3,076

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hahaha klopt.
Dank je Maarten!

Dat is hem dus!!

3,077

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ziet er snel en strak uit, Hedcandy!

(Het probleem van de foto's is op een pc trouwens heel makkelijk op te lossen - elk fotobewerkingsprogramma kan tot elk gewenst formaat verkleinen. )

Louise

3,078 Laatst bewerkt door marcomvanes (05-03-20 20:37:06)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

die fiets zag ik volgens mij van de week ook op insta voorbij komen.

Ik heb vandaag de mijne opgehaald. (zelfde frame, Ultegra, alleen helemaal zwart)

nu hopen op mooi weer om hem eens uit te proberen

3,079

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nu ligt het gegarandeerd aan mij, maar ik persoonlijk vind die enorme boxen die tegenwoordig her en der aan de fietsen zitten niet mooi.
Dan bedoel ik een box zoals bij bovenstaande fiets onder het zadel zit achter de staande buis.
Verder is het echt een waanzinnig mooie fiets, maar voor mij doen dergelijke details afbreuk aan het uiterlijk. Dus box eraf en het is werkelijk een waanzinnig mooie fiets.

3,080

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

marcomvanes schreef:

die fiets zag ik volgens mij van de week ook op insta voorbij komen.

Ik heb vandaag de mijne opgehaald. (zelfde frame, Ultegra, alleen helemaal zwart)

nu hopen op mooi weer om hem eens uit te proberen

Jij ook gefeliciteerd ermee!

En ja, kan zijn dat hij op de insta paginavan het Tripro Noosa team is gedeeld. Zit zelf niet op insta.

3,081

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

Nu ligt het gegarandeerd aan mij, maar ik persoonlijk vind die enorme boxen die tegenwoordig her en der aan de fietsen zitten niet mooi.
Dan bedoel ik een box zoals bij bovenstaande fiets onder het zadel zit achter de staande buis.
Verder is het echt een waanzinnig mooie fiets, maar voor mij doen dergelijke details afbreuk aan het uiterlijk. Dus box eraf en het is werkelijk een waanzinnig mooie fiets.

Die box kan er heel makkelijk af.
Maar dan moet je je reservespullen weer ergens anders laten...
Ik vind dit wel een mooie oplossing. En dat lampje is op sommige momenten ook wel een fijne extra safety.

3,082

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vet ding!
Heel mooi, die matte lak.

Die box lijkt me juist handig. Je zult toch eea mee moeten kunnen nemen in een box of tasje.

3,083 Laatst bewerkt door marcomvanes (05-03-20 22:26:49)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:
marcomvanes schreef:

die fiets zag ik volgens mij van de week ook op insta voorbij komen.

Ik heb vandaag de mijne opgehaald. (zelfde frame, Ultegra, alleen helemaal zwart)

nu hopen op mooi weer om hem eens uit te proberen

Jij ook gefeliciteerd ermee!

En ja, kan zijn dat hij op de insta paginavan het Tripro Noosa team is gedeeld. Zit zelf niet op insta.

klopt daar kwam ie voorbij.

mbt de boxen: ik vind het zelf een erg praktische manier om toch je reserve spullen mee te kunnen nemen en dat niet in een zadeltasje of extra bidon te hoeven doen. Verder zit er in deze box meteen een lampje ingebouwd wat de veiligheid weer ten goede komt.
Tevens kan ie erg makkelijk afgehaald worden

3,084

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Om de een of andere reden krijg ik de foto van Maca niet te zien, ook die het actiefoto-topic niet?

3,085

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

MontanaMan schreef:

Om de een of andere reden krijg ik de foto van Maca niet te zien, ook die het actiefoto-topic niet?

Hm, apart, foto's staan op mijn blog http://www.amstelracing.nl/, kom je daar wel op?

3,086

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Daar wel, en ik krijg ze ook te zien als ik de link naar de adresbalk sleep, maar niet in het topic.

