1

Onderwerp: Duurloop!!

Nu al een duurloop gedaan! Vanmorgen om 8 uur door het bos hier. 15 km/ intensiteit 75%

2

Re: Duurloop!!

Hee duursporter,

wat heb je vandaag gedaan?
zelf even gefietst (50km) en halfuur gelopen. Eindelijk weer goed weer!

3

Re: Duurloop!!

Goedeavond,

wat heb je vandaag gedaan?
IK heb vanmorgen even gezwommen 1 x 1500 meter rustig loszwemmen.
Daarna 45 km gefietst d2/d3 tempo 37 knm  per uur was lekker weer vandaag. Verder veel uitgerust. MOrgen een halve mareton Dijkenloop in Beneden-Leeuwen. The sun was shining..

4

Re: Duurloop!!

@stefan4180

ben benieuwd naar je niveau en je doel! 37 per uur vind ik niet verkeerd!!
Morgen een halve marathon! Laat je je tijd weten? Ben benieuwd!

5

Re: Duurloop!!

vandaag een intervaltraining gedaan. 20-tal minuutjes warmlopen, 5 keer 1 km rond mn 10km-tempo en dan de rest van de tijd nog rustig uitgelopen. echt geestig als het weer zo wat beter wordt!!

6

Re: Duurloop!!

Nou ik ben ook wel benieuwd naar het niveau, met 37kmh kan je een carriere als wielrenner overwegen.

7

Re: Duurloop!!

Momenteel in voorbereiding op een marathon. Op het schema stond voor gisteren een rappe 15 km 3:55 min/km. Dus maar een wedstrijdje gelopen een 5 km (18:04) en een 10 km (37:29) dus uit eindeljik wel iets sneller dan 3:55 min/km maar dat geeft niet

8

Re: Duurloop!!

zijn mooie tijden om nog niet voluit te gaan.
ik loop ook die tijden, voor die 5km zou ik wel nog een klein beetje overschot hebben, maar die 10km is exact wat ik voor de moment aan kan smile

9

Re: Duurloop!!

Zondag een kort programmaatje op de fiets. Een km of 25. Ik wilde een rustig tochtje op zo'n 60% maar het werd een gevecht met de wind (tussen Ouderkerk en Uithoorn). De windstoten waren zo gemeen dat ik het af en toe zelfs link vond om in tijdrithouding te blijven zitten. Uiteindelijk bijna alle zones gehad wink. Achteraf gezien een aardige test voor Oss; wel tevreden over de fietsvorm (ik hoop de 30km aldaar gemiddeld in 34/35km/u te fietsen). Morgen een looptraining in het Olympisch stadion en donderdag nog een looptraining.

10

Re: Duurloop!!

Godmorning,

Gisteren een halve mareton gelopen. Stond erg veel wind op parcours maar ging nog redlijk. Ik was in 1:35:42 weer binnnen. Nu vandaag maar even uitfietsen 1 uurtje en dan relaxen. Nu weer op naar triatlon binnenmaas op 16 septmeber....

11

Re: Duurloop!!

Netjes Stefan!

Zeker met die harde wind gister!
Inderdaad verstandig om herstel training te doen en te gaan voorbereiden op Binnenmaas!
Ben benieuwd hoe het je zal vergaan daar bij die wedstrijd!

12

Re: Duurloop!!

Vandaag in 3 uurtjes circa 90km gefietst..... lekker bruin geworden!

13

Re: Duurloop!!

Stefan4180 schreef:

Godmorning,

Gisteren een halve mareton gelopen. Stond erg veel wind op parcours maar ging nog redlijk. Ik was in 1:35:42 weer binnnen. Nu vandaag maar even uitfietsen 1 uurtje en dan relaxen. Nu weer op naar triatlon binnenmaas op 16 septmeber....

Ik mag hopen dat je wel boven de 30 gemiddeld hebt gefietst met uitfietsen?

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

14

Re: Duurloop!!

@cesar; dit topic is bijna 5 jaar oud eh:)