26

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

haha smile geen idee hoe snel mijn loopmuziek is smile
hartslag dus smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

27

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

Een motor-helmmuts is inderdaad ideaal!
Vooral bij het fietsen!

Gr, C

28

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

Lopen gaat nog/weer prima bij ons in het bos, het is beter als sneeuw vers is in plaats van die gladde ijs troep.

Fietsen doen we niet. Komt maart wel weer.

Het zwemmen is erg, uhh, aanpassen, dat wel. Gewoonlijk doen we iedere derde slag ademen, maar nu is het gewoon 1 grote teug nemen en dan zien het volgende wak te halen.

Hmmmmmp... tot...... later!

Jeroen & Aimee - Den Haag.
Serious newbies - Juni 2010 > sprint.
Sterke punt: we zien er wel heel sportief uit!
Zwakke punt: we kunnen jammer genoeg nog weinig ;-)

29

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

ik waag het er nog niet op, liever wacht ik nog even op een wat minder witte straat. als simpel wandelen al een glijpartij is voor mij...

Maar het scheelt, ik hoor verhalen over dooi...

30

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

hmm, ik vind het gelijden wel meevallen, zit best wel wat profiel onder de Asics schoenen...

Fietsen? cd erin en 60-75min op de Tacx om nog wat te fietsen... wou dat het weer was zoals 2e kerstdag, heerlijk met 8graad 2,5u buiten op de racefiets gezeten.

Zwemmen gewoon in het zwembad (thermostaat is ook weer gemaakt, 27 graden is toch beter dan 25 graad brrrr.

En uiteraard 1x per week lekker binnen aan ijzer trekken wink

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

31

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

nja, nou ben ik waarschijnlijk de grootste koukleum op dit hele forum, dus dat verklaart ook al veel. Tacx heb ik niet, mocht ik volgend jaar nog zo enthausiast zijn, dan is het misschien iets leuks voor de winter 2010/2011 (of zijn er die het de hele zomer door gebruiken, lijkt me sterk).

Zwemmen voor mij zoals normaal 4 keer per week, oja, en 30 seconden erbij vanwege door het ijs zakken

32

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

Ideaal in dit weer;

http://www.fartlek.it/dettagli/2.jpg

@ Yorrick - dan ken jij de bibberbroertjes nog niet.

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

33

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

Sneeuw? Welke sneeuw? wink

34 Laatst bewerkt door le Coq (13-01-10 09:40:12)

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

Diederik schreef:

Sneeuw? Welke sneeuw? wink

Over 51 dagen zie je zwarte sneeuw wink

35

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

Maandag looptraining gehad in de sneeuw, ging goed, wel wat zwaarder da normaal.   
Temperatuur was heerlijk, niet koud iig.      Mag morgen weer.

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

36

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

Heb de laatste dagen al bijna dagelijks gelopen terug. Gisteren eerste fietstraining en buiten het slecht wegdek op sommige plaatsen en de ijswind en de sneeuw  +hongerklop was het weer dolle pret. Vandaag 2e fietstraning dus.

37

Re: Hoe gaat bij jullie het lopen af in de sneeuw?

Ik ga vanavond eens een rondje van een km of 6 lopen na twee weken overvloedige groene slijm productie...