de toekomst nog toe leid weet ik niet, maar voorlopig vindt ik de sport erg leuk.
Iedereen veel sport plezier en een goed volgend seizoen.

Groeten Gerrit.

2

Re: Even voorstellen

Welkom Gerrit,

Ik ben hier ook zo goed als nieuw. Dit word mijn 1ste triathlon seizoen. Wel al aantal jaren bezig met lange duursport

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

3

Re: Even voorstellen

hoi gerrit

arnhem he, das wel verrekte dichtbij (woon in duiven). Heb overwogen om daar aan te sluiten bij de vereniging, maar het nadeel van de twijfel gegeven. Klopt het inderdaad dat de gemiddelde leeftijd vrij hoog ligt? Ik ben zelf namelijk maar 18.

Succes!

4

Re: Even voorstellen

Hoi Yorrick.

Duiven. dat is inderdaad om de hoek.
Wat betreft de gemiddelde leeftijd bij TVA, daar kan ik het volgende over zeggen.
We hebben eigenlijk alle leeftijden binnen de vereniging, maar de grootste groep is rond de 30 schat ik.
Bij twijfel, in jou geval zou ik gewoon gebruik maken van ons 6 weken proef lidmaatschap a 15 euro.
Dan kun je eens rustig kijken en lekker meetrainen.
Verder kun je eens kijken op de verenigings site triathlonarnhem.nl daar kun je nog allelei info vinden.

Groeten Gerrit.