26

Re: SC: Muziek waar je energie van krijgt

ice-men schreef:

Mijn favoriet ,heb hem veel gebruikt bij de spinning na een minuut zitten, lekker gaan staan op de pedalen en verstand op nul en blik op oneindig .

http://www.youtube.com/watch?v=YhJAXOKKexQ

Dit soort muziek is waar ik standaard op loop dat is echt top. je moet alleen niet langs een drukke weg gaan lopen wan tdan is het vragen om ongelukken.
ik heb +/- 15 mp3-mixen van ruim 1,5 uur wink.

27 Laatst bewerkt door Thunderstorm (13-01-11 10:54:52)

Re: SC: Muziek waar je energie van krijgt

Ik doe het hier op...volume op 10 en raggen maar...

http://www.youtube.com/watch?v=3ShDikbbUyo

En uuhh Rogier.... drukke wegen in Kortgene????

If your not living on the edge, you'll make up to much room!!!

28 Laatst bewerkt door Rogier (13-01-11 16:00:49)

Re: SC: Muziek waar je energie van krijgt

Thunderstorm schreef:

Ik doe het hier op...volume op 10 en raggen maar...

http://www.youtube.com/watch?v=3ShDikbbUyo

En uuhh Rogier.... drukke wegen in Kortgene????

Ok rustige wegen, waar komje vandaan?
PS: juist die rustige wegen geven je vaak een hartverzakking. Schieter ineers een auto voorbij met 100+ want "welke idioot is daar nou aan het trainen"

29

Re: SC: Muziek waar je energie van krijgt

@ Rogier, nou in The states of Heinkenszand dus kom regelmatig in jou trainingszone (en andersom waarschijnlijk) Waar ga jij altijd zwemmen dan?

If your not living on the edge, you'll make up to much room!!!

30

Re: SC: Muziek waar je energie van krijgt

Thunderstorm schreef:

@ Rogier, nou in The states of Heinkenszand dus kom regelmatig in jou trainingszone (en andersom waarschijnlijk) Waar ga jij altijd zwemmen dan?

Ik train voornamelijk in zone 3 mar dat is een heel ander verhaal ;-)
Ik ben een van de weinige triatleten die niet in het bezit is van een fiets smile dus mijn bereik is klein. Heb nu wel wat op het oog maar even kijken of het wat wordt.

Ik ben vorig jaar in Mei in het meer begonnen. Toen dat te koud werd ben ik gestopt met het zwemmen en moet nu weer gan oppakken. Ik had gepland donderdag in het sportpunt te gaan maar bleek achteraf niet goed te kunnen ivm het turen van de kinderen.

Wordt waarschijnlijk dinsdag. klik

31

Re: SC: Muziek waar je energie van krijgt

@ Rogier, hoe kan je nou zonder fiets trainen voor triathlons?? Ik train ook altijd in het sportpunt, ik ga altijd op maandag of dinsdag en donderdag avond maar wel altijd na 20.00uur want anders is het nog te druk met ouwe rupsen en kwekkende wijven. Ik zag dat het banen zwemmen veranderd was dus kan misschien nu ook wel een overdag smile
p.s. beetje off topic (en er staat niet eens een radio aan:) )

If your not living on the edge, you'll make up to much room!!!

32

Re: SC: Muziek waar je energie van krijgt

Thunderstorm schreef:

@ Rogier, hoe kan je nou zonder fiets trainen voor triathlons?? Ik train ook altijd in het sportpunt, ik ga altijd op maandag of dinsdag en donderdag avond maar wel altijd na 20.00uur want anders is het nog te druk met ouwe rupsen en kwekkende wijven. Ik zag dat het banen zwemmen veranderd was dus kan misschien nu ook wel een overdag smile
p.s. beetje off topic (en er staat niet eens een radio aan:) )

niet....