3,951

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Het was hoog tijd voor een nieuwe racefiets dus vandaag een Scott Foil RC20 opgehaald. In het echt is de kleur een stuk veelzijdiger dan op de foto. Hopelijk fiets ik zaterdag de Amstel Gold Race, beetje afhankelijk van hoe mijn gekneusde ribben zich houden. Ik ga in elk geval nooit meer karten.

PunBB bbcode test

3,952

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hele gave fiets die Scott.
En wellicht kom ik je tegen zaterdag. Ik ga voor de 240 km.

3,953

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gaaf Maca , heel veel mooie km ermee .
En succes met je gekneusde ribben .

3,954 Laatst bewerkt door Louise (13-04-23 09:22:32)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ook al gekneusde ribben? Het heerst. Nouja, zal voor mij zo'n geval zijn van dat het om je heen ineens opvalt als je iets zelf hebt.

Ik zou trouwens nu, een maand na dato, een lange fietstocht nog niet zien zitten. Met de kneuzing zelf is het wel weer okee, maar mijn rug moet helemaal uit de knoop komen nog. Van de tijdrit afgelopen zaterdag heb ik mega-spierpijn overgehouden bijvoorbeeld, en ik had tijdens ook fiks last. Maar goed, de ene soort gekneusde ribben is de andere niet.

Enne: veel fietsplezier gewenst! Ik ben wel benieuwd naar de kleur in het echt, ik vind 'm op de foto al mooi.

Louise

3,955

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dat is een heel erg mooie fiets! Veel plezier zaterdag!

3,956

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Schitterende fiets! Veel fijne kilometers gewenst!

Ben overigens benieuwd naar je short list en de specifieke keuze voor deze Scott.

Altijd leuk in Limburg fietsen, geniet ervan.

3,957

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:

Schitterende fiets! Veel fijne kilometers gewenst!

Ben overigens benieuwd naar je short list en de specifieke keuze voor deze Scott.

Altijd leuk in Limburg fietsen, geniet ervan.

Dank allemaal en wellicht tot zaterdag wilagro wink

Voor wat betreft de shortlist, ik had een aantal criteria waar de fiets aan moest voldoen. Schijfremmen en elektronisch schakelen waren een must en ik wilde een aerobike aangezien ik de fiets ook in de teamcompetitiewedstrijden ga gebruiken waar draften is toegestaan. Daarnaast was de levertijd belangrijk, of ik zou een fiets kopen voor de Amstel Gold Race of ik had iets minder haast. En al was het geen goedkope fiets, ik wilde niet Cervélo S5 geld uitgeven. Tenslotte moest de kleurstelling een beetje bij mijn fietskleding passen, of althans daar niet al te veel bij vloeken. Deze Scott stond bij Rullens in Wouw in mijn maat op voorraad en zodoende heb ik haar gisteren daar opgehaald. Het aanbod van geschikte tweedehands fietsen viel me nogal tegen trouwens.

3,958

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn nieuwe fiets heb ik sinds Maart vorig jaar en heb er net iets meer dan 200km op gereden intussen.

3,959

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets Maca, veel plezier zaterdag en sterkte met je ribben..

3,960

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi! Goede zitbuis ook ;-)

3,961

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

gave fiets! Veel plezier morgen, het is geweldig weer en de pijlen hangen overal al zag ik.. Komen we goed in de stemming!

3,962

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net binnen: nieuw setje gele GripGrab toe covers. Vorige paar is na jaren trouwe dienst versleten: ik heb er een kapotgelopen. Ik vind het fijne dingen op de fiets bij kou en regen. Hopelijk de komende tijd niet meer nodig, maar ik heb ze alvast maar besteld, anders weet ik precies hoe het gaat: bij de eerste keer slecht weer in de herfst denk ik dan 'o, sh*t, vergeten'. Nou heb ik ze alvast liggen.

Louise

3,963

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Laat me raden, bij Tripro vandaan?

(Nu ik kortere crank en het zadel lees...)

Yes klopt!

3,964

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Het was hoog tijd voor een nieuwe racefiets dus vandaag een Scott Foil RC20 opgehaald. In het echt is de kleur een stuk veelzijdiger dan op de foto. Hopelijk fiets ik zaterdag de Amstel Gold Race, beetje afhankelijk van hoe mijn gekneusde ribben zich houden. Ik ga in elk geval nooit meer karten.

PunBB bbcode test

Mooie fiets!

3,965

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Van het weekend het voordeel ondervonden van tubeless banden. Een lek in de band, welke keurig werd gedicht door de latex. Helaas was het gaatje dusdanig groot, dat deze tot 2 maal toe weer open ging, maar deze werd wel elke keer weer gedicht. Zonder problemen met voldoende druk in de band nog thuis gekomen. Echter, de banden zijn wel aan het einde van hun levensduur.
Een set Vittoria Corsa N.ext TLR. Kijken hoe deze gaan bevallen.

3,966

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben tot nu toe ook zeer te spreken over tubeles banden .
Heb nog niet mee gekregen dat ik een lek had .

3,967

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nu ik toch weer terug wat volwaardig aan het trainen ben ook maar weer wat geïnvesteerd, nieuwe helm, kleding en een Favero powermeter; Heb een Vector2 op mijn koersfiets staan maar die is intussen al een 9jaar oud en begint te verslijten en is ook niet accuraat meer.

3,968

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Nu ik toch weer terug wat volwaardig aan het trainen ben ook maar weer wat geïnvesteerd, nieuwe helm, kleding en een Favero powermeter; Heb een Vector2 op mijn koersfiets staan maar die is intussen al een 9jaar oud en begint te verslijten en is ook niet accuraat meer.

Mooi dat je de opgaande lijn weer gevonden hebt!

3,969

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:
ronnyke schreef:

Nu ik toch weer terug wat volwaardig aan het trainen ben ook maar weer wat geïnvesteerd, nieuwe helm, kleding en een Favero powermeter; Heb een Vector2 op mijn koersfiets staan maar die is intussen al een 9jaar oud en begint te verslijten en is ook niet accuraat meer.

Mooi dat je de opgaande lijn weer gevonden hebt!

Idd heeft geen mooie periode geweest ben blij dat ik het achter me kan laten nu. Heb me gisteren ook nog ingeschreven voor een halve dus motivatie is er ook terug.

3,970

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Super Ronny!

3,971

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Super Ronny!

Thx Sanne

3,972

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb zo,n omkleed poncho gekocht voor na het (open water) zwemmen .
Vandaag maar eens testen .

3,973

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

Ik heb zo,n omkleed poncho gekocht voor na het (open water) zwemmen .
Vandaag maar eens testen .

Ik heb er ook eentje, ooit gekregen, superhandig. En al ben ik totaal niet preuts, het is ook wel prettig om je om te kleden als er veel mensen (met kleine kinderen) in de buurt zijn.

3,974

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb een heleboel sponzen gekocht om zondag uit te delen tijdens de triathlon luttenberg!

3,975

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Macca ; preuts ben ik ook niet .
Maar toen ik vorige week open water zwemmen was waren er ik denk wel 5 lagere school klassen. Vind het een handig ding .

@ Laris ; succes met uitdelen !