1

Onderwerp: Toch maar even voorstellen

Al enige tijd volg ik alles wat zich hier afspeelt lekker anoniem.

Nu toch maar even geregistreed.

Bezig aan mijn 2e sportjeugd zoals een aantal anderen hier.
Ik ben Peter, 44 jaar woonachtig in Rotterdam.

Afgelopen zomer voor het eerst deelgenomen aan een 1/8 triathlon in Leiderdorp.
Me vooral verheugd op het zwemmen maar dat viel even tegen. Meer dan voldoende getraind maar voor een eerste keer de verkeerde positie in de groep, gewoon in mijn zwembroek(als een van de weinige), spanning etc resulteerde in een teleurstellende 19 minuten op 750 meter (na 100meter al terug naar schoolslag ipv borst crawl)
Fietsen en lopen ging verder wel OK.

September 1/4 trio-triathlon in Spijkenisse. Zwemmen voor mijn rekening genomen. Zwem-wetsuit gehuurd in Belgie Antwerpen (Running Planet),jJuiste positie gekozen in de groep.....17 minuten op de 1000 meter.

December j.l. video analyze gedaan via Tri-Experience en weer verder de slag verbeterd...

Verder loop ik ca. 3 maal per week (waaronder een loop-zwem-loop), zwemmen 2x per week en af en toe in de sportschool het bovenlichaam trainen met cardio fietsen 40 minuten, ca 20km.

Goals voor komend seizoen.....nog een keer een 1/8 voor de ervaring en een 1/4 of OD. Gewoon een leuke dag sporten met een leuke tijd waarbij het plezier boven een super tijd staat, dat is voor de jonge honden die zich op dit forum bewegen.....tot dat je er staat...dan ga je toch voor de tijd.

Andere sport fetisj....sinds jaar en dag vechtsport (karate/kickboxen) maar dat is in combinatie met triathlon een 'pijnlijke' combinatie en ligt daarom dit jaar volledig stil.

Gr.
Peter