1

Onderwerp: Triathlon Gendt

zwemmen 18.30
fietsen 1.09.30
lopen 40.30
Eindtijd 2.08.30

2 jaar geleden stond er erg veel wind op de dijk toen eindtijd 2.10 met wat minder wind dit jaar verwacht ik onder de 2.10 te gaan

2

Re: Triathlon Gendt

Hoi

Ook ik start in Gendt.

Stond 12e op de wachtlijst en mocht toch nog meedoen met startnummer 13.

voorspelling:

zwemmen :20 min.
fietsen:  1.10-1.15 u.
lopen:  55 min.

eindtijd/richttijd  : 2.30 u..

Ik wil dit jaar in elk geval onder de 2.30 u. finishen.Of in Gendt of in Didam en anders heb ik in Doetinchem nog een kans

Tot de 27e

gr ramon

3

Re: Triathlon Gendt

Hoi

Ik denk dat ik mijn tijd moet gaan bijstellen.Het is geen 40 maar 42 km fietsen en met de weersvoorspelling wordt het voor mij persoonlijk er ook niet sneller op.

Ik hoop toch nog zo dicht in de buurt van de 2.30 u. te eindigen.

Voor het publiek wordt het natuurlijk wel super weer en hopelijk komen die in grote getalen opdagen

gr ramon

4

Re: Triathlon Gendt

Nou gisteren gestart in Gendt onder erg warme omstandigheden.


voorspelling:

zwemmen :20 min.
fietsen:  1.10-1.15 u.
lopen:  55 min.

eindtijd/richttijd  : 2.30 u..

Resultaat:

zwemmen:18.32 min.( nieuwe pr ipv. 21.20 min.)
fietsen      :1.11.42  (redelijk tot nu toe snelste tijd  was 1.10u. op 40 k tegen 42 nu,tevreden dus)
lopen:       : 1.04.  (geheel niet tevreden, maar mischien moet ik gezien de hitte er genoeg meenemen,heb
                             alles kunnen hardlopen dus dat was pas de 2e keer voor mij)

Eindtijd 2.37.32 u.  ( uiteindellijk een goed gevoel ondanks de slechte looptijd toch nog maar een minuutje boven
                               mijn pr op de kwart.Al moest er hier 2 km meer gefietst worden

Op naar didam en kan ik daar mijn doel (onder de 2.30 u.)voor dit jaar halen.het moet uiteindelijk op 22 augustus gaan gebeuren in Doetinchem waar mijn pr staat.

gr ramon

5

Re: Triathlon Gendt

zwemmen 18.30
fietsen 1.09.30
lopen 40.30
Eindtijd 2.08.30

zwemmen 18.47
fietsen 1.10.17
lopen 47.31

lag goed op schema tot het lopen begon kon geen tempo lopen, een 10 daagse vakantie, met niks doen was daarvan de oorzaak
ik had de loopschoenen wel meegenomen maar kon me er niet toe zetten om te trainen...resulteert in een zeer matige looptijd
maar gendt is en blijft wel 1 van de erg leuke drukke gezellige en goed georganiseerde triathlons....