3,226

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laat ik hier ook eens wat delen. Je koopt toch allerlei spul. Dat heb je met een hobby. Voor je het weet heb je kasten vol. wink

Ik heb een SUP gekocht. Als ik dan zwemtrainingen doe kan mn vrouw meevaren en mn dochtertje van 3,5 zit dan voor op de punt van die SUP. Mits het mooi weer is natuurlijk. Als het triest weer is zoals afgelopen week, ga ik alleen..

Ik heb een X-lab Hydroblade gekocht. Da's een drinksysteem dat je tussen de aerobars van een TT fiets kan plaatsen. Ik merkte dat ik tijdens het fietsen soms voor mn gevoel te weinig drink. Bij dit systeem zit een rietje voor je neus, dus kan je makkelijk steeds een slokje nemen. Gisteren geinstalleerd. Moet het nog gaan testen. Was wel even puzzelen waar ik nu mn computer moest laten, maar ook daar een oplossing op gevonden. Bij mn handen, makkelijk af te lezen.

Nieuwe fietsbril gekocht. Sinds ik vorig jaar mijn dure Tifosi bril tijdens T1 heb laten vallen op de glazen, rij ik met een bril van de Lidl. Niks mis mee overigens, helemaal gezien hij maar 4€ heeft gekost. Maar wel erg donker. Eindelijk maar eens één met meekleurende glazen. En geen storend montuur waar je continue tegenaan zit te kijken.

Zone3 kneeskin gekocht. Is een pak met korte pijpen, zonder mouwen van heel dun neopreen op een nylon onderlaag. Geeft ietsje drijfvermogen en warmte en je komt er makkelijker in en uit dan een volledige wetsuit. Mooi voor als de condities nog wat frisser zijn en je een langere open water training wil doen. Als ik lang in het water lig krijg ik het toch op een gegeven moment koud (tenzij het water heel warm isnatuurlijk) Is ook te gebruiken onder je normale wetsuit om nig wat langer buiten te kunnen zwemmen.

3,227

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nice Remco!

Zelf ook een tijdje terug een nieuwe zonnebril gekocht met meekleurende glazen (Bolle Shifter Phantom), ik ben er enorm blij mee!

3,228 Laatst bewerkt door Kevmaster (10-07-20 16:00:35)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag nieuwe fiets geleverd.
Lapierre sensium 500 disc.

Krijg alleen de foto niet geüpload helaas

In manibus vestris victoria est

3,229

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Google werkt ook, mooie fiets, daar kan je veel fijne kilometers mee maken. Geniet ervan

3,230

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

Google werkt ook, mooie fiets, daar kan je veel fijne kilometers mee maken. Geniet ervan

Ja dank je wel

In manibus vestris victoria est

3,231

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb een Garmin Edge fietscomputer gekocht en weet niet zo goed waar hij het beste past op mijn stuur. Ik heb een racefiets met aerobars en een bel dus heel veel ruimte is er niet. Hoe doen anderen dat?

3,232

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stuurpen?

3,233 Laatst bewerkt door Sandra86 (16-07-20 16:13:22)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Met een 'hide my bell' houder (of vergelijkbaar) heb je een fietscomputer houder en een bel in 1. Bij mij zit deze tussen mijn aerobars in. Ruimt lekker op!

3,234

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heb ik ook op mijn racefiets maar vind de bel niet echt luid klinken.

3,235

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Heb ik ook op mijn racefiets maar vind de bel niet echt luid klinken.

Die van mij is luid en duidelijk, beter dan de meeste bellen die ik heb gehad eigenlijk. Wellicht een maandagmorgenmodel?

3,236

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dat is zeker een optie, maar ik wilde eigenlijk niet weer iets kopen. Stuurpen is inderdaad ook nog een mogelijkheid, bedankt.

3,237

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

2x Continental Grand Prix 5000 TDF editie
1x topeak wedge II zadeltas
Muc off kit + kettingreiniger

3,238 Laatst bewerkt door Macer (17-07-20 10:17:24)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nielss schreef:

Ik heb een Garmin Edge fietscomputer gekocht en weet niet zo goed waar hij het beste past op mijn stuur. Ik heb een racefiets met aerobars en een bel dus heel veel ruimte is er niet. Hoe doen anderen dat?

Dit vind ik echt een fijne oplossing, dan kan je je fietscomputer aan je bars bevestigen.

https://www.futurumshop.nl/profile-desi … ount.phtml

3,239

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Eens Macer, die heb ik ook.

3,240

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag mijn nieuwe BTTLNS boei getest .
Sleutels en mobiel netjes opgeborgen tijdens het zwemmen .

