3,251

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hele mooie strakke fiets!

3,252

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Supermooi Linda!
Wanneer word hij verwacht?? Moet je lang geduld hebben?

3,253

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

Hij is nog niet eens aangekondigd door Cervelo, maar inmiddels wel besteld en onderweg vanuit de leverancier. De nieuwe S3:
https://www.ciclib.de/ciclib/prodpic/Cervelo-S-Serie-Ultegra-PURPLE-CHAMELEON-2021-A14384_b_0.PNG

Helemaal verliefd big_smile

M'n huidige fiets was enigszins verouderd en ik was na 6 jaar trouwe dienst en bijna 20.000 km echt wel aan wat nieuws toe.
Hard voor gespaard (gecancelde vakanties helpen ook mee), en toen waren opeens alle fietsen uitverkocht.

Nu dus alsnog mezelf verwend, met alles wat ik wilde zoals schijfremmen, mooie wielset en een aero-stuur.

Woep woep ...wat een hot bike ..
Gefeliciteerd en heel veel mooie , snelle en veilige km .

3,254

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zeker een hele mooie fiets Linda.

3,255

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zeker mooie fiets, Linda, wanneer komt-ie?

Louise

3,256 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (23-07-20 19:53:26)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Thanks allemaal.

Hij wordt nu in orde gemaakt en kan 'm morgen ophalen! Echt veel sneller dan ik gedacht had.

3,257

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Morgen al!!
Wat gaaf. Dan hoef je echt niet lang te wachten...veel plezier dit weekend!!

3,258 Laatst bewerkt door timdejong (24-07-20 22:00:05)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wow Linda, vette fiets!

Heb zelf van de week mijn eerste fiets aangeschaft. Een instapmodel, Giant Contend 2 2019.

https://images.giant-bicycles.com/b_white,c_pad,h_650,q_80/Contend-2_Color-B_Black/Contend-2_Color-B_Black.jpg


Met Northwave Storm 2 schoenen.

https://media.s-bol.com/mQmlvqnZ63lp/1200x478.jpg


En in september gaat eindelijk de KNZB borstcrawl cursus van start in zwemcentrum Rotterdam, zin in!

3,259

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ook met een dergelijk (instap)model kan je heel veel plezier beleven van het fietsen. Heb ik ook jaren gedaan.

En ik zag ook dat de KNZB cursussen weer van start gaan per september, maar ik wacht nog heel even met aanmelden. Eerst maar eens zien wat de gevolgen zullen zijn van de huidige corona ontwikkelingen

3,260

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag heb ik weer wat geld uitgegeven aan mn aanstaande bikepacking trip.
2 andere banden voor onder mn MTB, omdat mn graveller er nog niet is, een gereedschapstooltje (de mijne was 20jr oud en niet zo compact als tegenwoordig en ook niet meer compleet) en een tas voor onder de bovenbuis (de andere heb ik al).

Nog 2 weken werken, dan 15 dagen op pad met tentje etc, zoveel mogelijk over onverharde paden. Zin in!

3,261

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

Ook met een dergelijk (instap)model kan je heel veel plezier beleven van het fietsen. Heb ik ook jaren gedaan.

En ik zag ook dat de KNZB cursussen weer van start gaan per september, maar ik wacht nog heel even met aanmelden. Eerst maar eens zien wat de gevolgen zullen zijn van de huidige corona ontwikkelingen

Eerste 2-3 jaar kan ik hier zeker wel mee doen.
Ondertussen sparen voor een high end model.

Mijn zwemcursus stond in april gepland maar werd uiteraard uitgesteld.

3,262

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

Hij is nog niet eens aangekondigd door Cervelo, maar inmiddels wel besteld en onderweg vanuit de leverancier. De nieuwe S3:
https://www.ciclib.de/ciclib/prodpic/Cervelo-S-Serie-Ultegra-PURPLE-CHAMELEON-2021-A14384_b_0.PNG

Helemaal verliefd big_smile

M'n huidige fiets was enigszins verouderd en ik was na 6 jaar trouwe dienst en bijna 20.000 km echt wel aan wat nieuws toe.
Hard voor gespaard (gecancelde vakanties helpen ook mee), en toen waren opeens alle fietsen uitverkocht.

Nu dus alsnog mezelf verwend, met alles wat ik wilde zoals schijfremmen, mooie wielset en een aero-stuur.

Echt een schitterende fiets Linda ! Hoe bevalt ie ? en mag ik vragen waar je deze gekocht hebt ?

3,263 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (04-08-20 12:42:13)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:

Echt een schitterende fiets Linda ! Hoe bevalt ie ? en mag ik vragen waar je deze gekocht hebt ?

Thanks! Hij fietst ook echt fijn, zo anders dan ik gewend was. Heb de maten wel overgezet van m'n aluminium Bianchi, maar hij reageert heel anders. Met wind mee zeil je echt weg, en wind tegen merk je veel minder van <3

Op de Cervélo website kan je kijken bij welke dealers je terecht kan. Ik ben bij Koers in Bergschenhoek (Rotterdam) geweest, en echt zo goed geholpen. Aanrader smile

3,264

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Omdat mijn cheapass Btwin schoenen toch echt niet meer bevielen (te smal en branderig gevoel) gister maar eindelijk de door de Bikefitter aanbevolen Lake extra wijde schoenen besteld; de CX176. Meteen nieuw setje sokken erbij (had nog geen echte fietssokken).

