3,801

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Kask Bambino pro mat black

3,802

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe zwembril. Adidas Peristar 180.
Verschillende brillen geprobeerd. Kom toch steeds bij deze uit. Past waarschijnlijk het best bij mijn vorm van mijn hoofd.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,803

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag 1 van mijn nieuwe Magic5 brilletjes geprobeerd. Zit precies iets anders maar kan ook een gedacht zijn.

3,804

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteravond eindelijk de knoop doorgehakt en een gravelbike besteld.

Na lang twijfelen voor een Canyon Grizl gegaan. Lijkt me goede prijs kwaliteit, krijgt goede reviews en ziet er netjes uit.

Nog 2 maanden wachten en dan hopelijk in April in een grote doos thuisbezorgd.

https://www.canyon.com/dw/image/v2/BCML_PRD/on/demandware.static/-/Sites-canyon-master/default/dwab23ad56/images/full/full_2022_/2022/full_2022_grizl-cf-sl-6_3243_gy-bk_P5.jpg?sw=1060&sh=1060&sm=fit&sfrm=png&bgcolor=F4F4F4

3,805

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi, ik heb er veel plezier van. (Off road fietsen)

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,806

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Leuk david!
Wachten altijd lastig, maar 2 mnd is te doen. En soms is Canyon opeens veel sneller.

Zelf fiets ik heel veel op mn gravelbike, de hele winter lekker buiten en straks hang ik mn tentje en zooi er weer aan voor fijne meerdaagse tripjes.

3,807

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Sinds ik 1 hardloopbroek van Fusion heb gekocht wil ik geen andere meer.
Inmiddels dus ook een 3/4 en korte versie.
Nu gingen de winterversies in de sale dus tsja... smile

Ach, een aantal van mn hardloopbroeken waren al 20 jaar oud, dus mag het wel een keer vervangen worden.

3,808

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Herkenbaar Hedcandy .
Ik ben ook echt een Fusion fan .
Zag de wintersport e-mail idd voorbij komen .
Straks eens kijken .

3,809

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Sinds ik 1 hardloopbroek van Fusion heb gekocht wil ik geen andere meer.
Inmiddels dus ook een 3/4 en korte versie.
Nu gingen de winterversies in de sale dus tsja... smile

Ach, een aantal van mn hardloopbroeken waren al 20 jaar oud, dus mag het wel een keer vervangen worden.

Ja, ik heb er ook drie, een extra lange dunne, een extra lange warme waar ik in schaats en een korte. En een jasje wat ik ook vrijwel altijd aan heb. Topmerk!

3,810

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

4iiii power meter links.

Na het vele binnen trainen nu ook heel benieuwd hoe buiten fietsen met een power meter is.

3,811

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Knopen door gehakt , na lang twijfelen welk model , nu de Garmin Fenix 7S besteld .

3,812

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een nieuwe accu voor mijn garmin edge 820. Na 5 jaar is de originele accu echt wel heel slecht aan het worden, na 2,5 uur gaat hij al in de spaarmodus.
Binnenkort dus even knutselen om de nieuwe accu te plaatsen en dan gaat hij hopelijk weer de 8+ uren mee.

3,813

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

Een nieuwe accu voor mijn garmin edge 820. Na 5 jaar is de originele accu echt wel heel slecht aan het worden, na 2,5 uur gaat hij al in de spaarmodus.
Binnenkort dus even knutselen om de nieuwe accu te plaatsen en dan gaat hij hopelijk weer de 8+ uren mee.

Ik ben benieuwd hoe het vervangen gaat?

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,814

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben ook wel benieuwd.
Heb al meerdere verhalen gelezen van pogingen die uiteindelijk mislukten. Nog geen succes verhaal, helaas.
Ben benieuwd of het jou lukt en wat dan de truc gaat zijn.

3,815

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Eindelijk mijn TREK Domane SL7 opgehaald vandaag, morgen ritje mee maken; Is een mooie fiets super tevreden van en al met een DI2 12sp zal zeker een leuke fiets zijn voor in de heuvels.

