1

Onderwerp: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Alweer de 6 keer voor mijn met wisselend succes. Dit jaar al hoop ik het echt een keer goed te doen en mijn broer voor eens en voor altijd aan de kant te zetten smile
Voor de mensen die het niet kennen en een leuk rondje willen lopen (15Km), dit is dit toch wel een van de mooiere en goed georganiseerde evenementen op loop gebied. 7 heuvelen waarvan enkele pittige.
Voor meer informatie
Inschrijven is nog mogelijk 28 euro met een trein kaartje erbij.


Verwachting: Hmmmmm.... 1:10:00
Waar: Nijmegen --> Berg en Dal v.v.
Wat: 15Km

2

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

verwachting: 1:09:59

3

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

jantjevs schreef:

verwachting: 1:09:59

Die heb ik ook op gegeven, Volgens mij ligt de splitsing van het vak 2 op 1:10:00 en als je dat opgeeft heb zit je in 1:10+

4

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

ik doe ook mee! verwachting.. hopelijk 1:20

5

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

helaas heb ik wel 1:10;00 opgegeven alleen ik vind voor 1;09:59 gaan mooier klinken
net zoals met psychologische prijzen zijn dit psychologische tijden ( nu hebben we het op school over psychologische prijzen)

6 Laatst bewerkt door Rogier (22-09-10 15:38:56)

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

jantjevs schreef:

helaas heb ik wel 1:10;00 opgegeven alleen ik vind voor 1;09:59 gaan mooier klinken
net zoals met psychologische prijzen zijn dit psychologische tijden ( nu hebben we het op school over psychologische prijzen)

Is dat dan niet het zelfde als een schouderklopje of een compliment (niet dat ik het wil bagatelliseren of zo). Maar inderdaad in de kroeg doet 1:10 het minder mooi dan binnen de 1:10 terwijl hier 1 of miss enkele seconden tussen zitten.

Juhroen schreef:

ik doe ook mee! verwachting.. hopelijk 1:20

Is ook een hele mooie tijd. Als je bij de finish komt in die tijd zijn ze mogelijk nog aan het starten (behalve als je uit de bypass komt. Ik start vermoedelijk +10 min (correctie wordt automatisch gedaan) de start neemt ruim 1:30 in beslag dus waarschijnlijk kom ik nog mensen tegen.

7

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

7heuvelen is echt een top event!

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

8 Laatst bewerkt door Rogier (23-09-10 13:38:53)

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Frankiboy schreef:

7heuvelen is echt een top event!

En dus doe je mee? tongue

9

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Heeft iemand een linkje (of iets van ervaring) over de indeling van de startgroepen? Welke starttijden vormen samen een startgroep?

Kdoe trouwens ook mee. Aan voorspellingen waag ik mij echter niet meer.

10

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Er is een startgroep onder 60 min. Direct achter de toppers, ik was in 30 seconden over de streep en was laat in het vak in 2008. Met mijn 58 min liep ik tussen de mensen, maar niet in de massa. Jij bent nog een minuutje of 5 sneller gok ik, dus dan kun je denk ik, na een km of 3 vrij lopen. Misschien kun je zelfs in het wedstrijd vak komen, maar daar ken ik de limieten niet van.

11

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Het is niet geheel belangrijk hoelang het duurt of je over de start gaat. Er wordt gekeken naar het netto resultaat.
Op zich heb je geen last van grote drukte na de start maar je loopt zeker niet alleen.

Opstelling start vakken
http://bp3.blogger.com/_KndlZD2V4mA/Rz8WwHJ-t-I/AAAAAAAAAXc/E7QRHe1p73E/s320/nijme.jpg
Rood,blauw, geel,oranje,groen, bypass 123X
De tijden van 2008 waren
Rood: kanshebber
Blauw t/m 62 min
Geel 63 t/m 69 min
Oranje 70 t/m 74 min
Groen 75 min

Daarna worden de bypass gangen gevuld.

12

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Ik mik op 1.25u... Leuke loop!

13

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

weet iemand of er pacers lopen.
en zo ja welke tijden lopen ze dan.

groeten Jan

14

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

jantjevs schreef:

weet iemand of er pacers lopen.
en zo ja welke tijden lopen ze dan.

groeten Jan

Ik zou even contact opnemen met de organisatie.

15

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Vandaag mijn spullen ontvangen, ik start in geel.

16

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Mijn man heeft ook alles binnen. Hij start in blauw.
Succes allemaal!

17

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Dnns schreef:

Ik mik op 1.25u... Leuke loop!

Ik mik op blessurevrij zijn in december... geen 7-heuvelen voor mij dit jaar. :-( Sta wel langs de kant om aan te moedigen.

18

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Streeftijd is 1.04.59
Zelfde tijd als Posbankloop dit jaar maar die ging wel heel lekker en ben net 2 weken ziek geweest.

Zal wel weer gezellig druk worden daar in Nijmegen. smile

19

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Rogier schreef:
Frankiboy schreef:

7heuvelen is echt een top event!

En dus doe je mee? tongue

Yes, ik doe mee wink De brief kwam vandaag al op de deurmat!

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

20

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

als er nog iemand is die mee wil doen kun je mijn startbewijs overnemen.
kan niet meedoen vanwege een overbelaste pees.

21

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Ook loop mee met de bedrijvenloop. Startvak Oranje. Ga voor een tijd rond de 1.10, zou iets sneller mogen. Maar ga voor genieten van zo'n groot evenement. Heb ook geen ideale voorbereiding.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

22

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Patrick_vN schreef:

Ook loop mee met de bedrijvenloop. Startvak Oranje. Ga voor een tijd rond de 1.10, zou iets sneller mogen. Maar ga voor genieten van zo'n groot evenement. Heb ook geen ideale voorbereiding.

Ik wil wel wisselen met je, ik heb start vak geel maar weet vrijwel zeker dat ik niet onder de 1:10 ga lopen, i.v.m. een blessure die ik gehad heb.

In het verleden heb ik zo ook stikkertjes gewisseld, bij de wedstrijd leiding. in de snellere vakken kun je niet wisselen tenzij er en uit zon vak stapt en de plaats over geeft.
Ik hoor het wel.

23

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Ik doe dit jaar dus niks meer van wedstrijden :-) lekker rustigaan nu. Na nieuwjaar start ik in Egmond.

24

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Hey,

Het stickertje zit nu toch vast aan je startnummer ? Of kan je hem er vanaf halen (niet gekeken.)

Ik zie trouwens dat je uit kortgene komt, ga je treinend of met de auto ?

Groeten,

Patrick

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

25 Laatst bewerkt door Rogier (11-11-10 15:07:25)

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Patrick_vN schreef:

Hey,

Het stickertje zit nu toch vast aan je startnummer ? Of kan je hem er vanaf halen (niet gekeken.)

Ik zie trouwens dat je uit kortgene komt, ga je treinend of met de auto ?

Groeten,

Patrick

in het verleden waren er officials die met een rolletje stikkers rond liepen. als je dan in een ander (langzamer) vak wilde kreeg je een andere kleur sticker eroverheen geplakt.

En ik ga met de trein vanuit goes. miss. tussenstop in Den Bosch

ronnyke schreef:

Ik doe dit jaar dus niks meer van wedstrijden :-) lekker rustigaan nu. Na nieuwjaar start ik in Egmond.

Bah wat saai wink