1

Onderwerp: Mike

Hallo mensen,
afgelopen zomer aan mijn eerste 8e triathlon deelgenomen in Didam...

goed bevallen was alleen gelijk onweersbuien en een hoop stort buien,

dat was dus voor mij gelijk een goede vuurdoop.

Verder ga ik me weer inschrijven dit jaar voor wat triathlons (regio achterhoek) en Arnhem

kwam op deze website terrecht omdat ik via google een ligstuur voor mijn nieuwe race fiets aan het zoeken was, dus heb je wat liggen laat effe horen

Groetjes Mike

2

Re: Mike

Heey Mike,

Welkom hier en in de sport triathlon.        Wat voor ligstuur zoek je?    Ben namelijk nu bezig een tijdritfiets te bouwen en ligstuur op mijn racefiets is dus over.      Is in Augustus op mijn stuur gezet.

Het is een profile design.     Zie bijgevoegde link.
Als je kijkt bij show your bike, pagina 4 dan kun je mn oude fiets ook zien op het forum.

http://www.triathlonshop.be/catalog/pro … anguage=nl

Mocht het wat zijn laat het dan maar weten.    En succes met inschrijven.

Groeten,

Arie

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

3

Re: Mike

hoi mike,

grappig, want je komt precies uit mijn regio, waar kom je precies vandaan?

jorik

4

Re: Mike

Hoi Arie ik bewn opzoek naar een lig stuur die gewoon op een normaal recfiets stuur geplaatst kan worden dus ik denk zoiets:
http://www.beekhovenbikes.nl/images/sur … ieding.jpg

als die van jou er ook overheen kan dan vind ik dat denk ik ook wel prima...


He Jorik,

ik woon in Steenderen ken je vast wel waar kom jij vandaan??

Mike

5

Re: Mike

steenderen ja, dat ken ik wel, niet meteen op de hoek, maar ik ken het wel. Kom zelf uit duiven, een stukje verder richting arnhem. Zal je vast nog wel tegenkomen dit jaar (doetinchem, didam...)

6

Re: Mike

Ja we komen elkaar vast nog wel een keer tegen... Didam zeker dat ik daar aan mee doe, Doetinchem is onzeker omdat vaak gelijk met lowlands valt ook belangrijk:P

maar denk dat het goed komt Hengelo Gld dan???

7

Re: Mike

ik zie het nog wel een beetje, tis ook nog mijn eerste jaar, dus moet even kijken hoeveel er gaan lukken. Daarbij is het vaak op een zaterdag, en dan moet ik nog vrij vragen daarvoor. En als ik dat zowat elke week moet doen, dan zal ik ggeen blije baas meer hebben (en zeker niet in de zomervakantietijd)