3,626

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik weet hier ook geen triathlonwinkel in de buurt. Ik zou ook zeggen: voor passen, advisering, rondkijken enzo toch dan maar de reis ondernemen. (Maar ik zou toch ook wel eerst even bij die Decathlon gaan kijken.)

Louise

3,627

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

En anders toch online bestellen. Bij de Nederlandse webshops is het retourneren goed geregeld. Een paar maten en of merken bestellen en de juiste houden.
Voor een wetsuit zou ik wel een test locatie opzoeken.

3,628

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gringo schreef:

De Fusion store (Triathlonworld) zit niet meer in Den Haag als ik me niet vergis. Ze zijn recent verhuisd naar Den Haag volgens mij.

In Den Haag dus?

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,629

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

mcguyver schreef:
Gringo schreef:

De Fusion store (Triathlonworld) zit niet meer in Den Haag als ik me niet vergis. Ze zijn recent verhuisd naar Den Haag volgens mij.

In Den Haag dus?

TriathlonWorld zit tegenwoordig in Utrecht (triathlonworld.nl, Radonweg 6, 3542 AN Utrecht)

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

3,630

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Sorrie, ik bedoelde uiteraard te schrijven dar ze naar Utrecht zijn verhuisd. Weg uit Den Haag dus.

3,631

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag bij Athlete's Sport World geweest en een neopreen cap, handschoenen en sokken van Exoware gehaald. Als het qua planning wat lukt van het weekend buiten zwemmen, maar zonder is nog wel erg koud.

3,632 Laatst bewerkt door Ingmar (08-05-21 16:39:43)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een paar Saucony Ride Iso 2 voor mijn duurlopen, een paar On Cloud Cloudsurfers voor het tempowerk, een Fusion C3 lange broek en een Rukka shirt met lange mouw.

Ik kan qua lopen weer even vooruit. :-)

O, en nog niet vermeld, maar vorige maand een 2ehands Cervelo P2 op de kop getikt...

3,633

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:

Ik heb geen idee. Als je veel wil passen en lekker rondkijken zou ik er wel een stukje rijden voor over hebben.
Wat ben je allemaal van plan aan te schaffen?

Als je bekend bent met een merk kan je de maten goed aanhouden. Van Castelli heb ik bv zelfde maat als de fietskleding vwb trisuit.

Trisuit en wielerbroek+shirt+jas.

Ben nog niet met merken bekend.
Veel bestellen en terugsturen is uiteraard een optie.

3,634

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

mcguyver schreef:
timdejong schreef:

Thanks. Maar ik bedoel merkkleding. Decathlon heeft 99% eigen merk.

Maar dat is dus ook een merk? Maar bedoel je dat je geen spullen van de Decathlon wil hebben?

nee liever niet

3,635

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

timdejong schreef:

Trisuit en wielerbroek+shirt+jas.

Ben nog niet met merken bekend.
Veel bestellen en terugsturen is uiteraard een optie.

Let dan wel goed op de gratis verzending en gratis retour, anders moet je die ook nog betalen! Detail handel heeft het op dit moment al zo super makkelijk, die doen dit vast graag voor je ...

Serieus, als jij niet weet wat je wilt of nodig hebt, breng dan JEZELF daar naar toe waar je hulp en advies kan krijgen en leg dat niet bij iemand anders neer.

Grtz
D.

(sorry Wijnand, ik kan hier heel slecht tegen)

3,636

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Duiksmurf schreef:
timdejong schreef:

Trisuit en wielerbroek+shirt+jas.

Ben nog niet met merken bekend.
Veel bestellen en terugsturen is uiteraard een optie.

Let dan wel goed op de gratis verzending en gratis retour, anders moet je die ook nog betalen! Detail handel heeft het op dit moment al zo super makkelijk, die doen dit vast graag voor je ...

Serieus, als jij niet weet wat je wilt of nodig hebt, breng dan JEZELF daar naar toe waar je hulp en advies kan krijgen en leg dat niet bij iemand anders neer.

Grtz
D.

(sorry Wijnand, ik kan hier heel slecht tegen)


Waarom zou dat niet kunnen? Webshop zijn daar op ingericht. Ze adverteren zelfs met gratis retourneren. Ik heb al twee keer gehad dat ik de klantenservice van een webshop mailde met vragen over verschillende producten, met als reactie dat ik het beste beide producten/ maten kon bestellen en retourneren wat me niet beviel. Webshops concurreren op prijs en calculeren in dat veel retour komt.

Waar ik niet tegen kan zijn mensen die in een fysieke winkel passen en proberen en de keuze eenmaal gemaakt hebbend het dan vervolgens thuis voor een paar euro goedkoper online bestellen.