3,241

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gekozen voor de fenix 6 pro. Nu aan het uitzoeken wat dit horloge allemaal kan en hoe in te stellen naar mijn voorkeuren

3,242

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

Vandaag mijn nieuwe BTTLNS boei getest .
Sleutels en mobiel netjes opgeborgen tijdens het zwemmen .

Ik zat te denken waarom je je telefoon mee zou willen nemen. Als gps-antenne misschien? Ik denk nu dat ik de volgende mijn horloge In m’n safe swimmer doe.
Volgens gps had ik vandaag 58m gezwommen terwijl het toch echt bijna 2km was.

3,243

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

Gekozen voor de fenix 6 pro. Nu aan het uitzoeken wat dit horloge allemaal kan en hoe in te stellen naar mijn voorkeuren

Gaaf ding! Ga je veel plezier van hebben.

3,244 Laatst bewerkt door @Jeanette (19-07-20 16:07:41)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rdlk schreef:

Ik zat te denken waarom je je telefoon mee zou willen nemen. Als gps-antenne misschien?

Nee hoor .
Ben altijd wel van de foto’s maken .
Plus als ik op de fiets onderweg ben heb ik altijd een mobiel mee .

3,245

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ga ook wel eens op de fiets zwemmen en dan heb ik m'n telefoon en al m'n andere waardevolle spullen in de boei omdat ze anders te grabbel liggen.

Louise

3,246

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Macer schreef:
Nielss schreef:

Ik heb een Garmin Edge fietscomputer gekocht en weet niet zo goed waar hij het beste past op mijn stuur. Ik heb een racefiets met aerobars en een bel dus heel veel ruimte is er niet. Hoe doen anderen dat?

Dit vind ik echt een fijne oplossing, dan kan je je fietscomputer aan je bars bevestigen.

https://www.futurumshop.nl/profile-desi … ount.phtml

Dat was precies waar ik naar op zoek was, bedankt. Op mijn stuurpen zit het ook oké (goeie Ronnyke) maar dit lijkt me fijner.

3,247 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (22-07-20 16:01:26)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hij is nog niet eens aangekondigd door Cervelo, maar inmiddels wel besteld en onderweg vanuit de leverancier. De nieuwe S3:
https://www.ciclib.de/ciclib/prodpic/Cervelo-S-Serie-Ultegra-PURPLE-CHAMELEON-2021-A14384_b_0.PNG

Helemaal verliefd big_smile

M'n huidige fiets was enigszins verouderd en ik was na 6 jaar trouwe dienst en bijna 20.000 km echt wel aan wat nieuws toe.
Hard voor gespaard (gecancelde vakanties helpen ook mee), en toen waren opeens alle fietsen uitverkocht.

Nu dus alsnog mezelf verwend, met alles wat ik wilde zoals schijfremmen, mooie wielset en een aero-stuur.

3,248

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nielss schreef:
Macer schreef:
Nielss schreef:

Ik heb een Garmin Edge fietscomputer gekocht en weet niet zo goed waar hij het beste past op mijn stuur. Ik heb een racefiets met aerobars en een bel dus heel veel ruimte is er niet. Hoe doen anderen dat?

Dit vind ik echt een fijne oplossing, dan kan je je fietscomputer aan je bars bevestigen.

https://www.futurumshop.nl/profile-desi … ount.phtml

Dat was precies waar ik naar op zoek was, bedankt. Op mijn stuurpen zit het ook oké (goeie Ronnyke) maar dit lijkt me fijner.

Ik ga die ook kopen voor tussen mijn aerobars. Om het stuur zit ie goed, maar is lastig kijken.
Goede tip!

3,249

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

Hij is nog niet eens aangekondigd door Cervelo, maar inmiddels wel besteld en onderweg vanuit de leverancier. De nieuwe S3:
https://www.ciclib.de/ciclib/prodpic/Cervelo-S-Serie-Ultegra-PURPLE-CHAMELEON-2021-A14384_b_0.PNG

Helemaal verliefd big_smile

M'n huidige fiets was enigszins verouderd en ik was na 6 jaar trouwe dienst en bijna 20.000 km echt wel aan wat nieuws toe.
Hard voor gespaard (gecancelde vakanties helpen ook mee), en toen waren opeens alle fietsen uitverkocht.

Nu dus alsnog mezelf verwend, met alles wat ik wilde zoals schijfremmen, mooie wielset en een aero-stuur.

Mooie fiets Linda, daar ga je veel plezier van hebben!

3,250

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wow wat een mooie fiets! Veel plezier er mee