1

Onderwerp: Heerlijk door de mist

Vanmorgen duurloopje gedaan door de mist!
12 km rustig tempo.
Gister veel gezwommen voor mijn doen:
2x200 daarna 8x100 Zit geen tempo in maar wel vooruitgang.
Volgend jaar mét wetsuit onder de 17 minuten op de km!!

2

Re: Heerlijk door de mist

Ik zit even in een trainingsdipje... kan me niet motiveren om te gaan hardlopen....
zwemmen doe ik nog wel op dinsdag, donderdag en zondag en ATB'en op zaterdag....

heeft iemand tips voor mij om weer te gaan lopen?? HELLUP!!

3

Re: Heerlijk door de mist

Misschien een beetje een rare tip, maar bij mij werkt het altijd: Een nieuw looptenue kopen!
Tja, er moet maar iets zijn wat je kan motiveren....
Verder werkt het wel om duurlopen in het bos te maken, in het bos lijkt de tijd veel sneller te gaan en je ziet niet hoe ver je nog moet lopen!
Dus, gewoon weer gaan lopen, achteraf ben je weer blij dat je gegaan bent!!

4

Re: Heerlijk door de mist

Jetje! goeie instelling, ik doe momenteel ook helemaal niets!
alhoewel, visjes en schildpadden lastig vallen dan wel.
Ik kom je volgende week wel motiveren om te trainen, zoek nog deelnemers voor volgend jaar. Leer jij mij zwemmen, leer ik jou lopen, deal?

5

Re: Heerlijk door de mist

Hoi Jet,

Ga eens totaal ergens anders lopen, je woont in Leidschendam, dus ga eens naar de brabantse bossen of naar de limburgse heuvels. En dan heel rustig duurlopen en daarbij lekker om je heen kijken en GENIETEN.

Wat je ook kan doen, je zwemt op dinsdag, donderdag en zondag. Ga eens lopend naar het zwembad (en/of terug)

6

Re: Heerlijk door de mist

Jet schreef:

Ik zit even in een trainingsdipje... kan me niet motiveren om te gaan hardlopen....

heeft iemand tips voor mij om weer te gaan lopen?? HELLUP!!

sportbeest schreef:

Een nieuw looptenue kopen!

Dat is een tip die vast wel zal werken bij een vrouw wink

7 Laatst bewerkt door Jet (26-10-06 12:14:51)

Re: Heerlijk door de mist

@ sportbeest en daniel : dat werkt ongetwijfeld voor een vrouw! maar waar moet ik het geld vandaan halen??

@ Jeroen : goeie tip, maar ik woon naast het zwembad, als ik 1 keer over mijn veters struikel lig ik gelijk in het diepe....! smile

@ Irongirl : lijkt me een hele goede deal!!! jij zwemt volgend jaar 15min op de km , ik loop een 45min op de 10km??

Hoe dan ook, bedankt voor jullie tips!! er zijn uiteraard nog meer tips welkom... vanavond ga ik weer een keer lopen, even intervallen ofzo na de zwemtraining... ben benieuwd!! achteraf ben ik inderdaad altijd weer blij dat ik het gedaan heb...

8

Re: Heerlijk door de mist

@ daniel: Ik denk dat die tip bij mannen ook wel moet werken.....probeer maar eens uit!! Kan overigens ook met een nieuwe zwembroek hoor, als je tenminste in een zwemdip zit.....

9

Re: Heerlijk door de mist

ik heb al zoveel troep in m'n kast liggen smile