3,976

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb een poncho en een jas. De jas vind ik fijner, soms trek ik alleen die aan en rij dan naar huis. Niks omkleden dus, thuis gelijk onder de douche.
Ideaal ja!

3,977

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laris schreef:

Ik heb een heleboel sponzen gekocht om zondag uit te delen tijdens de triathlon luttenberg!

Zullen ze in Terheijden ook nodig hebben!

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,978

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laris schreef:

Ik heb een heleboel sponzen gekocht om zondag uit te delen tijdens de triathlon luttenberg!

Top initiatief!

3,979

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag kwamen mijn Hoka  Challenger Atr 7 binnen. Het Trail hardlopen word misschien wel ' Time to fly' big_smile

Eerste kennismaking met Hoka.

3,980

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gave schoen.

Ik ben ook op zoek naar een nieuw paar trailschoenen. Heb nu de Wildhorse van Nike en twijfelde tussen de nieuwe versie daarvan of de Saucony peregrine. Maar die hokas lijken me ook wel wat.

3,981

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Sinds verleden week ben ik op de garmin trein gesprongen en een  Edge Explore en HRM Pro plus aangeschaft. Men Sigma had het begeven na 2 jaar trouwe  roll dienst.

Vraatzuchtige Veelvraat

3,982

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nadeel met de explore is dat het geen fiets dynamics heeft en je er geen powermeter op kunt instaleren. Verder natuurlijk een top toestel.

3,983

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb net online anti-schuurspul gekocht voor bij wetsuits. Dat was nog even zoeken, want als je bij Bol zoekt op 'body glide' krijg je producten voor héél andere bezigheden dan zwemmen! Iets met anti-chafe was de goede zoekterm, maar zelfs dat niet in één keer.

Louise

3,984

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Nadeel met de explore is dat het geen fiets dynamics heeft en je er geen powermeter op kunt instaleren. Verder natuurlijk een top toestel.

Wel met de nieuwste Edge explore 2. Dat is echt wel een goed toestel, welke als voornaamste de training mogelijkheden mist
Hangt er dus vanaf welke versie gekocht is.

3,985

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:
ronnyke schreef:

Nadeel met de explore is dat het geen fiets dynamics heeft en je er geen powermeter op kunt instaleren. Verder natuurlijk een top toestel.

Wel met de nieuwste Edge explore 2. Dat is echt wel een goed toestel, welke als voornaamste de training mogelijkheden mist
Hangt er dus vanaf welke versie gekocht is.

Ha wist ik niet, weet het omdat ikzelf ook eens een eplore toestel heb gekocht en heb het toen omgeruild.

3,986 Laatst bewerkt door Jörgen (09-06-23 23:04:09)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag voor het eerst een rondje mee gereden: Tririg open back carbon arm cups. Ze geven wat meer steun bij het fietsen dan de standaard armsteuntjes. Daarnaast is het is fijn wat meer bewegingsvrijheid te hebben. Vooral gekocht voor de langere ritten, waarbij ze hopelijk wat meer comfort geven.

3,987

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Nadeel met de explore is dat het geen fiets dynamics heeft en je er geen powermeter op kunt instaleren. Verder natuurlijk een top toestel.

Heb geen powermeter dus dat komt goed uit smile, wel verbazend dat dit niet kon (nooit bij stilgestaan) want heeft wel standaard ant en BT.

Vraatzuchtige Veelvraat

3,988

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Harige Baviaan schreef:
ronnyke schreef:

Nadeel met de explore is dat het geen fiets dynamics heeft en je er geen powermeter op kunt instaleren. Verder natuurlijk een top toestel.

Heb geen powermeter dus dat komt goed uit smile, wel verbazend dat dit niet kon (nooit bij stilgestaan) want heeft wel standaard ant en BT.

Blijkbaar kan dit met de nieuwe modellen dus wel.

3,989

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

Ik heb net online anti-schuurspul gekocht voor bij wetsuits.

Nou, dat ging dus niet goed. Het kwam gister aan.... zonder dop! Dan is het sowieso niet bruikbaar en bovendien was de stick zelf en de envelop aan de binnenkant vet, dus er was ook al heel wat uitgelekt. Dus die gaat retour. Suf hoor.

Louise

3,990

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hey Louise, wat heb je gekocht dan als ik vragen mag? De anti-chafing stick die ik gebruik is nog dikker dan Labello, dus lekken kan daar niet mee. Ik heb de anti chafing balm van het merk body glide dacht ik. Kan me voorstellen dat dat lastig te vinden is op google inderdaad. (hoewel, ik zit nu in de VS en ik krijg precies het goede spul te zien al ik op 'body glide' google, maar dat zal wel gefilterd zijn...)

3,991

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ikzelf vind die stick niet handig gebruik liever gewoon nivea creme uit die blauwe potten.

3,992

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Voor mij was die stick een experiment. Ik heb tot nu toe altijd Trislide uit een spuitbus gebruikt. Ik vind het wel handig dat je niks aan je vingers krijgt. Kan een wetsuit tegen Nivea?

Louise

3,993

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb ook die body glide (blauwe stick). Werkt prima! Ook geen viezen handen smile

3,994

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

Voor mij was die stick een experiment. Ik heb tot nu toe altijd Trislide uit een spuitbus gebruikt. Ik vind het wel handig dat je niks aan je vingers krijgt. Kan een wetsuit tegen Nivea?

Waarom zou een wetsuit niet tegen nivea kunnen, kan tegen vaseline ook alleen als dat gebruikt en je pak is nog vrij nieuw vervalt je garantie

Louise

3,995

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:

Ik heb ook die body glide (blauwe stick). Werkt prima! Ook geen viezen handen smile

Bevalt mij ook prima.
Ook tegen schuurplekken elders...

3,996

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren mijn HUUB Varman kapot gescheurd, moet ik dringend op zoek naar een nieuw pak morgen zal het zowiezo zonder zwemmen zijn maar over 2 weken doe ik een halve en wie weet...? Ik heb nog een nieuwe HUUB Varman liggen maar die is net iets te klein momenteel.

3,997

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Gisteren mijn HUUB Varman kapot gescheurd, moet ik dringend op zoek naar een nieuw pak morgen zal het zowiezo zonder zwemmen zijn maar over 2 weken doe ik een halve en wie weet...? Ik heb nog een nieuwe HUUB Varman liggen maar die is net iets te klein momenteel.

Toevallig in 2021 gekocht? Ik kocht mijn eerste Varman in 2021 en binnen no-time was deze kapot. De winkel gaf me toen best wat commentaar dat het mijn fout van aantrekken was maar uiteindelijk hebben ze het pak gratis omgeruild. Later hoorde ik dat veel pakken van dat jaar problemen hadden en snel kapot gingen. Dat wist die winkel toen al maar kennelijk waren ze niet zo netjes om dat eerlijk te zeggen. Op zich ben ik wel erg tevreden met m'n (tweede) Varman maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

3,998

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb dat ook vaker gehoord, ban dat stuktrekken. Niet een beste reclame voor Huub.

3,999

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Ik heb dat ook vaker gehoord, ban dat stuktrekken. Niet een beste reclame voor Huub.

Huub zijn fantastische pakken om in te zwemmen maar elke keer je ermee zwemt lijken ze een jaar ouder te worden, daarom denk ik niet dat ik nu nog naar een HUUB ga, Weet nog niet welk merk ik ga kiezen momenteel.

4,000

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag mijn wetsuit gaan halen en dit is hem geworden https://blueglobesports.com/product/peaks-azul/