1

Onderwerp: OPGELET!!! Crack van REVOLUTIONS

Ik ken héél wat mensen uit het amateursporten die alles uit de kast willen halen en alles wel eens proberen zolang het allemaal legaal blijft. Daarom dit schrijven...

Nu zijn er in België de laatste tijd héél wat amateursporters, vooral in het wielrennen bij de nevenbonden (VWF, WAOD) tegen de lamp gelopen met Methylsynephrine...dat is hetzelfde als Oxilofrine.

Nu zijn ze er op uitgekomen dat een bestandsdeel van het voedingssuplement CRACK van het merk REVOLUTIONS, iets wat in zowel België als Nederland goed over de toonbank gaat (kan het weten want ik zit zelf in de branche), zelf een bestandsdeel bevat waarmee je positief kunt worden.


CRACK van REVOLUTIONS bevat namelijk  Acacia Rigidula als bestandsdeel. Acacia Rigidula heeft als bestandsdeel zelf Methylsynephrine! Acacia Rigidula zelf staat niet op de dopinglijst en als je het product dus aankoopt zal je zelf niet meteen merken dat er een product inzit waar je positief mee kunt worden. Maar het bestandsdeel Methylsynephrine die in  Acacia Rigidula te vinden is wel!!!

We hebben de laatste tijd dus een paar dopingzondaars die niet ECHT zondaars zijn... maar ze krijgen wel 2jaar aan hun been... de maximumstraf dus.

Het product wordt dus als DOPINGVRIJ verkocht... NIET DUS!

Bij deze dus gewaarschuwd!!!!

Product: http://www.nutrimax.be/revolutions-crack

Info: http://www.ergogenics.org/anabolica241.html

2

Re: OPGELET!!! Crack van REVOLUTIONS

nog even... en zelfs water....staat op de dopinglijst... het wordt eigenlijk steeds gekker

3

Re: OPGELET!!! Crack van REVOLUTIONS

En het wordt er niet beter op...

Als je eens goed kijkt op de "crack" site staat ook dit:

Geranium extract: gestandaardiseerd voor 1,3-Dimethylamylamine. Dit extract geeft een langdurige energie zonder een vervelende crash. Daarnaast geeft het een zeer euforisch gevoel, waardoor je harder kan trainen.

1,3-Dimethylamylamine is feitenlijk methylhexanamine en die staat sinds dit jaar op de WADA dopinglijst.

Er zijn al héél wat waarschuwingen omtrend de wereld ingestuurd maar niet iedereen doet blijkbaar de moeite om de etiketten te lezen.

http://www.100procentdopefree.nl/nieuws … geranamine

4

Re: OPGELET!!! Crack van REVOLUTIONS

je moet tegenwoordig ook uitkijken met vervuild vlees

5

Re: OPGELET!!! Crack van REVOLUTIONS

jantjevs schreef:

je moet tegenwoordig ook uitkijken met vervuild vlees

mwoehaha!!

Cervelo P2 2015 ~ FFWD disc ~ Veltec Speed 6.0 voor ~ ISM PN 1.1 zadel
Stevens Carbon Force II ~ Veltec Speed 6.0 achter ~ Shimano Ultegra ~ Adamo zadel

6

Re: OPGELET!!! Crack van REVOLUTIONS

En een collega van me maar volhouden dat er niks in zat wat niet mag tongue. Gelukkig voor hem wordt je bij fitness niet gecontroleerd wink

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

7

Re: OPGELET!!! Crack van REVOLUTIONS

In Nederland misschien niet maar in Vlaanderen wel hoor.  Ik zit zelf in de sportvoedingsindustrie, en heb bij een levering van een klant (fitness) al meegemaakt dat ik net aankwam toen het busje van de Vlaamse gemeenschap voor de deur stopte, samen met een hoop mensen van de federale politie. Iedereen die op dat moment in de fitness stond moest plassen..man/vrouw..of je nu net moest gaan werken of niet...

Ik had het de eer om m'n ganse lading, en het was pas m'n eerste klant, te laten doorzoeken door de Federale politie op producten waar mogelijk verboden stoffen in zaten. Er was een wetsdokter bij en iemand van het voedselagentschap. Een levering van normaal een kwartiertje heeft 2uur geduurd.

Bij ons mogen Crack, NO-Xplode, Nitrix ed Amerikaanse producten niet verkocht worden, maar in Nederland wel. Daarom worden veel van deze dingen onder tafel verkocht in fitnessen. Wij hadden vroger ook BSN producten in ons gamma tot het voedselagentschap kwam en zei ...dit mag niet meer ..en dat ook niet... ect... Waarschuwing gehad.
Daarna hebben we toch nog een boete gekregen omdat er nog een NO-Xplode's stond bij een klant waar het voedselagenschap controle deed...want we moesten ook alles terughalen...7000€ heeft dat ene potje gekost.

Op dat gebied is Nederland toch stukken soepeler.

8

Re: OPGELET!!! Crack van REVOLUTIONS

Maar hoelang na gebruik van Crack ben je nog positief ongeveer?