1

Onderwerp: nieuw lid, dus even voorstellen....

Een beetje rondkijkende op triathlonweb zag ik dat er best interessante forumonderwerpen stonden vermeld.. Gelijk aangemeld op dit forum, en dus bij deze... even voorstellen.

Ik ben Teun, woonachtend in Etten Leur, en doe zo'n 2 jaar weer wat aan triathlon. Een 12 jaar geleden ook al wel wat gesnoven van de triathlonsferen, maar helaas toen de sport vanwege redenen moeten stoppen.
Nu starten we weer met volle moed.
Vorig jaar heb ik terug weer wat wedstrijdjes gedaan; enkele zwemlopen, 8e triathlons en 1 olympische. Deze in Utrecht gedaan, en letterlijk groene sneeuw gezien.. Niet conditioneel, maar helaas vanwege (terug) een blessure.
Voor het komende jaar weer wat doelen gepland... De bedoeling is gewoon lekker blessurevrij te sporten en aan te komen tijdens diverse wedstrijden. Mijn voornaamste 2 doelen voor komend jaar zijn Antwerpen en Gerardmer.
Beide de halve triathlon afstand. Amitieus, misschien wat vroeg, maar ik ga het proberen!!
Nogmaals.. aankomen is voor mij het hoofddoel.
De reden van aanmelding op dit forum is ook om andere triathleten te leren kennen, en misschien op een gegeven moment met een groepje naar wedstrijden toe te gaan... Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...

Voor iedereen een heel goed triathlon seizoen 2010!!!

2

Re: nieuw lid, dus even voorstellen....

Welkom en succes Teun

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

3

Re: nieuw lid, dus even voorstellen....

Daar sluit ik me bij aan tongue