Onlangs ook eindelijk de clipons voor aerobars voor mijn nieuwe fiets binnen gekregen. Deze waren in NL nergens leverbaar (ik kon ze niet vinden althans) en zijn uit de UK gekomen. Stuk goedkoper ook meteen...

3,265

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

timdejong schreef:

Wow Linda, vette fiets!

Heb zelf van de week mijn eerste fiets aangeschaft. Een instapmodel, Giant Contend 2 2019.

https://images.giant-bicycles.com/b_white,c_pad,h_650,q_80/Contend-2_Color-B_Black/Contend-2_Color-B_Black.jpg


Met Northwave Storm 2 schoenen.

https://media.s-bol.com/mQmlvqnZ63lp/1200x478.jpg


En in september gaat eindelijk de KNZB borstcrawl cursus van start in zwemcentrum Rotterdam, zin in!

Nice!

3,266

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

Hij is nog niet eens aangekondigd door Cervelo, maar inmiddels wel besteld en onderweg vanuit de leverancier. De nieuwe S3:
https://www.ciclib.de/ciclib/prodpic/Cervelo-S-Serie-Ultegra-PURPLE-CHAMELEON-2021-A14384_b_0.PNG

Helemaal verliefd big_smile

M'n huidige fiets was enigszins verouderd en ik was na 6 jaar trouwe dienst en bijna 20.000 km echt wel aan wat nieuws toe.
Hard voor gespaard (gecancelde vakanties helpen ook mee), en toen waren opeens alle fietsen uitverkocht.

Nu dus alsnog mezelf verwend, met alles wat ik wilde zoals schijfremmen, mooie wielset en een aero-stuur.

Mooi ding!

3,267 Laatst bewerkt door timdejong (08-08-20 22:00:36)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

https://www.runningxpert.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/a/garmin_010-01746-04_2.jpg

Garmin Forerunner 935


En een nieuwe zwembril: Speedo Futura Biofuse Flexiseal


Blij mee!

3,268

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Afgelopen week besteld en vandaag binnengekomen:

  • nieuwe wetsuit van Huub via de 'mystery deals'. Was even afwachten wat ik precies zou krijgen, maar mijn inschatting dat het een Archimedes IV 3:5 werd klopte gelukkig

  • meteen een nieuwe zwembril besteld, ook een mysterie, maar lijkt prima ding

En nog niet binnengekomen:

  • een nieuwe zwemboei, bij de oude was het ventiel lek, maar eens een groene besteld want anders

3,269

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Deze week 2 nieuwe castelli trisuits bijgekocht en een zwembrilletje. Sta nu in twijfel om nog een nieuwe HUUB Varman bij te kopen, mijne is nu een jaar oud en zwemt goed maar is tot op de draad versleten maar aangezien er geen wedstrijden zijn en volgende maand het open water zwemmen toch gedaan is ben ik dus nog in twijfel.

3,270

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik had een bidonhouder voor achter het zadel. Er kunnen twee bidons in. Het is een ding van Tacx. Er is een scharnierpunt waar je kan instellen hoe veel je bidons gekanteld zijn ten opzichte van je zadelrails waar de beugel aanvast zit. Dit systeem was lam met als gevolg dat hij regelmatig nogal op half zeven hing en ik weer bidons kwijt was. Heb nu een nieuwe besteld van Topeak. Op het oog lijkt dat dit een beter systeem is en aluminium in plaats van kunststof. Ben benieuwd....

3,271

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Remco schreef:

Ik had een bidonhouder voor achter het zadel. Er kunnen twee bidons in. Het is een ding van Tacx. Er is een scharnierpunt waar je kan instellen hoe veel je bidons gekanteld zijn ten opzichte van je zadelrails waar de beugel aanvast zit. Dit systeem was lam met als gevolg dat hij regelmatig nogal op half zeven hing en ik weer bidons kwijt was. Heb nu een nieuwe besteld van Topeak. Op het oog lijkt dat dit een beter systeem is en aluminium in plaats van kunststof. Ben benieuwd....

heb je een link? of naam? Ik heb ook die van Tacx, was laatst een schroefje blijkbaar uitgetrilt, lag mijn hele zooi op straat :-(

Thx
D.

3,272

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Deze week 2 nieuwe castelli trisuits bijgekocht en een zwembrilletje. Sta nu in twijfel om nog een nieuwe HUUB Varman bij te kopen, mijne is nu een jaar oud en zwemt goed maar is tot op de draad versleten maar aangezien er geen wedstrijden zijn en volgende maand het open water zwemmen toch gedaan is ben ik dus nog in twijfel.

Na 1 jaar tot op de draad versleten? Is dat niet erg snel (of zwem je honderden km per jaar)?

3,273

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Goed opgemerkt, is idd een - puntje van HUUB wetsuits dat ze snel versleten zijn. Denk niet dat ik met dit pak al bij al 200km gezwommen heb.

3,274

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nou ja, niet echt gekocht maar meer winkelen in eigen garage.
Ik herinnerde me ineens dat ik lang geleden een hyperkewl koelvest had gekocht.

Vanochtend heb ik het maar weer eens gebruikt bij het hardlopen. Het lijkt toch een paar graden te schelen met dit warme weer.

https://motorwebwinkel.com/wp-content/uploads/2015/07/hyperkewl-verdampings-koelvest-ultra-sport-blauw.jpg

3,275

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Draag je die dan tijdens het lopen?