1 Laatst bewerkt door Jeroengsm (11-01-10 19:00:02)

Onderwerp: Aimee en Jeroen: great looks, poor stamina!

Hi all!

Hier weer 2 nieuwe enthousiaste triathlon newbies, die van plan zijn in juni 2010 aan een kwart of sprint triathlon mee te doen. Das altijd gevaarlijk, zoiets in begin januari zeggen, want dan lijkt het net of we zo heel voorspelbaar van die "goede voornemens" hebben, die we in maart alweer vergeten zijn. Dat is niet het geval. De echte reden is nog veel voorspelbaarder: man wordt 40 en besluit mid-life triathlon te gaan doen. Dat was vorig jaar. Helaas gooide langdurig verblijf in het buitenland roet in het eten, daarom november/december de draad weer opgepakt en regelmatig gaan zwemmen/lopen, en dit jaar een nieuwe poging. Mijn vriendin is inmiddels ook helemaal enthousiast geworden, en nu hebben we dus samen triathlon aspiraties. Wel zo gezellig, en goed voor de discipline! Wie zijn we dan?
Jeroen (41) en Aimee (29) uit Den Haag. Wat meestal ons voordeel is, is nu ons nadeel, namelijk: we zien er slank en sportief uit, het is net alsof we 3-4x per week intensief sporten, alleen... we kunnen (konden) he-le-maal niks! Goed, sinds we met ons beginnersschema gestart zijn worden we niet meer ingehaald door bejaarden met rollators, maar das dan ook alles. Er is nog genoeg groei te behalen, zullen we maar zeggen! :-)

Dingen die we hier komen doen:
* iemand vinden die ons de juiste zwemtechniek kan bijbrengen.
* algemene tips van anderen lezen, trainingsschema's, leuke wedstrijden, juiste gear, etc.

Tnx voor alle dingen waarmee we jullie lastig gaan vallen en oh ja... mochten we elkaar in een wedstijd tegen komen: reserveer een t-shirtje voor ons bij de finish. Tegen de tijd dat wij daar aankomen zijn ze misschien al naar huis ;-)

Aimee&Jeroen

Jeroen & Aimee - Den Haag.
Serious newbies - Juni 2010 > sprint.
Sterke punt: we zien er wel heel sportief uit!
Zwakke punt: we kunnen jammer genoeg nog weinig ;-)

2

Re: Aimee en Jeroen: great looks, poor stamina!

kijk dat is nou nog eens een instelling: we kunnen niks tongue Voordeel van die uitspraak is dat het later alleen maar mee kan vallen

in ieder geval heel veel succes ook met het zoeken naar iemand die jullie wil coachen bij t zwemmen, wel zo belangrijk

3

Re: Aimee en Jeroen: great looks, poor stamina!

Heey,

Welkom en veel succes.     Kan je wel adviseren voor training om jullie aan te sluiten bij een triathlonvereniging.
Heb zelf ook maanden getraind met alleen hulp van youtube zeg maar maar nu ik bij een club zit merk ik toch dat mn snelheid omhoog is gegaan.

Heb jullie al een triathlon op het oog?

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

4

Re: Aimee en Jeroen: great looks, poor stamina!

haha, ik kan niet samen met mensen trainen... autisme is welbekend onder triathleten wink

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

5

Re: Aimee en Jeroen: great looks, poor stamina!

Frankiboy schreef:

haha, ik kan niet samen met mensen trainen... autisme is welbekend onder triathleten wink

onzin, ik kan t ook tongue

6

Re: Aimee en Jeroen: great looks, poor stamina!

yorrick schreef:
Frankiboy schreef:

haha, ik kan niet samen met mensen trainen... autisme is welbekend onder triathleten wink

onzin, ik kan t ook tongue

Niet lastig in combi met werk of verplichtingen in het algemeen? Vaste prik werkt niet voor mij.. dus zonder te generaliseren; ik ben autist wink

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

7

Re: Aimee en Jeroen: great looks, poor stamina!

Frankiboy schreef:
yorrick schreef:
Frankiboy schreef:

haha, ik kan niet samen met mensen trainen... autisme is welbekend onder triathleten wink

onzin, ik kan t ook tongue

Niet lastig in combi met werk of verplichtingen in het algemeen? Vaste prik werkt niet voor mij.. dus zonder te generaliseren; ik ben autist wink

ja ik dus ook ja...