1

Onderwerp: Zo, nu eerst een bavaria.

Ik heb lang geleden aan schaatsen gedaan, hardrijden. Dus veel trainen vond ik al lang leuk/lekker. Na jaren weinig gedaan te hebben, ging ik op de weegschaal staan, en *auw* meer dan 80 kilo. Dus weer begonnen met hardlopen. na ongeveer 3 jaar totaal ongeregeld lopen kwam ik tot de ontdekking dat ik uit mijn schaatsjaren nog een racefiets had liggen, helaas met tube-wielen.  de broer van mijn vriendin had nog een oude fiets met "normale" wielen, dus die in mijn fiets gezet, met vers rubber, en fietsen maar. Na een tijdje zo voortgetobt te hebben kwam ik tot de ontdekking dat alleen trainen me wel erg tegen ging staan. en toen zag ik in een plaatselijk krantje een artikel over de Triotters. mail gestuurd, reactie was: kom eens meetrainen, gevolg: ik ben nu lekker bezig, en heb zelfs een andere fiets. Door dat onregelmatige lopen was mijn gewicht al gezakt naar plm 75 kilo, en nu, na zo'n 3 maanden regelmatig trainen zit ik op 73,5 kilo. Ik voel me er lekker bij, en zal komend jaar zeker aan wat wedstrijden gaan deelnemen.
Bijkomend gelukje dat ik had: iemand bij de club vond dat hij een nieuwe fiets wilde, veel carbon enzo. Ongeveer hetzelfde postuur als ik, en de prijs die hij vroeg voor zijn oude fiets viel binnen de begroting, dus de beslissing was snel genomen.