3,637

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dan zou ik naar de winkel van Onko Drent gaan, in Uden.
Triathlonwinkel bij uitstek en aan jouw kant vh land...
Tripro in Hilversum kan ook, maar dat is verder weg denk ik.

3,638

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Dan zou ik naar de winkel van Onko Drent gaan, in Uden.
Triathlonwinkel bij uitstek en aan jouw kant vh land...
Tripro in Hilversum kan ook, maar dat is verder weg denk ik.

Idd prima winkel bij Onko ben er zelf ook al geweest.

3,639

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Athletes sports world in Amsterdam

3,640 Laatst bewerkt door Louise (15-05-21 17:40:01)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag een paar vervangingsaankopen moeten doen voor het fietsen, paar dingen gingen tegelijk stuk na jaren trouwe dienst: m'n grote zadeltas a.k.a. hutkoffer (mag niet van de stijlpolitie maar lekker handig; rits stuk dus kon niet meer dicht, zeker 15 jaar mee gedaan), pompje voor mee op de racefiets (pompje was nog okee maar houdertje voor aan bidonhouder was afgebroken, nieuwe pompje is ook beter) en meeneem-regenjackje dat ineens ging schilferen. Ze hadden bij Vaude gelukkig nog hetzelfde model, dat beviel erg goed (Drop Jacket III).

Louise

3,641

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

Vandaag een paar vervangingsaankopen moeten doen voor het fietsen, paar dingen gingen tegelijk stuk

... en toen waren er ook dingen tegelijk op, dus daarnet bij Duursport een 'pretpakket' besteld van repen en gels. Nou kan-ie wel weer even, qua geld uitgeven wink

Louise

3,642

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mja afgelopen week een grote bestelling bij 6D sportvoeding gedaan dus ik kan ook weer even voort; Ook nog een trisuit besteld en een Wahoo tickrX. Nu zou ik deze week nog eens wat sokken bij Stox moeten bestellen en dan kan ik wel weer even vooruit qua materiaal denk ik.

3,643

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn sportvoeding raakt ook op, maar zo lang er geen wedstrijden zijn...
Ik doe het tijdens de trainingen ook wel goed op liga koekjes, snelle jelle en dat soort werk.

3,644

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja, ik heb met m'n vorige levering veel langer gedaan dan normaal, door het ontbreken van wedstrijden inderdaad. Maar uiteindelijk raken zelfs de repen-als-noodvoorraad enzo op. En met langer lopen richting een halve marathon zijn hapklare brokken ook wel praktisch.

3,645

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Na de afgelopen week een paar keer de bekende pleuris geschrokken te zijn door achterop komende auto’s, heb ik vandaag een Garmin Varia radar besteld. Lijkt me een goeie aankoop voor de veiligheid.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,646

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

olaf2004 schreef:

Na de afgelopen week een paar keer de bekende pleuris geschrokken te zijn door achterop komende auto’s, heb ik vandaag een Garmin Varia radar besteld. Lijkt me een goeie aankoop voor de veiligheid.

Die heb ik ook, zeer tevreden mee. Ook in het buitenland waar je vaak stukken op halve snelwegen moet rijden.

3,647

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja fietsen met tegenwind, soms inderdaad een hartverzakking als de auto langs komt.
Sommige die toeteren even, kun je nog schrikken maar dat gaat al beter.

3,648

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

hugo schreef:

Ja fietsen met tegenwind, soms inderdaad een hartverzakking als de auto langs komt.
Sommige die toeteren even, kun je nog schrikken maar dat gaat al beter.

Maar als je via je fietscomputer dan een melding krijgt dat een auto je snel nadert? Dan kijk je automatisch toch? dat is ook wel een risico lijkt mij? Dat gedraai op je zadel.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,649

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Die Garmin Varia radar lijkt me erg handig als je op wegen fietst met veel achteropkomend verkeer. Het leek me een gimmick, maar ik zag een video op YouTube die me wel deed overtuigen van het nut van dit apparaat.

Zelf heb ik dit gekocht voor mijn P3X om een intern drinksysteem te creëren:
https://custombikexcessories.com/produc … -bento-box

En een Velosock om mijn tere fiets niet te veel bloot te stellen aan de elementen.

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0028/2784/5721/products/TT_Speed_1_1800x1800.jpg?v=1589966993

3,650

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

olaf2004 schreef:

Na de afgelopen week een paar keer de bekende pleuris geschrokken te zijn door achterop komende auto’s, heb ik vandaag een Garmin Varia radar besteld. Lijkt me een goeie aankoop voor de veiligheid.

Ik rij er nu een half jaar mee en het is echt een verademing.
Er wordt grafisch weergegeven waar het van achteren naderende verkeer is.
Niet meer schrikken en kun je, als je met zijn 2e rijdt, op tijd in 1 lijn gaan rijden.