3,087 Laatst bewerkt door leC0de (14-03-20 17:58:54)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag: niks.
Deze week: polar H10.
Deze maand: speed cadence combo, ligstuur en bridge van ali om zelf in te korten (ali: 20 eur totaal, nieuw voorgebouwd: 80 euro)
Vorige maand: Fenix 5 Plus Sapphire en giant defy 3 2015

3,088

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

https://1drv.ms/u/s!Ahmi5-yoW6tLmPUuK4s … g?e=1qIYKv
Eens kijken of ik zo een foto hier geplaatst krijg. Hmm een link plaatsen lukt wel, maar vanuit onedrive rechtstreeks naar de foto doet hij niets lijkt het.
Als het is gelukt, dan is dit dus mijn nieuwe fiets met de zelf gevlochten wielen.
Frame is van het huismerk van Beukers, deze is opgebouwd met Campagnolo Potenza groep en Rotor Vegast crankstel.
De wielen zijn opgebouwd met een set 50mm chinese velgen en blauwe Hope RS4 naven, gespaakt met Sapim CX-ray en ook blauwe nippels.

3,089

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets!
Helaas heb ik geen account bij onedrive, dus heb ook niets aan je linkje..

3,090

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Lifeline Trainer Desk (zoek maar bij Wiggle oa)

Is een één op één kopie van de Wahoo Desk, alleen is deze wel normaal geprijsd (!)
Je moet wat met dat thuiswerken nu ;-)

Grtz D.

3,091

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets Wilagro!

3,092

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gave fiets Wilagro !!

3,093

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi bakkie. Lekkere kleurencombinatie ook. Nu hopen dat we geen totale lockdown gaan krijgen...

3,094

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zijn er al mensen die een loopband hebben aangeschaft? Zit daar echt wel aan te denken, en zag dat er nu al langere levertijden zijn.

3,095 Laatst bewerkt door Remco (22-03-20 11:12:19)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Voor mij te veel kosten en ik heb er ook niet echt de ruimte voor. Bij volledige lockdown ga ik op de tacx.
Hoewel ik hem dan in de tuin zou kunnen zetten....
Je kan loopbanden trouwens ook huren. En op marktplaats genoeg magazijn uitberkoop aanbieders..

3,096

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

Zijn er al mensen die een loopband hebben aangeschaft? Zit daar echt wel aan te denken, en zag dat er nu al langere levertijden zijn.

Ik heb er ook naar zitten kijken, maar inderdaad duur en ontzettend zwaar (!). Zie niet zo gauw waar ik het ding kwijt moet.

3,097

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb een loopbandje staan maar zolang ik nu buiten kan en mag ga ik naar buiten, heb de laatste maanden met de stormen die er geweest zijn genoeg op dat ding gestaan. Voor mezelf heb ik 2 nieuwe castelli tri suits gekocht en een paar dry cords.

3,098 Laatst bewerkt door rdlk (22-03-20 21:44:41)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een nieuwe Oakley Flight Jacket fietsbril zonder bovenrand.
Door het fietsen in aero-houding kreeg ik ontzettend last van nek- en hoofdpijn, al is dat ook een deel gewenning.
[edit] Vandaag een stuk ermee gefietst, en ik denk dat ik me hiermee een nekhernia bespaard heb :-)

En een Profile Design FC25 drinksysteem. Hopelijk past deze tussen de Zipp Vuka aerobars...

Ondertussen worden de spullen die ik op goed geluk bij Decathlon heb gekocht vervangen door wat fijners of specifiekers.

3,099

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Duiksmurf schreef:

Een Lifeline Trainer Desk (zoek maar bij Wiggle oa)

Is een één op één kopie van de Wahoo Desk, alleen is deze wel normaal geprijsd (!)
Je moet wat met dat thuiswerken nu ;-)

Grtz D.

Bedankt voor de tip , die heb ik vandaag ook besteld .

3,100

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

Zijn er al mensen die een loopband hebben aangeschaft? Zit daar echt wel aan te denken, en zag dat er nu al langere levertijden zijn.

Ik ben aan het kijken ook smile

Ik mag sinds kort weer volledig sporten en ben weer druk aan het optrainen, maar zie een lock down wel komen. Wil dat eigenlijk nog voor zijn.