26

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Egmond is een mooi moment om begin van het seizoen je enkels te verraggen wink Tenzij je natuurlijk snel loopt, dan is het zand nog hard

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

27

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Ok, ja ik ga met de auto en pak een stadje ervoor en pak vanaf daar de trein.

Ik vind door het zand eigenlijk altijd wel lekker, niet echt enkels verpestend.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

28

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Succes iedereen, ik heb net m'n yochurt met crusli en roosvisee op en ga zo naar het station.

Ik zie jullie daar wel, ik ben die ene die probeert zijn streef tijd te halen wink

29

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Succes allemaal!!
Carla

30

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Volgens de Garmin 1.03.45 over 15.2km.
Dik tevreden maar echt 10x dood gegaan.   yikes

31 Laatst bewerkt door starter (21-11-10 20:58:03)

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

@Sander: goed gedaan!!
De rest ook tevreden?
Mijn man is heel erg tevreden: 55.43

32

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

@Sander
Wow, das wel rap, gefeliciteerd

@Carla
Das wel heel rap, idem smile

@ de rest, nog meer streeftijden verpulverd?

Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated

33

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

DMM schreef:

@Sander
Wow, das wel rap, gefeliciteerd

@Carla
Das wel heel rap, idem smile

@ de rest, nog meer streeftijden verpulverd?

Helaas..... sad
Ik heb ergens 4 minuten laten liggen maar eindtijd is volgens de website 1:14:02.... bummer.
Ik had ingezet op 1:10....
Ben toch tevreden aangezien ik 3 weken geleden nog flink last had van een blessure aan mijn heup.

Later een uitgebreider verslag, ik wordt nu even in de watten gelegd door de kinderen en die verdienen toch echt meer aandacht dan dit forum. wink

34

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Mijn streeftijd was 1.10. Gelukkig er ruim onder 1.05.37. Nog steeds niet helemaal fit. Volgend jaar rond het uur big_smile. Blijven verbeteren natuurlijk!

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

35 Laatst bewerkt door Rogier (21-11-10 20:39:33)

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Patrick_vN schreef:

Mijn streeftijd was 1.10. Gelukkig er ruim onder 1.05.37. Nog steeds niet helemaal fit. Volgend jaar rond het uur big_smile. Blijven verbeteren natuurlijk!

Ik zei toch dat we moesten wisselen.....

36

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Helaas zijn er heel veel mensen die hun eindtijd verkeerd inschatten of expers verkeerd opgeven. Veel te veel langzame lopers voor me.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

37

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Dat is in mijn ogen nog altijd beter dan dat niemand een te verwachten eindtijd opgeeft, waardoor de helft van de lopers tot halverwege de wedstrijd aan het slalommen is tussen langzamere deelnemers die bovendien hun sociale contacten belangrijker vinden dan het lopen. Paar jaar geleden in Eindhoven, halve marathon. Groepjes van 5 of 6 personen die naast elkaar liepen. Vooraan gestart, net achter de beschermde toplopers.
Evengoed knap vervelend.

38

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Patrick_vN schreef:

Helaas zijn er heel veel mensen die hun eindtijd verkeerd inschatten of expers verkeerd opgeven. Veel te veel langzame lopers voor me.

Duh!

Ik zeg: meer dan 15% (en dat is ruim) negatief afwijken van je opgegeven doeltijd = geen vermelding in het klassement.

mss dat dat helpt.

Aan de andere kant kan je beter aan kleinschalige evenementen deelnemen als je je hieraan stoort.

39

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Beide reacties zijn waar. Maarja aan zijn groot evenement deelnemen is ook weleens leuk. Wilde gewoon even mijn ei kwijt.

Gegroet

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

40

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Verwachting was 1.20 en het is geworden 1.19.31! Daar had ik nog wel een rappe laatste km voor nodig, maar het is gelukt!

41

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Sander B schreef:
Patrick_vN schreef:

Helaas zijn er heel veel mensen die hun eindtijd verkeerd inschatten of expers verkeerd opgeven. Veel te veel langzame lopers voor me.

Duh!

Ik zeg: meer dan 15% (en dat is ruim) negatief afwijken van je opgegeven doeltijd = geen vermelding in het klassement.

mss dat dat helpt.

Aan de andere kant kan je beter aan kleinschalige evenementen deelnemen als je je hieraan stoort.

Gelukkig zat ik binnen de marge met 5,7% nog niet geweldig maar toch.
Ben het overigens met patrick en sander eens ik liep al niet binnen de tijd. en als ik dan kijk hoeveel ik er ingehaald heb.
Na de finish heb ik me nog verbaast dat ik een bizare groep gele lopers achter me had gelaten. en zelfs nog hier en daar een verdwaalde blauwe loper.

@Juhroen : goed gedaan.

42

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

We zijn Nederlanders hé, dus moeten we altijd wat te klagen hebben.

Doe je 4 december mee in Zierikzee @Rogier ?

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

43

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Patrick_vN schreef:

We zijn Nederlanders hé, dus moeten we altijd wat te klagen hebben.

Doe je 4 december mee in Zierikzee @Rogier ?

Wat is er dan .... *googled even....

44

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Rogier schreef:
Patrick_vN schreef:

We zijn Nederlanders hé, dus moeten we altijd wat te klagen hebben.

Doe je 4 december mee in Zierikzee @Rogier ?

Wat is er dan .... *googled even....

Ah sport200 ten miles.
Leuk, eens kijken of ik tijd heb..... Ik hou 'm even onder de pet maar heb er wel zin in.

45

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Het is tenminste een keer dichtbij, kan je van de meeste triathtlons en duathlons niet zeggen!

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

46

Re: 7Heuvelen Loop Nijmegen

Patrick_vN schreef:

Het is tenminste een keer dichtbij, kan je van de meeste triathtlons en duathlons niet zeggen!

Och een beetje triatleet gaat er zwemmend naar toe.....Warming up naar colijn, daar de oosterschelde in.... even relax naar de start lopen en gaan big_smile