1

Onderwerp: bosloop

Vanmorgen weer m'n eerste bosloop van 50min gedaan. Na het inlopen, 15 min. door mulzand, de rest uitlopen.
Ik vind het altijd grappig dat mensen je nogal vreemd aangapen als je in een hemdje en een runningshort door het bos rent, zeker als het maar 6 á 7 graden is.
Ik probeer zolang mogelijk in korte broek en shirt met korte mouwen te blijven lopen, warm wordt je wel vanzelf.

2

Re: bosloop

Vandaag was het in de middag 23 graden.....en heb een aantal lopers in lange broek en jasje gezien......die heb ik ook staan aangapen...:)

3

Re: bosloop

Vandaag 30km mountainbike, gevolgd door 8km lopen, eveneens in het bos. Volgende week zaterdag een 'winterduathlon' in Lembeke (België) 5lopen-20fietsen-2,5lopen.
Zaterdag a.s. een koppeltijdrit over 35 km.

4

Re: bosloop

Zaterdag tijdrit gereden. Was in principe een koppeltijdrit, maar kon geen fietspartner vinden. Dus alleen gereden. #4,5 km in 55,03 min, gemiddelde van 37,7km/uur. Was onderlangs de zeedijk, dus altijd wind, veelal vanuit de zij.
Vandaag wat uitgereden een uur.

5

Re: bosloop

Vandaag 27 oktober een duurloop van 1.30 uur in het bos. Accent niet op snelheid, maar op duurvermogen.

Ik heb altijd moeite met m'n hartslag in een 1e zone (70-75%) te houden. Alleen al door daar zo op gericht te zijn duikt tie er na verloop van tijd al boven.

6

Re: bosloop

Vanmorgen gelopen, 1 uur intervaltraining gedaan in het bos.