3,401

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi davidr!
Hij kwam dus eerder dan verwacht??
(Dat stemt mij hoopvol...haha)

3,402

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Erg mooi die Trek, strak in het zwart! En voor de foto mooi op een rode achtergrond, veel fietsplezier!

3,403

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Strakke fiets!

3,404

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nice ... gefeliciteerd !!

3,405

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets, zou voor mij wel een dilemma zijn of ik er nu op zou gaan fietsen. Hier in noord holland is het namelijk echt herfst en dus heel smerig op de fietspaden.
Eerste paar ritjes met mijn nieuwe fiets heb ik toch met knap weer gereden.

3,406

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heel mooi, hopelijk volgend jaar ook zo eentje hier in de garage.

3,407

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dank jullie wel !

wilagro schreef:

Mooie fiets, zou voor mij wel een dilemma zijn of ik er nu op zou gaan fietsen. Hier in noord holland is het namelijk echt herfst en dus heel smerig op de fietspaden.
Eerste paar ritjes met mijn nieuwe fiets heb ik toch met knap weer gereden.

Voor mij ook, maar ik kan nu ook prima genieten van ernaar kijken tot er een mooie dag aankomt om em uit te proberen.
Tot die tijd op de focus racer of mtb of tacx.

Moet nog plek in de garage maken ook dus tot die tijd staat ie in m'n werkkamer.

3,408 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (28-10-20 11:56:06)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

yikes Dat zou ik echt niet kunnen.

Ga nu ook op m'n nieuwe fiets naar buiten. Voordeel is dat zo'n aeroracer heel makkelijker schoon te maken is.
Daarnaast vind ik 'm zo mooi dat het sowieso een plezier is om na elke rit even te poetsen big_smile

Alleen bij pekel zou ik 'm liever laten staan.

davidr schreef:

Nou, mijn nieuwe fiets kon ik geheel onverwacht vanmorgen ophalen!

Ben er superrrrblij mee. Nog even pedalen en bidonhouders erop en fietsen maar.

https://i.ibb.co/mFRzdYs/madone2.jpg

Prachtig!

3,409

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik zou gewoon lekker gaan fietsen, anders heb je voor niets zoveel geld uitgegeven.

Op de tacx is overigens niet veel beter voor je fiets. Het zoute zweet kruipt overal tussen en tast je fiets aan.

3,410

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een headlight van Ledsenser ...om mee te hardlopen in deze donkere periode

3,411

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

Een headlight van Ledsenser ...om mee te hardlopen in deze donkere periode

Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Ik ben zelf ook op zoek naar extra verlichting om iets te kunnen zien in het donker. Ik twijfel dan tussen een dergelijke hoofdlamp of zo'n harnas achtige

3,412

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:
@Jeanette schreef:

Een headlight van Ledsenser ...om mee te hardlopen in deze donkere periode

Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Ik ben zelf ook op zoek naar extra verlichting om iets te kunnen zien in het donker. Ik twijfel dan tussen een dergelijke hoofdlamp of zo'n harnas achtige


De Ledsenser 6 zit geloof ik ook zo,n harnas .
Dus heb je 2 opties hoe te gebruiken .

Volgende week zal ik de mijne testen , dan zal ik wel berichten

3,413

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:
@Jeanette schreef:

Een headlight van Ledsenser ...om mee te hardlopen in deze donkere periode

Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Ik ben zelf ook op zoek naar extra verlichting om iets te kunnen zien in het donker. Ik twijfel dan tussen een dergelijke hoofdlamp of zo'n harnas achtige

Ik heb zo'n harnas van Decathlon. Ik vind het heel goed werken. Genoeg licht voor de donkerste paden.

https://www.decathlon.nl/p/hardloop-lic … mc=8573980

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,414

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

olaf2004 schreef:
wilagro schreef:
@Jeanette schreef:

Een headlight van Ledsenser ...om mee te hardlopen in deze donkere periode

Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Ik ben zelf ook op zoek naar extra verlichting om iets te kunnen zien in het donker. Ik twijfel dan tussen een dergelijke hoofdlamp of zo'n harnas achtige

Ik heb zo'n harnas van Decathlon. Ik vind het heel goed werken. Genoeg licht voor de donkerste paden.

https://www.decathlon.nl/p/hardloop-lic … mc=8573980

Ik heb deze ook en ook tevreden.

