1

Onderwerp: Nieuw lid!!!

Hallo fanatieke triathlonners!

Ook ik ben er eentje. Sinds 2 jaar actief in de triathlonsport. Voorheen alleen maar lopen lopen lopen, dat werd me te saai en heb me aangemeld bij de WBTV Etten Leur. Daar ben ik gestart met de zwemtrainingen, viel niet mee, op tijd ademhalen, mooie slag maken en dat dan ook nog eens een tijdje volhouden ;-) Een paar maandjes later de fiets aangeschaft. Zodra er wat tijd is klimmen we er weer eens op, maar gezien het weer van dit moment...
vorig jaar heb ik deelgenomen aan wat wedstrijdjes om te zien of het echt iets voor mij is.. En ja hoor het Triathlonvirus heeft me te pakken.
Voor dit jaar al een leuk wedstrijdschemaatje gemaakt. Met  als hoofddoel de OD van Gerardmer (wordt dus nog km's maken op de fiets en wat bultjes opzoeken. 40km daar is toch anders dan 40km in het platte brabant.)

het zou leuk zijn als er meer vrouwen de weg naar de wedstrijden weten te vinden, want helaas doen we nog een beetje onder voor de mannen....

groetjes Patricia

2

Re: Nieuw lid!!!

Welkom hiero en succes met de wedstrijden

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

3

Re: Nieuw lid!!!

Welkom en succes met de voorbereiding. Bultjes om tegenop en vanaf te fietsen? Fiets op de auto, naar Zuid-Limburg rijden, en hup tongue
En als dat saai wordt, dan iets doorrijden en de Ardennen erbij pakken smile