1

Onderwerp: badmuts

Wie gebruikt hem en waarom?

Ik zwem zelf 5-7x per week, en kreeg ivm het chloor advies om toch maar een badmuts te gaan gebruiken omdat het behoorlijk slecht voor het haar is.

heb zelf alleen maar 2x in open water met badmuts gezwommen. Iemand nog een aanrader qua badmuts voor binnenwater (ivm warmte)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

2

Re: badmuts

Heb nooit een badmuts op  en heb na heel wat uurtjes in het  chloorwaterige zwembad nog steeds een weelderige bos met  blonde lokken haar op mijn  knar .
Waarom een badmuts ?  Weet ik veel  ik vind het maar een onozel gezicht een kerel met een badmuts .
Rapido,,,,  voor mijn geen rubbertje op mijn knar ,,,mijn haar lekker door de war .

triathlon is 3 x beter

3

Re: badmuts

haha, punt is dat mijn haar er nogal dood uit begint te zien , vandaar wink ik verkies ook om slecht gewapend met een speedo en zwembril het water te doorklieven

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

4

Re: badmuts

of je neemt een korte kop of je neemt creme voor je haar. (Die van het kruidvat is goed)

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

5

Re: badmuts

hmm:) zijn ook goede opties ja

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

6

Re: badmuts

Ik zwem altijd met badmuts. Punt een omdat mijn haar anders elke keer voor mijn ogen hangt. Punt twee, omdat mijn haar anders nog droger wordt. Ik doe altijd een maskertje in mijn haar voor ik mijn badmuts opzet. Als ik daarna mijn haar uitspoel voelt het al lekker zacht aan. Wat ook erg goed helpt, is cocosolie.

7

Re: badmuts

ik ben er aan gaan wennen dat mensen me nakijken vanwege mijn haar...geen badmuts dus..

8

Re: badmuts

Of net als ik geen haar op je hoofd ...

Alleen wel bijhouden met scheren

9

Re: badmuts

hmm, scheelt wel in de kapperskosten tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

10

Re: badmuts

Als je haar maar goed zit .
Rapido

triathlon is 3 x beter