1

Onderwerp: Hallo vanuit Eindhoven

Beste forum bezoekers,

mijn naam is Remco Seuntjens en om maar met de deur is huis te vallen ik ben hier niet als
actieve triathlon atleet maar moment loop ik stage bij een organisatie die zich bezig houdt met
het verbeteren van onze "top zwemmers".

Velen zullen het Pieter van den Hoogenband zwemstadion wel kennen, en weten dat de groepen van zwemtrainers
Jacco Verhaeren en Marcel Wouda hier trainen om zich te verbeteren.(bijv. Ranomi Kromowidjojo)

Hierbij is een organisatie genaamd InnoSportNL  nauw betrokken. Deze organisatie is kort gezegd een platform waar de topsport, het bedrijfsleven en de overheid nauw samenwerkt om de prestaties van onze atleten te verbeteren.

Hierbij spelen innovaties in het zwemmen een belangrijke rol, door camera's boven en onder water te koppelen aan een software analyse systeem kunnen we heel gericht kijken waar mogelijke verbeter punten liggen op het gebied van zwem techniek.
Dit is slechts een voorbeeld van de velen innovaties die het trainingsbad rijk is.

Moment worden er door mij de mogelijkheden onderzocht om deze analyses en metingen ook toegankelijk te maken voor andere geïnteresseerden.

Om anderen eens kennis te laten maken met dit trainingsbad  organiseer ik als stagiair een demonstratie in zwem innovatie voor zwemtrainers en triathlon trainers.
Omdat waarschijnlijk velen triathlon atleten hun eigen trainer zijn dus ook voor diegene die denken dat het voor
hun ook interessant kan zijn.

De demonstratie vindt plaats op 26 Februari en meer informatie/inschrijven op http://www.swimcentre.nl/demoisl     

Verder ben ik hier dus op het forum om te kijken waar de wensen en behoeften van jullie liggen op het gebied van het verbeteren van jullie zwem techniek. Dus hiervoor kom ik graag met mede forumleden in contact om eventueel eens wat vragen te kunnen stellen.

(Moderator, als ik geen links mag plaatsen of dit in het verkeerde forum geplaatst is; edit aub)

2 Laatst bewerkt door mister_arby (16-02-11 23:16:45)

Re: Hallo vanuit Eindhoven

Had me erg interessant geleken om naar toe te gaan. Helaas kan ik niet, maar mocht er in de toekomst weer een vergelijkbare demonstratie zijn dan houd ik me aanbevolen.