2,576

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Na kort twijfelen de cadomotus versatile triathlon tas bestelt. Op bikemotion gezien en ik vond het een goed concept. Veel vakjes en compartimenten, welke ook nog uit te breiden zijn. Ook zijvakken welke je los kunt koppelen.

2,577

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Na lang twijfelen toch maar een extra achterwiel en cassette gekocht voor op de Tacx, dan kan ik de komende tijd makkelijk wisselen tussen binnen en buiten fietsen. Meteen maar wat gelletjes erbij gekocht.

Binnenbanden moet ik nog bij de fietsenmaker halen, iemand een idee waarom ik die dingen per 10 zou moeten kopen bij (bijna?) alle grote fietswebwinkels?

2,578

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

iemand een idee waarom ik die dingen per 10 zou moeten kopen

Om uit de kosten te geraken met verzenden kosten/verpakken misschien.
Met 10 binnenbanden doe ik 5 jaar ofzo.

2,579

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

setje Velox wielen.

https://velox.fr/nl/mach1-road-runner/4 … 14421.html

Uit noodzaak want vanmorgen door mijn wiel getrapt vanwege oud en versleten. Is wel wennen, zo'n hogere velg.

2,580

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

amadeeke schreef:

setje Velox wielen.

https://velox.fr/nl/mach1-road-runner/4 … 14421.html

Uit noodzaak want vanmorgen door mijn wiel getrapt vanwege oud en versleten. Is wel wennen, zo'n hogere velg.

Vind jij dat al hoog? Maar goed dat je niet voor een Zipp 808 of een soortgelijke velg bent gegaan wink

2,581

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dit lijkt me idd standaard hoogte?
Maar gefeliciteerd met je nieuwe wielen!

2,582

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Met een druk seizon in zicht heb ik enkele koopjes gedaan: prachtige Orca wetsuit met 50 Euro korting ., flashy groene paddles (zonder korting, maar ik kon ze echt niet weerstaan) met bijbehorende flashy groene Nest Pro Goggles. Morgen met goede moed het water in. Me happy!!!

2,583

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Kiwami Spider WS1 trisuit, opvolger van m'n Amphibian. Die was echt op helaas.

2,584

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Normaal komt vandaag mijn nieuwe Castelli tri suit binnen. Maar heb al gemerkt dat op mijn huidige wel wat sleet komt dus zal er nog wel een paar moeten bijkopen vrees ik tegen de zomer.

2,585

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vind jij dat al hoog? Maar goed dat je niet voor een Zipp 808 of een soortgelijke velg bent gegaan

Dat zou wat duur geweest zijn.
Voor mijn oud fietske voor de goedkoopste set gekozen.

2,586 Laatst bewerkt door wezep (25-03-19 22:49:27)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Paar weken geleden een los Giant Trinity frame gekocht.
Deze de laatste tijd opgebouwd met Shimano Ultegra DI2, incl Giant vermogens meter en Hed wielen.

Moet eerlijk zeggen dat ik erg tevreden bent.
Binnenkort maar eens een eerste proefritje.
En dit jaar veel km's op rijden voor de hele van Almere.

2,587

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets geworden wezep!

2,588

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wezep schreef:

Paar weken geleden een los Giant Trinity frame gekocht.
Deze de laatste tijd opgebouwd met Shimano Ultegra DI2, incl Giant vermogens meter en Hed wielen.

Moet eerlijk zeggen dat ik erg tevreden bent.
Binnenkort maar eens een eerste proefritje.
En dit jaar veel km's op rijden voor de hele van Almere.


Gave fiets! Daar mag je zeker tevreden mee zijn. Ben benieuwd hoe die bevalt.

2,589

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi geworden!
Heb je het frame bij Scholten vandaan?

2,590

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Mooi geworden!
Heb je het frame bij Scholten vandaan?

Gekocht bij lokale Giant dealer.

2,591

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ah, dat kan natuurlijk ook.

Veel plezier ermee in elk geval!

2,592

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets!

2,593

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Enige maanden geleden besloten te investeren in een TT fiets en, de wijze raad op het forum goed gelezen hebbend, eerst een meting gedaan bij Chris Brands. Daaruit kwam de Cervelo P2/P3 als een zeer geschikt frame naar voren. Toen begon de zoektocht. Tot enkele dagen geleden keek ik met name naar een nieuwe P2. Dat paste mooi in het budget dat ik voor mezelf had vastgesteld.
Totdat ik op Marktplaats een mooie P3 uit 2018 tegenkwam... Uit contact met de verkoper bleek dat de fiets slechts drie keer was gebruikt voor korte ritten van 20km. De fiets was gekocht met oog op tijdritten en niet voor Triathlon. De verkoper bleek er echter toch niet het verwachte plezier te beleven. Dus na zo'n 60km gebruik ging hij in de verkoop. De fiets is dus zo goed als nieuw.
Aanpassingen die er aan gedaan zijn en dus in de prijs inbegrepen:
- Rotor Flow vermogensmeter
- Q-ring ovaal, 175mm crankstel
- Mavic Ksyrium Pro Exalith wielset (maar deze hebben meer km's op de teller aangezien ze van de gewone racefiets van de verkoper komen)

Ik krijg er wat dingen bij, namelijk een set nagenoeg nieuwe SPD-SL Ultegra en een aerohelm maar kan zijn dat die mij niet past natuurlijk.

Alles is voorzien van de aankoopbonnen van de fietswinkel.

Ik ben er super blij mee en hieronder staan wat foto's gemaakt door de verkoper:

2,594

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets Gringo!

Daar had ik ook al een aantal keer naar zitten kijken maar viel voor mij net buiten budget.

Veel plezier komend seizoen.

2,595

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Veel plezier ermee Gringo!

2,596

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Bedankt Tri-john en Hedcandy!

@Tri-john: ook voor mij was hij eigenlijk iets boven budget maar door de extra's die erbij zaten met name de powermeter toch maar gedaan.

2,597

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Fijne fiets en mooi dat er een powermeter op zit! Veel plezier ermee!

2,598

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gave fiets Gringo! Tof dat je zo'n mooie deal hebt kunnen doen met alles erop en eraan. Veel fijne en snelle km's gewenst!

2,599

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Montanaman en David ook bedankt!

Nu nog een goed drink- en opbergsysteem voor drinken en voeding etc.

Iemand suggesties? X-lab, Profile, Torhans, op het stuur, op het frame, achter het zadel... ik zie door de bomen het bos niet meer...

2,600

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gringo schreef:

Montanaman en David ook bedankt!

Nu nog een goed drink- en opbergsysteem voor drinken en voeding etc.

Iemand suggesties? X-lab, Profile, Torhans, op het stuur, op het frame, achter het zadel... ik zie door de bomen het bos niet meer...

Dat is natuurlijk altijd persoonlijk, maar ik had op mijn P2 op het stuur een Profile, beviel goed, maar vorig jaar toch vervangen door X-lab torpedo versa 200 omdat ik dan mijn Garmin beter voor mijn neus had door de bijbehorende houder. Wel een profile Aero e-pack (twee stuks voor een hele). Ziet er strak uit en is praktisch.

triathlon is 3x leuker!