3,415 Laatst bewerkt door chrisbakker (30-10-20 09:07:58)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb dit harnas ook zien staan in Decathlon, maar heb de headlight gekocht. Ook en vooral als ik op de fiets zit bij valavond of 's morgens vroeg. De hoofdlamp geeft een zeer sterke lichtbundel (en in te stellen in sterkte). Ben er tevreden van.

3,416

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren een tri suit bijgekocht van Castelli, deze koste normaal 299 euro heb hem nu voor 240 kunnen kopen. Ook de nieuwe velo is besteld dus al bij al toch nog iets positief in de toekomst :-)

3,417

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi te lezen dat je toch niet alles in de wilgen hangt!

3,418

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Omdat mijn fiets toch maar naar binnen op de tacx gaat, heb ik maar een ventilator besteld, met afstandbediening.
Hopelijk maakt dit het fietsen binnen wat comfortabeler.

3,419

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rdlk schreef:

Omdat mijn fiets toch maar naar binnen op de tacx gaat, heb ik maar een ventilator besteld, met afstandbediening.
Hopelijk maakt dit het fietsen binnen wat comfortabeler.

Welke heb je gekocht? Ik heb nog zonder afstandsbediening, maar dat is misschien wel een toegevoegde waarde inderdaad smile

3,420 Laatst bewerkt door davidr (04-11-20 10:28:16)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

sanger schreef:
rdlk schreef:

Omdat mijn fiets toch maar naar binnen op de tacx gaat, heb ik maar een ventilator besteld, met afstandbediening.
Hopelijk maakt dit het fietsen binnen wat comfortabeler.

Welke heb je gekocht? Ik heb nog zonder afstandsbediening, maar dat is misschien wel een toegevoegde waarde inderdaad smile

Dat lijkt mij ook wel handig! Nu zet ik em aan en ga rammelen op de tacx maar merk dat ie soms wel toch een tikje harder mag big_smile

3,421

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:
sanger schreef:
rdlk schreef:

Omdat mijn fiets toch maar naar binnen op de tacx gaat, heb ik maar een ventilator besteld, met afstandbediening.
Hopelijk maakt dit het fietsen binnen wat comfortabeler.

Welke heb je gekocht? Ik heb nog zonder afstandsbediening, maar dat is misschien wel een toegevoegde waarde inderdaad smile

Dat lijkt mij ook wel handig! Nu zet ik em aan en ga rammelen op de tacx maar merk dat ie soms wel toch een tikje harder mag big_smile

Ik roep (of app) dan soms 1 van de kinderen en soms wil die een knopje indrukken (old school afstandbediening)

3,422

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

sanger schreef:

Welke heb je gekocht? Ik heb nog zonder afstandsbediening, maar dat is misschien wel een toegevoegde waarde inderdaad smile

Deze:
https://www.maxtotaal.nl/prem-i-air-eh1 … zwart.html

Doet het prima, nog niet echt geprobeerd bij het fietsen.
Hij is helemaal gemaakt van vrij zacht plastic. Eerlijk gezegd had ik iets steviger materiaal verwacht maar hij is zeker niet gammel. De afstandsbediening werkt goed.

Afstappen om de stand aan te passen leek me ook niet handig.

3,423

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb zelf een ventilator van Dyson die gekoelde lucht blaast en met afstandsbediening maar heb eigenlijk nog nooit een ventilator gebruikt bij mijn indoor trainingen... Lekker zweten vind ik wel fijn.

3,424

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe AGU wielrenzonnebril.

Mijn vorige bril was ik verloren tijdens de Bosbaantriathlon..

3,425

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

zico schreef:

Nieuwe AGU wielrenzonnebril.

Mijn vorige bril was ik verloren tijdens de Bosbaantriathlon..

Supernice die nieuwe Agu modellen! Heb meteen ook 1 besteld smile