3,816

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

Een nieuwe accu voor mijn garmin edge 820. Na 5 jaar is de originele accu echt wel heel slecht aan het worden, na 2,5 uur gaat hij al in de spaarmodus.
Binnenkort dus even knutselen om de nieuwe accu te plaatsen en dan gaat hij hopelijk weer de 8+ uren mee.

Dus, zo gezegd zo gedaan.
Openhalen van de 820 ging moeiteloos, zo ook het loskoppelen van alle onderdelen.  Hierna alles weer aangesloten, dat was een iets grotere uitdaging, maar alle onderdelen zitten weer op de plaats. Accu lijkt ook weer op te laden, maar helaas heeft de fietscomputer de operatie toch niet overleefd. Ik krijg nu alleen maar een wit scherm, waar geen enkel beeld op te zien is. Blijkbaar toch iets stuk gegaan, want ik heb hierna 3 keer gecheckt of alle kabels goed zitten.

Nu aan het twijfelen wat te doen,  fietscomputer op het stuur heeft wel een grote meerwaarde. Ik ben alleen bang dat Garmin binnenkort met een update komt van de fietscomputers (540 en 840) als ik dan nu een nieuwe koop, loop ik alweer achter de feiten aan.

3,817

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Eindelijk mijn TREK Domane SL7 opgehaald vandaag, morgen ritje mee maken; Is een mooie fiets super tevreden van en al met een DI2 12sp zal zeker een leuke fiets zijn voor in de heuvels.

Wat fijn zeg, eindelijk je nieuwe fiets!!

3,818

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Idd was een hele bevalling, de fiets was net na nieuwjaar nog eens duurder geworden maar deze prijsstijging heeft de fietsenmaker gelukkig niet gerekend en heb ik een dikke korting gehad nu. Straks eens een 80km gaan bollen eens kijken hoe hij is, ziet er wel een super comfortabele fiets uit.

3,819

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets, ronnyke - eindelijk!

3,820

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets, ronnyke - eindelijk!

Dank je ben er super blij mee, net een toertje gedaan en hij weet alvast wat wind is :-)

3,821

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Netjes hoor, dat hij de prijsstijging niet heeft doorberekend aan jou. Dan lom je er graag nog eens terug.

Veel plezier gewenst, hij ziet er strak uit.

3,822

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Eindelijk mijn TREK Domane SL7 opgehaald vandaag, morgen ritje mee maken; Is een mooie fiets super tevreden van en al met een DI2 12sp zal zeker een leuke fiets zijn voor in de heuvels.

Yes , eindelijk .
Heel veel plezier en km met je nieuwe fiets .

3,823

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Eindelijk mijn TREK Domane SL7 opgehaald vandaag, morgen ritje mee maken; Is een mooie fiets super tevreden van en al met een DI2 12sp zal zeker een leuke fiets zijn voor in de heuvels.

Leuk Ronnyke! Heb je een foto? Ben wel benieuwd!

3,824

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

Nu aan het twijfelen wat te doen,  fietscomputer op het stuur heeft wel een grote meerwaarde. Ik ben alleen bang dat Garmin binnenkort met een update komt van de fietscomputers (540 en 840) als ik dan nu een nieuwe koop, loop ik alweer achter de feiten aan.

Even een telefoontje naar Garmin. Zij kunnen vast wel vertellen of, en zo ja wanneer, er een update onderweg is.

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

3,825

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:
ronnyke schreef:

Eindelijk mijn TREK Domane SL7 opgehaald vandaag, morgen ritje mee maken; Is een mooie fiets super tevreden van en al met een DI2 12sp zal zeker een leuke fiets zijn voor in de heuvels.

Leuk Ronnyke! Heb je een foto? Ben wel benieuwd!

Heb idd een foeto maar vind het altijd omslachtig om deze hier te posten;