3,501

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gaaf zeg, dikke fiets!

Toevallig vorige week ook een nieuwe Trek gekocht, maar dan een mountainbike (Procaliber) Ruim twee uur voor moeten rijden (en weer terug), want er is in Nederland bijna geen fiets meer te krijgen.

3,502

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Vandaag mogen ophalen, mijn nieuwe racer!!
Ondanks alle vertraging mooi op tijd. En hoe langer je moet wachten, hoe groter de vreugde nu hij er is toch?

Gefeliciteerd! Mooie bike!

3,503

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Vandaag mogen ophalen, mijn nieuwe racer!!
Ondanks alle vertraging mooi op tijd. En hoe langer je moet wachten, hoe groter de vreugde nu hij er is toch?

Jaaaa , ik zag hem al op FB voorbij komen .Super vet !!
Gefeliciteerd !!

3,504

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Vandaag mogen ophalen, mijn nieuwe racer!!
Ondanks alle vertraging mooi op tijd. En hoe langer je moet wachten, hoe groter de vreugde nu hij er is toch?

Vet ding! Die ziet er heel snel uit. Gefeliciteerd!
En fijn ook dat je andere fiets verkocht is.  :-)

3,505

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wat een mooie fiets zeg, heel veel plezier ermee!

3,506

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Supermooi Hedcandy! Heel veel fijne kilometers ermee!

3,507

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Vandaag mogen ophalen, mijn nieuwe racer!!
Ondanks alle vertraging mooi op tijd. En hoe langer je moet wachten, hoe groter de vreugde nu hij er is toch?

Supermooie fiets! Veel snelle km's ermee!!

3,508

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi strakke fiets! Altijd een plezier om mee te rijden zo een nieuwe aankoop .

3,509

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heel mooi! Hopelijk is er ook een dag met mooi fietsweer deze week!

3,510

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets, Hedcandy!

3,511

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dank jullie wel!
Het is idd even wachten op een droge dag smile

3,512

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ook maar eens geïnformeerd wanneer mijn nieuwe Trek er is en die zal in Oktober geleverd worden dus na 1 jaar van bestelling.

3,513

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Ook maar eens geïnformeerd wanneer mijn nieuwe Trek er is en die zal in Oktober geleverd worden dus na 1 jaar van bestelling.

Welk jaar model is het dan? 2020? Want tegen die tijd is 2021 misschien ook al weer te bestellen (levering is dan weer een andere kwestie..)?

3,514

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gringo schreef:
ronnyke schreef:

Ook maar eens geïnformeerd wanneer mijn nieuwe Trek er is en die zal in Oktober geleverd worden dus na 1 jaar van bestelling.

Welk jaar model is het dan? 2020? Want tegen die tijd is 2021 misschien ook al weer te bestellen (levering is dan weer een andere kwestie..)?

De huidige fietsen zijn al 21.
Dus die van Ronnyke ook.
Maar idd, tegen die tijd zou 22 er al moeten zijn.

Jeetje, wat een pech Ronnyke! Allemaal door Corona...

3,515

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mja onrechtstreeks wel, vooral de onderdelen zijn een probleem bij de fabrikanten van fietsen. Maar een van deze weken begin ik toch op de TT fiets te trainen dus maakt voor mij eigenlijk weinig uit.

3,516

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Inderdaad Hedcandy, wat jij schrijft bedoelde ik eigenlijk ook maar ik liep een jaartje achter smile

Ik was even benieuwd naar hoe fabrikanten hiermee omgaan, dus dank voor de toelichting.

3,517

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gringo schreef:

Inderdaad Hedcandy, wat jij schrijft bedoelde ik eigenlijk ook maar ik liep een jaartje achter smile

Ik was even benieuwd naar hoe fabrikanten hiermee omgaan, dus dank voor de toelichting.

Ik ben daar ook wel benieuwd naar.
Als ze slim zijn brengen ze geen wijzigingen aan, anders blijven ze zitten met die oude frames..

3,518

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Bij mn nieuwe fiets ook het bijbehorende opzetstuurtje besteld... eigenlijk best stevig aan de prijs, maar zo mooi op de stem gemonteerd, ach, je kunt t geld maar 1x uitgeven smile

3,519

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maakt het wel helemaal af Hedcandy !

3,520

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Lijkt wel het opzetstuur van mijn speed concept. Denk ook wel dat het hetzelfde is enkel heb ik er pads opgezet van aerocoach omdat de originele wat smal waren voor mijn brede armen.

3,521

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Lijkt wel het opzetstuur van mijn speed concept. Denk ook wel dat het hetzelfde is enkel heb ik er pads opgezet van aerocoach omdat de originele wat smal waren voor mijn brede armen.

Klopt dat het dezelfde is!

3,522

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heel gaaf Hedcandy! Hopelijk heb je hier meer plezier van dan je vorige. Gave wielen ook!

3,523

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De Vivobarefoot esc tempest  Swimrun/trail shoe besteld. Heel benieuwd naar hoe deze loopt.

3,524

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

chrisbakker schreef:

De Vivobarefoot esc tempest  Swimrun/trail shoe besteld. Heel benieuwd naar hoe deze loopt.

Daar ben ik ook benieuwd naar!
Voor mijn voeten veel te minimalistisch, maar het lijkt me verder wel een fijne schoen.

3,525

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Teensokken, net voor het eerst mee gelopen. Ik ben benieuwd of ik hiermee minder blaren op m'n tenen krijg.